Gjest gjest Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg og kjæresten satt og pratet i helga, så spurte hun meg hvor gammel jeg var første gang jeg hadde sex. Synes det var litt rart spørsmål men svarte allikevel, så begynte hun å spørre masse om jenta og situasjonen rundt det, Hvordan jeg fikk henne i seng etc. Er dette en vanlig samtale å ha? Jeg har ikke opplevd det før iallefall. I hvertfall ikke i en slik detalj hun spurte
Gjest Carousel Skrevet 29. oktober 2012 #2 Skrevet 29. oktober 2012 Det der har jeg og kjæresten min pratet om flere ganger. Synes ikke det er så sært, egentlig! Har inntrykk av at det er ganske vanlig å prate om. Ikke sånn sjaluprat, men bare utveksling av erfaringer. Jeg og er kjæresten er 22, og det begynner å bli en stund siden vi hadde vår første partner, eller andre partnere i det hele tatt, så det er absolutt ikke kleint. Hvis du ikke er komfortabel med det, er det selvsagt også lov. Det burde kjæresten din respektere
Asso Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg har spurt min kjære om når hans første gang var, men jeg har ikke behov for detaljer. Jeg var bare nysgjerrig =) 1
domino2 Skrevet 29. oktober 2012 #4 Skrevet 29. oktober 2012 Hehe, den praten har jeg hatt med både kjærester og kompiser, er jo ikke noe sjalusi/graving i den forstand, bare morsomt syns jeg :-) Er jo mange artige "første ganger" , inkl min egen..
eva-80 Skrevet 29. oktober 2012 #5 Skrevet 29. oktober 2012 greit å fortelle litt, men alt du sier kan brukes mot deg senere.. så vær forsiktig hvor mye om din fortid du deler .. Det er privat og hun har ingen rett på å vite det. spesilet ikke så inngående. Bare si at du vil ikke snakk om slike ting da for deg er fremtiden med henne som er vikitg ikke fortiden med andre.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå