Gjest pling Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 Sitter her og gråter en skvett for meg selv. Er så forvorret... MANNFOLK altså.. Datet en fyr lenge. Ca 8 mnd. Vi reiste på turer og koste oss mye sammen. Men det ble aldri oss. Vi er begge brendt fra tidligere forhold, og var nok redd for å gå inn i noe nytt. Holdt nok veldig til bake pga dette begge to. Jeg fikk følelser etter en stund, men sa ikke noe om dette. Fordi omtrent samtidig som det gikk opp for meg at jeg ønsket noe seriøst med denne gutten, så merket jeg at han sjeldnere og sjeldnere tok kontakt. Vi holdt på en stund til, men så hverandre ikke så ofte, det var somregel jeg som sto for kontakten på slutten. Han kunne sitte hjemme og kjede seg, uten så mye som å sende meg en melding. Etter hvert innså jeg jo dette, og følte jeg måtte ta tak. Jeg sendte en melding hvor jeg skrev at jeg hadde følelser for han, og at det ble for vondt for meg å fortsette å drive på med han, siden jeg merket at han ikke gjengjeldte mine følelser. ventet å ventet å ventet....... ingen svar. Jeg purret 3 ganger før han svarte. Svaret var at han hadde vært litt smådeppa i det siste. (mao. ikke et ord om meg/oss/følelser eller lignende.) Jeg svarte på dette at jeg gjerne ville lytte om han trengte å prate. Etter det hadde vi en lengre prat på fb chatten om han og hans liv. Hva han følte han sleit med osv. (ikke et pip om meg eller vår situasjon altså) Vi har pratet på fb en god del etter at jeg "gjorde det slutt". Men ikke en eneste gang på mld, over tlf eller ansikt til ansikt. Samtalene på fb har vært som før, trivelige og med god tone, hvis jeg kan si det. Verken han eller jeg har tatt opp vårt "forhold". Jeg må legge til at vi begge er voksne folk, i slutten av 20 åra. Ser mens jeg skriver at dette kan virke litt barnslig. Samtalene har faktisk til tider vært preget av litt flørt. Vet ikke hva jeg skal tenke om det. Poenget er da, at jeg savner han. VELDIG. Helt normalt det da. Men jeg lurer på om jeg bare bør slette han fra fb? For å skåne meg selv, så jeg ikke tar kontakt, og får falske forhåpninger. Kan jeg gjøre dette uten å måtte forklare hvorfor? Føler jeg har øst for mye av mine følelser til han... Han har også bursdag snart. Fortjener han en gratulasjon? Hehe uff... uffameg.. Jeg er så møkka lei av å være den som sitter igjen med skjegget i postkassa. Trøst meg pleas
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #2 Skrevet 29. oktober 2012 Nei. Han fortalte deg at han var deprimert. Du tenker, hva med meg da? men hva med meg da? Hva med oss da? Meg da? Dette er en grunn til at mange gutter ikke vil binde seg til dere. Vi ser hvor det bærer. Vi ser at vi teller for dere når vi sier de rette tingene, gir den rette oppmerksomheten har dere i tankene og til nød oss. Så fort vi tenker på oss selv og egen situasjon får vi ingenting tilbake. Derfor sitter du med skjegget i postkasta. Fordi han har kun en essensiel verdi for deg så lenge han vekker godfølelsene i deg. Anonym poster: feaa307857c3e3b60446871b78927e60 5
Gjest Ts Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 Nei. Han fortalte deg at han var deprimert. Du tenker, hva med meg da? men hva med meg da? Hva med oss da? Meg da? Dette er en grunn til at mange gutter ikke vil binde seg til dere. Vi ser hvor det bærer. Vi ser at vi teller for dere når vi sier de rette tingene, gir den rette oppmerksomheten har dere i tankene og til nød oss. Så fort vi tenker på oss selv og egen situasjon får vi ingenting tilbake. Derfor sitter du med skjegget i postkasta. Fordi han har kun en essensiel verdi for deg så lenge han vekker godfølelsene i deg. Anonym poster: feaa307857c3e3b60446871b78927e60 Du leste ikke innlegget mitt skikkelig... gjorde du vel..?
Gjest Loverdose Skrevet 29. oktober 2012 #4 Skrevet 29. oktober 2012 Herregud, mannen har jo nettopp betrodd seg til deg. Grunnen til at han ikke vil snakke om deres forhold og ting rundt dette, er jo fordi han er deprimert og sliter. Nå skyver han deg bort, noe som er helt normalt at en depressiv person gjør. Det er iallefall slik jeg tolker det. 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #5 Skrevet 29. oktober 2012 Du leste ikke innlegget mitt skikkelig... gjorde du vel..? Jo. "han sa han hadde vært deprimert, mao ingeting om følelser". Dette er følelsene han har. Han er deprimert. Anonym poster: feaa307857c3e3b60446871b78927e60 1
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2012 #6 Skrevet 29. oktober 2012 Oppklaring: Smådeppa skrev jeg. Litt nedfor betyr det slik som jeg bruker det ordet. (Beklager missforståelser pga det.) Dette pga at han har en jobb han ikke kommer noen vei med, og heller ikke fikk drømmejobben som han har siklet på lenge. Dere henger dere opp i et ord jeg aldri har skrevet. Han er har ikke en svart å mørk depresjon. Han er rett og slett litt lei, pga denne jobbsituajonen. Hadde han vært deprimert på alvor, så hadde jeg selvføleglig forstått han, OG jeg hadde skrevet det i hovedinnlegget Ellers, takk for svar
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #7 Skrevet 29. oktober 2012 når han ikke vil snakke om dere betyr det som oftest at han unngår det fordi han ikke vil såre deg. jeg vedder allikevel på at han ikke er interessert . dere møtes jo ikke lengre men snakker bare om hans problemer på facebook, så du har blitt ned klassifisert til en klagevenn (en venn man har når man trenger å få ut masse dritt ) spør han noenting om livet ditt i det heletatt? hadde han likt deg så ville han ha vist interesse for deg og ditt liv Anonym poster: 0e37a75287fabd47734f507dbfb38d8f
Gjest Kin Skrevet 29. oktober 2012 #8 Skrevet 29. oktober 2012 Han virker som han aldri tenkte på deg som kjærestemateriale. Din historie er lik som jeg har opplevd og andre som har møtt men som bare vil ha kos
Gjest ts Skrevet 29. oktober 2012 #9 Skrevet 29. oktober 2012 Jo han spør om livet mitt... Hva jeg gjør om dagene og slikt. Så vi prater jo ikke bare om han. Føler meg ikke som en klagemur. Men kan godt hende han ikke vil såre meg ja. Men det er jo nettopp det han gjør. Hadde han gitt meg klar beskjed så hadde det jo ikke vært noe mer å tenke på liksom men her blir jeg sittende å tenke hvert et ord han skriver på facebook... Tragisk
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2012 #10 Skrevet 29. oktober 2012 Han er ikke interessert. Og han bruker "deprimert" som unnskyldning for å slippe å si det rett i fleisen på deg. Han er ikke mer deprimert enn at dersom du vil så har han glatt sex med deg.. Jeg synes du skal trekke deg helt ut. Finn en annen kar.
Gjest BettyBoop Skrevet 29. oktober 2012 #11 Skrevet 29. oktober 2012 Nei. Han fortalte deg at han var deprimert. Du tenker, hva med meg da? men hva med meg da? Hva med oss da? Meg da? Dette er en grunn til at mange gutter ikke vil binde seg til dere. Vi ser hvor det bærer. Vi ser at vi teller for dere når vi sier de rette tingene, gir den rette oppmerksomheten har dere i tankene og til nød oss. Så fort vi tenker på oss selv og egen situasjon får vi ingenting tilbake. Derfor sitter du med skjegget i postkasta. Fordi han har kun en essensiel verdi for deg så lenge han vekker godfølelsene i deg. Anonym poster: feaa307857c3e3b60446871b78927e60 hun SA jo ikke dette til han. Hun har ikke spurt han hva med oss etter han sa han var deprimert. da sa hun at hun var der om han ville prate.
pingu 78 Skrevet 29. oktober 2012 #12 Skrevet 29. oktober 2012 Hva med å møte han og snakke med han direkte? Evt via telefon... Da blir det kanskje enkelere å få et realt svar.? Helt umulig å vite andre sitt "modus" via sms eller facebook-chat etc... Litt vanskeligere å unngå spm når man får servert det live. Men tøft å få et avslag slengt i trynet på den måten og da....
Gjest BettyBoop Skrevet 29. oktober 2012 #13 Skrevet 29. oktober 2012 Hva med å møte han og snakke med han direkte? Evt via telefon... Da blir det kanskje enkelere å få et realt svar.? Helt umulig å vite andre sitt "modus" via sms eller facebook-chat etc... Litt vanskeligere å unngå spm når man får servert det live. Men tøft å få et avslag slengt i trynet på den måten og da.... om han vil møte henne da..
pingu 78 Skrevet 29. oktober 2012 #14 Skrevet 29. oktober 2012 om han vil møte henne da.. om han IKKE vil møte henne er jo saken gaske klar da. Da er han jo ikke særlig interessert. ( se forøvrig filmen "han er faktisk IKKE interessert..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå