AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 Hei. Jeg skal på fest (bursdag) til helgen, og planlegger å ha på meg en (passe) kort svart kjole, uten utringning, men med en lite åpent felt nede på rydden. Helt enkel, lett A-formet i snittet. Ser for meg at jeg a) Har stilige strømpebukser (f.eks. svarte med et svakt mønster) og svarte pumps. Eller b) Har svarte vanlige strømpebukser med kule pumps i enten en knall farge eller glitter/gull/sølv. Ellers vil jeg ha det enkelt. Delvis oppsatt hår med fall, ingen eller enkelt smykke. Hva syns dere, og har dere evt sett noen pumps dere liker nå? Anonym poster: 514a6fb81f91451ae04346f18513a3e9
eva-80 Skrevet 29. oktober 2012 #2 Skrevet 29. oktober 2012 du kan sikkert bruke alle farger men synes det er fint om pumps og væske eller armbånd har samme farge..Jeg synes bare kjolen og pumps i annen farge blir for enkelt om ikke andre tilbehør matcher med pumpsen..
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 Njæ... Selv syns jeg veske og sko i samme farge er litt for opplagt, og ikke nødvendigvis så stilig. Er pumpsa kule nok, så kan de godt ha hovedrollen i antrekket syns jeg. Anonym poster: 0a0b185e174d323908bc9bf251b470f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå