Gå til innhold

Min smellvakre kollega

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ung kvinne her med et "problem". Jeg har en mannlig kollega som rett og slett er så flott at jeg nesten ikke tør å se direkte på han. Han er ikke barsk-mann-kjekk, men mer som en modell eller et rådyr (..). Utrolig flotte, tiltalende trekk, som både kvinner og menn ville enes om at var vakre.

Vi jobber i samme bedrift, men ikke direkte sammen. Vi møtes til møter og sitter noen ganger rundt samme bord i lunchen. Jeg er av den mer forsiktige typen, og det samme er han. Jeg har kanskje vekslet to setninger med denne mannen, likevel er jeg blitt så betatt av ham.

Problemet er at jeg egentlig ikke vet noe mer om han enn at han er supervakker, og jeg har egentlig ikke tid til å finne ut om han også har en fin personlighet - fordi jeg er inne i min siste uke på arbeidsplassen :(

Det er vanskelig å vite med sikkerhet, men jeg føler han kikker mye på meg. Blikkene våre møtes ofte, og han smiler til meg innimellom. Føler meg som en tenåring som ikke fungerer normalt bare fordi jeg er i nærheten av en pen mann.. hvor overfladisk skal jeg tillate meg å være, liksom?

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå, sitter nesten med kjærlighetssorg over at jeg skal slutte i jobben, og la toget/mannen gå fra meg. Samtidig blir det risikabelt å plutselig "kaste seg over" han sånn helt på tampen.... Kan bli kleint med hastverk. Gud.... Hva skal jeg gjøre??

Anonym poster: e2ce7ebe8473be59952d285084b30352

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av - ingen har dødd her. Du skal slutte i jobben. Se lyst på det; mye bedre å evt. "date" en du IKKE jobber sammen med (sånn om ting ikke skulle fungere til slutt). Bare det å be ut en du ikke jobber sammen med er jo mindre kleint om han skulle takke nei.

:)

Skrevet

Slapp av - ingen har dødd her. Du skal slutte i jobben. Se lyst på det; mye bedre å evt. "date" en du IKKE jobber sammen med (sånn om ting ikke skulle fungere til slutt). Bare det å be ut en du ikke jobber sammen med er jo mindre kleint om han skulle takke nei.

:)

Godt poeng.. kanskje det sånn sett er en fordel at jeg skal slutte. Men jeg vet kanskje ikke om han er singel engang.

Aah føler meg helt lost i denne situasjonen. Hvordan begynner man å snakke med noen man er interessert i?! Jeg har ett langt forhold bak meg, og har ikke fått øynene opp for noen andre - inntil nå :rodmer:

Skrevet

Kjærlighet er risikabelt. Du ber han ut. Det er bedre å ha spurt og fått nei, enn å aldri tatt sjansen.

Av det lille jeg kan tolke har du ikke oddsen imot deg med denne karen. Han kan virke en anelse interessert.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det kan være en fordel at dere ikke jobber sammen lenger hvis du kontakter han. For da slipper du å se han igjen om du skulle bli avvist. Og generelt er det jo greiere å date noen man ikke jobber med. Synes du godt kan sende han en sms et par uker etter at du slutter, med noe sånt som "Hei, hvordan går det? Det hadde vært hyggelig å treffes over en kaffe en dag, om du har tid og lyst."

Jeg har et par ganger blitt ringt opp av interesserte mannlige kolleger etter at jeg har sluttet i en jobb. Da har jeg ikke gitt dem nummeret, men de har "oppsporet" meg. Man blir jo litt overrasket, men synes det er morsomt og smigrende.

Anonym poster: 46bdad2abd3365c90a54035e99951d4a

Skrevet

Hvis du vet hva han heter kan du jo sjekke på face om han er singel. hehe. Det er sånt man har face til (A). Mitt tips er send han en melding på face, eller bare gå bort til han og snakk med han..., men jeg er i en lignende situasjon og veit hvor "nervøs" og "fjortiss" man blir av sånt, så det er ikke så enkelt. Haha xD Jeg tør ikke selv :P

Men man bør vel egentlig bare ta sjangsen og sende melding e.l......

Skrevet

Har han ring på fingeren?

Har du sjekket adressen hans og om det evt. er registrert noen jentenavn der? (Hvis ikke han bor i blokk da)

Anonym poster: 38323abd3a0e8abd6d6b45fbe98762f4

Skrevet

Inviter en del fra jobben ut på en drink siden du skal slutte. Og inviter han og. Da får du anledning til å snakke med han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...