AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 Hei, Jeg har lyse brunt/ mørke blondt hår med lyse striper. Har veldig lyst til å prøve å bli blondt. Er litt redd for å kjøpe de fargene i butikken, vil ikke få gult/orange hår!! Er det noen som har erfaring med dette? Anonym poster: 7d6f76a74a3f71eecbc0a8d41a5b3fa0
-Charlotte- Skrevet 29. oktober 2012 #2 Skrevet 29. oktober 2012 Hei! Jeg er selv søster til en frisør. Velger du å farge håret ditt burde du vite at det er utrolig vanskelig å få den naturlig fargen din tilbake i ettertid, dessuten vil du få ettervekst som du må ta med jevne mellomrom. Når du skal fjerne etterveksten burde du ikke farge hele håret på nytt, men kun ta etterveksten, noe som kan være litt vanskelig å gjøre selv. Jeg ville heller lagt inn litt striper, hvis du da liker det kan du legge inn flere. Dette gjør så etterveksten ikke blir like tydelig og du trenger ikke ta den like ofte. Men hvis jeg var deg ville jeg snakke med en frisør og gjort endringene der! Det kan fort bli stygt hvis du prøver å gjøre det selv.
-Charlotte- Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg har forresten et spørsmål. Er helt ny her fra i dag, skjønner rett og slett ikke hvordan jeg lager mitt eget innlegg? Hahah. Mulighet til å forklare meg det?
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #4 Skrevet 29. oktober 2012 Det er ikke mulig å farge hår flere nyanser lysere. Da er det kun bleking/avfarging som gjelder. Hva mener du med ikke å greie å lage et eget innlegg? Du har jo både laget din egen tråd og svart på den??? Anonym poster: d50053e310f23add4dc68a654dc55163
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå