Gjest Hanna Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg leser mye her inne på kg, og ganske ofte kommer det tråder hvor partneren har vært utro. Dette skjer tydeligvis i forhold fylte av kjærlighet og den sårede personen hadde aldri trodd at dette skulle skje.. Jeg har med hånden på hjertet ALDRI vært redd for at min kjære skal være utro mot meg. Men når jeg leser alt det her lurer jeg nesten på om jeg er for naiv? Hvor vanlig er egentlig utroskap? Jeg kan ikke i min villeste fantasi mistenke kjæresten min for utroskap! Kan virkelig alle de perfekte kjærestene være utro? I min verden kunne jeg aldri vært sammen med noen jeg trodde kunne være utro.. Jeg kunne aldri, aldri vært det selv heller. Men kanskje det er jeg som er naiv?
Sign Skrevet 29. oktober 2012 #2 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg synes det ville være synd om verden er blitt slik at ingen stoler på noen, om man konstant går rundt å venter på å bli bedratt. Man skulle i teorien kunne stole på de som står en aller nærmest. Jeg håper indelig at du fortsatt stoler 100 % på kjæresten din og at du aldri kommer til å oppleve hvordan det er å bli bedratt. MEN, nå er det nå slik at vi er mennesker alle sammen, med våre sterke sider og våre svake. Og innimellom gjør man feil, man svikter de man enten elsker eller har elsket. Jeg opplevde å bli sviktet av den personen som foruten barna var den viktigste for meg, klippen i livet mitt. Som jeg aldri hadde trodd skulle være utro mot meg. Så jeg vet at det man aldri i sin villeste fantasi trodde kunne skje, kan skje. Jeg må vel si at jeg etter det er mer skeptisk og synes det er vanskelig å stole på noen. Mitt råd til deg er å fortsette å tro på kjæresten din, men vær selvstendig og ikke totalt avhengig av han. Det hjelper hvis noe skulle skje. 3
Gjest Loverdose Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg blir paranoid av hele greia, jeg. :gjeiper: 2
Gjest grapefrukt Skrevet 29. oktober 2012 #4 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg leser mye her inne på kg, og ganske ofte kommer det tråder hvor partneren har vært utro. Dette skjer tydeligvis i forhold fylte av kjærlighet og den sårede personen hadde aldri trodd at dette skulle skje.. Jeg har med hånden på hjertet ALDRI vært redd for at min kjære skal være utro mot meg. Men når jeg leser alt det her lurer jeg nesten på om jeg er for naiv? Hvor vanlig er egentlig utroskap? Jeg kan ikke i min villeste fantasi mistenke kjæresten min for utroskap! Kan virkelig alle de perfekte kjærestene være utro? I min verden kunne jeg aldri vært sammen med noen jeg trodde kunne være utro.. Jeg kunne aldri, aldri vært det selv heller. Men kanskje det er jeg som er naiv? Hvis det du leser på nettet om utroskap på et forum står sterkere enn din egen tillit til kjæresten din, så sier det vel sitt om forholdet deres. 1
Steinar40 Skrevet 29. oktober 2012 #5 Skrevet 29. oktober 2012 Folk som er mye ute på byen i fylla er nok mer utro enn de som ikke er det. Samme med folk som reiser mye. Og folk som insisterer på å ha unødvendig relasjoner til det annet kjønn. Det vil med andre ord være smart å bruke hue litt. Og sette noen grenser selv. 9
Gjest Hanna Skrevet 29. oktober 2012 #6 Skrevet 29. oktober 2012 Trist å høre det har skjedd deg Sign.. Det er ikke det at min tillit til kjæresten ikke er sterk, for det er nettopp det den er!! Det er derfor når jeg leser om andre som også har stolt 100% på kjæresten sin hvor jeg nesten begynner å bli redd. Men jeg nekter å gå rundt å være redd for noe som ikke har skjedd. Jeg bare mener helt oppriktig at kjæresten min ikke er typen til å være utro uansett hva slags situasjon han er i. Han er den snilleste og mest ærlige personen jeg vet om, og det skal ingen få ta fra meg altså! Jeg tror det finnes mennesker som ikke kan være utro og jeg vil ikke slutte å tro det pga det jeg leser på nettet... Men jeg er vel ikke den eneste som blir redd av alle disse trådene.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #7 Skrevet 29. oktober 2012 Hvis det du leser på nettet om utroskap på et forum står sterkere enn din egen tillit til kjæresten din, så sier det vel sitt om forholdet deres. forumer er en refleksjon av samfunnet vi lever i. Anonym poster: 6c60db8e51823cfb3ed5cda80cc1eab2 2
kristian82 Skrevet 29. oktober 2012 #8 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg leser mye her inne på kg, og ganske ofte kommer det tråder hvor partneren har vært utro. Dette skjer tydeligvis i forhold fylte av kjærlighet og den sårede personen hadde aldri trodd at dette skulle skje.. Jeg har med hånden på hjertet ALDRI vært redd for at min kjære skal være utro mot meg. Men når jeg leser alt det her lurer jeg nesten på om jeg er for naiv? Hvor vanlig er egentlig utroskap? Jeg kan ikke i min villeste fantasi mistenke kjæresten min for utroskap! Kan virkelig alle de perfekte kjærestene være utro? I min verden kunne jeg aldri vært sammen med noen jeg trodde kunne være utro.. Jeg kunne aldri, aldri vært det selv heller. Men kanskje det er jeg som er naiv? Utroskapstrådene her gir vel en pekepinn på hvordan folk flest holder på. Majoriteten av folk er jo ikke partnermateriale - om man ikke aksepterer utroskap. Siler man hardt nok i valg av partner og er var på signaler fra den andre, så kan man nok sikre seg litt på den måten. Helt sikker blir man likevel aldri. Om den "perfekte" kjæresten er utro, så har man tydeligvis vurdert han/henne feil.
Steinar40 Skrevet 29. oktober 2012 #9 Skrevet 29. oktober 2012 Føler man at den andre er solid og oppfører seg bra så er det ingen grunn til å bekymre seg unødvendig. Det er verre når man ser at alt ikke stemmer. Og da bør man jo gjøre noe med det.
Gjest Beate Skrevet 29. oktober 2012 #10 Skrevet 29. oktober 2012 Det er nok dessverre ganske vanlig, og mange får et sjokk når de oppdager at sin snille gode mann eller kone har hatt et forhold til en annen i flere måneder... Men ofte har forholdet kanskje hanglet litt, man har tatt hverandre for gitt, sex-en har stoppet litt opp. Hvis man både har regelmessig og god sex og er gode venner som trives i hverandres selskap, bør man ikke gå rundt og være mistenksom. Det er ikke sunt å være! Hvis man derimot er i et forhold der noe skurrer, må man ta det opp og gjøre noe med det før det er for sent. Det skulle jeg ønske at jeg hadde gjort i mitt forhold.
Gjest grapefrukt Skrevet 29. oktober 2012 #11 Skrevet 29. oktober 2012 Utroskapstrådene her gir vel en pekepinn på hvordan folk flest holder på. Det er jo nettopp det de ikke gjør! Fåtallet av Norges befolkning bruker dette forumet, det er KUN tråder om de som har en kjæreste som har vært utro som skrives - INGEN skriver tråder om at kjæresten deres ikke har vært utro - ergo blir bildet som utroskapstrådene lager helt feil 2
Frk Rabarbra Skrevet 29. oktober 2012 #12 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg stolte 100 % på min eks . Han var utro og valgte elskerinnen ( angret etter han ble dumpet , men det er en annen historie !) . Jeg er singel nå , men har bestemt meg for at hvis jeg går inn i et nytt forhold , blir det med 100 % trust ! Hvis jeg ikke kan stole på partneren , da er det ikke vits i å ære i et forhold ! Man behøver ikke være naiv , men å se spøkelser på høylys dag , er heller ikke bra ! 2
kristian82 Skrevet 29. oktober 2012 #13 Skrevet 29. oktober 2012 Det er jo nettopp det de ikke gjør! Fåtallet av Norges befolkning bruker dette forumet, det er KUN tråder om de som har en kjæreste som har vært utro som skrives - INGEN skriver tråder om at kjæresten deres ikke har vært utro - ergo blir bildet som utroskapstrådene lager helt feil Det at det ikke lages tråder om trofaste partnere har ikke nødvendigvis så mye å si - man kan ta som utgangspunkt (noe som seff er feil) at alle på forumet som er i forhold har trofaste partnere, med unntak av de som lager utroskapstråder og svarer i de. Likevel blir tallet på utroskapstrådene og alle de som svarer der fordi de også har opplevd utroskap/ bekjente av de har opplevd det osv. høyt. Når man i tillegg har bakgrunnsinfo - alt man har lest i media, statistikk på området, skillsmisser, vennekrets og bekjente - føler jeg meg på trygg grunn når jeg sier at majoriteten av folk er ikke til å stole/partnermateriale jf. utroskap.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #14 Skrevet 29. oktober 2012 Er det rart da? Så lenge folk mener at det er helt greit å ligge rundt, feste og drikke seg fra sans og samling uten at noen skal rette en finger mot drittoppførselen så er det sånn det vil være. Når en gjennomsnittlig jente på 20 år alerede har hatt over 10 sexualpartnere. Det sier sitt. Anonym poster: 0c71c6c50ffdc44152f8f89062b78cad 6
Gjest Starlit Skrevet 29. oktober 2012 #15 Skrevet 29. oktober 2012 Er så enig. Men jeg har fra tidlig av sagt til sambo at om han noensinne ville finne på å være utro, så skal han faen meg få beholde dette kvinnfolket For da drar jeg med stoltheten i behold, og driter lodrett i han. Sambo har i tillegg flere kolleger, som sier mye fint om meg når de treffer meg alene. Så tror nok han på forhånd vet at jeg er noe han ikke bør miste Men på generellt basis tror jeg ikke han vil prøve å være utro, men man vet aldri Om han skulle gjøre det, skal jeg jaggu meg begynne å flørte selv Og også dette vet han om. 1
Steinar40 Skrevet 29. oktober 2012 #16 Skrevet 29. oktober 2012 Er så enig. Men jeg har fra tidlig av sagt til sambo at om han noensinne ville finne på å være utro, så skal han faen meg få beholde dette kvinnfolket For da drar jeg med stoltheten i behold, og driter lodrett i han. Dette har jeg sansen for og syns er smart. Altså å si klart ifra på forhånd om hva konsekvensene kom til å bli. Og det skader heller ikke å minne folk på det; til strategiske tidspunkt som f.eks ved forretningsreise etc. 3
Gjest Starlit Skrevet 29. oktober 2012 #17 Skrevet 29. oktober 2012 Dette har jeg sansen for og syns er smart. Altså å si klart ifra på forhånd om hva konsekvensene kom til å bli. Og det skader heller ikke å minne folk på det; til strategiske tidspunkt som f.eks ved forretningsreise etc. Nemlig, Steinar Viktig å gjøre partneren sin oppmerksom på hva en selv har av verdi. I tillegg til at man har selvrespekt og stoltheten i behold.. Dette tror jeg er medvirkende faktorer, som får samboeren til å sperre opp øynene for hva h*n virkelig har og ikke bør miste. Tror trikset er å gjøre seg selv unik i kjærestens øyne, og soppas dyrebar at det fort blir rappet om h*n ikke tar godt vare det.
Bernardette Skrevet 29. oktober 2012 #18 Skrevet 29. oktober 2012 INGEN skriver tråder om at kjæresten deres ikke har vært utro - ergo blir bildet som utroskapstrådene lager helt feil Tro meg, mange av dem vet ikke at kjæresten er eller har vært utro. Jeg kan med hånden på hjertet opplyse om følgende umoralske dato: Over 70% av de jeg har vært med én natt, eller som et uforpliktende seksuelt forhold over tid, har vært opptatt. Noen av dem har jeg visst om på forhånd, andre ikke. Til info var aldri hensikten å ha noe mer enn sex, så jeg har ikke i noen av tilfellene sittet igjen med en følelse av å være andrevalget. Og jeg kan garantere at flere av dem er av typen du virkelig ville veddet bort alt du eide på at ikke ville vært utro noen sinne. Fra kjærester til menn med tre barn og kjernesunne familieaktiviteter hver helg. 2
Steinar40 Skrevet 29. oktober 2012 #19 Skrevet 29. oktober 2012 Nemlig, Steinar Viktig å gjøre partneren sin oppmerksom på hva en selv har av verdi. I tillegg til at man har selvrespekt og stoltheten i behold.. Dette tror jeg er medvirkende faktorer, som får samboeren til å sperre opp øynene for hva h*n virkelig har og ikke bør miste. Tror trikset er å gjøre seg selv unik i kjærestens øyne, og soppas dyrebar at det fort blir rappet om h*n ikke tar godt vare det. Ja, og så finnes det jo da ingen som helst unnskyldning det går an å komme med heller. Det er litt verre å gjennomføre noe dumt når man vet hva straffen blir.
Gjest Starlit Skrevet 29. oktober 2012 #20 Skrevet 29. oktober 2012 Ja, og så finnes det jo da ingen som helst unnskyldning det går an å komme med heller. Det er litt verre å gjennomføre noe dumt når man vet hva straffen blir. Det skal være sikkert og visst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå