Gå til innhold

neglelakkfjerner (glitter)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan anbefale en god neglelakkfjerner som er tilpasset glitter-neglelakker (de er ikke lett å fjerne...)? Kom gjerne med navn (hvis de eventuelt selges på ebay). :)

Anonym poster: f8ae794df3b8728f11a334c3e7b3fac2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fukt bomull med vanlig neglelakkfjerner og legg det over neglen, pakk inn med aluminiumsfolie og vent et par minutter. :)

Anonym poster: 9a6acfed3ec3a1ac9c743363410f73f3

• Liker 2
Skrevet

Jeg er veldig glad i Depend Dip-In Remover, en krukke med en svamp du stapper fingeren i, den er ganske god på glitterlakk om du er bittelitt tålmodig. Har ikke kjøpt en eneste flaske neglelakkfjerner siden jeg oppdaget disse :)

Skrevet

Jeg bruker fjerner fra Depend, Vaseline Intensive Care eller den rosa fra H&M, og alle fungerer supert til å fjerne glitterlakker. Bruker litt mer fjerner enn normalt på pad'en, legger den på neglen, trykker i noen sekunder og drar pad'en av neglen med trykk.

Skrevet

Jeg bruker fjerner fra Depend, Vaseline Intensive Care eller den rosa fra H&M, og alle fungerer supert til å fjerne glitterlakker. Bruker litt mer fjerner enn normalt på pad'en, legger den på neglen, trykker i noen sekunder og drar pad'en av neglen med trykk.

Og det funker på ordentlige glitterneglelakker? Må ha magiske fingrer du, for alt jeg får ut av den metoden er ømme fingrer og bomullslo overalt. :ler:

P1110436.JPG

Skrevet

Og det funker på ordentlige glitterneglelakker? Må ha magiske fingrer du, for alt jeg får ut av den metoden er ømme fingrer og bomullslo overalt. :ler:

Ja, det fungerer på "ordentlige glitterlakker" også. Har vel ikke akkurat magiske fingre, men jeg får det i alle fall til.

Skrevet

Jeg bruker den fra vaseline og har ikke sjans til å få fjerna glitterneglelakk. Kan holde den gjennomvåte bomullspaden på neglen i en evighet, og den vil likevel kun fjerne neglelakken rundt selve glitteret. Det sitter som støpt og jeg må som regel skrape det bort med enten en negl eller ettellerannet annet hardt.

Skrevet

Jeg skal forresten ikke garantere at alle tre nevnte fjernere fungerer på glitterlakk, men minst én av de fungerer, fordi de er de eneste jeg har/har hatt i hus.

Gjest Applestore
Skrevet

Jeg bruker Depend sin, den med blått innhold og rød kork. Den fungerer veldig god på med og mine negler, selv med masse "ordentlig" glitter.

Skrevet

Jeg har brukt alle tre og det funker ikke på meg i det hele tatt.. Muligens lengden på neglen har noe å si? Mine er veldig lange

Hvilken base coat bruker dere som får det til?

Ble så nysgjerrig jeg. :P

Skrevet

det var fint med glitter på neglene! :) jule assessories! :)

Skrevet

Jeg bruker aluminiumsfolie metoden. Slipper glitter og bomull overalt, og all lakken fjernes. Slipper også ømme fingre..

Skrevet

Takk for tips dere! Skal prøve med aluminiumsfolie når jeg skal fjerne glitterlakken jeg har på neglene nå, så skal jeg gi dere en tilbakemelding ;) De andre metodene har jeg jeg prøvd, og virker dessverre ikke her i gården...

TS

Skrevet

Jeg testet ut aluminiumsfolie-metoden i dag, og det virket veldig bra! Må si jeg var litt skeptisk, så jeg ble veldig positivt overrasket da det gikk så lett av :) Hadde neglene pakket inn i 10-15 min. Anbefaler alle andre å teste det ut!

Takk for hjelpen. TS

Skrevet

Den eneste lakken jeg har prøvd som har tatt bort glitterlakk uten noen problemer, er Deborah Lippmann sin, tror den heter The Stripper.. Koster 300 (!!!) kroner i Norge (stor flaske), har ikke sjekket med eBay. Vurderer å kjøpe meg den, penger sløst men nerver spart..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...