AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #1 Del Skrevet 29. oktober 2012 Er det da lov å levere naboklage? Hun spiller høyt nok til at jeg hører og gjenkjenner fæligheten. Eller er det en bedre løsning at jeg synger med herfra, så høyt jeg bare kan? *merk deg underforum før du skriver noe nå* Anonym poster: 8481e4cc4edb3a6e8a346c6b1fc31d51 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2012 #2 Del Skrevet 29. oktober 2012 Jeg synes du skal takke deg gladelig for at naboen din ikke setter på Cannibal Corpse på full guffe, før hun går ut om morgenen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 29. oktober 2012 #3 Del Skrevet 29. oktober 2012 Jeg synes forslagene dine er for snille. Å spille SG høyt er en forbrytelse som må straffes hardt og nådeløst. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #4 Del Skrevet 29. oktober 2012 Jeg vil anbefale at du synger med samt finner deg to grytelokk som du smeller sammen for å markere rytmen Anonym poster: f63b46e431c4fb68bf5feebcab7ae0f2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metempsychosis Skrevet 29. oktober 2012 #5 Del Skrevet 29. oktober 2012 Jeg synes du skal takke deg gladelig for at naboen din ikke setter på Cannibal Corpse på full guffe, før hun går ut om morgenen. Mener du at du virkelig hadde foretrukket Spice Girls fremfor Cannibal Corpse? Til Ts: Klage burde sendes inn omgående, dette går på livskvaliteten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusekatta Skrevet 29. oktober 2012 #6 Del Skrevet 29. oktober 2012 Hvis det spilles veldig høyt på kvelden/natten/tidlig morgen, ville jeg hatt null problemer med å levere naboklage. Hvis det spilles på dagtid ville jeg tenkt meg litt mer om før jeg klaget. Naboen din har like stor rett til å spille spice girls på dagtid, som du har til å snekre, skjære, klippe plen, og andre ting som kan være til sjenanse for dine naboer. Nå vet jo ikke jeg hvor høyt det faktisk spilles, men litt må man tåle, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2012 #7 Del Skrevet 29. oktober 2012 Mener du at du virkelig hadde foretrukket Spice Girls fremfor Cannibal Corpse? Til Ts: Klage burde sendes inn omgående, dette går på livskvaliteten! Naturligvis kjære, Alex er jo i ferd med å bli gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yellow Taxi Skrevet 29. oktober 2012 #8 Del Skrevet 29. oktober 2012 Kjøp en liter matolje og server denne kombinert med diverse krydder i naboens postkasse og se om hun tar referansen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollocks Skrevet 29. oktober 2012 #9 Del Skrevet 29. oktober 2012 Hvorfor ikke joine morsomhetene? La dansefoten rykke i epileptisk stil, lag hårbørstemikrofon og dans, dans, dans! Det er alltid gøy med noen Spice Girls-schlägers! ... vel, så fremt det er frivillig. Ta hevn; sett på Panjabi MC på full guffe, og jeg lover deg at naboen din vil være i en evig spiral av Mundian To Bach Ke på hjernen. Grusomme, grusomme greier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 29. oktober 2012 #10 Del Skrevet 29. oktober 2012 Jeg spiller alltid spice girls på fest! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 29. oktober 2012 #11 Del Skrevet 29. oktober 2012 Jeg hadde høynet med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 1. november 2012 #12 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Eller er det en bedre løsning at jeg synger med herfra, så høyt jeg bare kan? Anonym poster: 8481e4cc4edb3a6e8a346c6b1fc31d51 Gjør det. Jeg sang så vidt en "duett" med nabojenta da hun spilte Chris Brown "No air" veldig høyt en kveld. Det ble fort stille kan du trygt si. Eller du kan banke i veggen og rope ut ditt neste låtønske. Endret 1. november 2012 av Pene sko... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strixvaria Skrevet 1. november 2012 #13 Del Skrevet 1. november 2012 Gjør det. Jeg sang så vidt en "duett" med nabojenta da hun spilte Chris Brown "No air" veldig høyt en kveld. Det ble fort stille kan du trygt si. Eller du kan banke i veggen og rope ut ditt neste låtønske. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirbit Skrevet 1. november 2012 #14 Del Skrevet 1. november 2012 Gjør det. Jeg sang så vidt en "duett" med nabojenta da hun spilte Chris Brown "No air" veldig høyt en kveld. Det ble fort stille kan du trygt si. Eller du kan banke i veggen og rope ut ditt neste låtønske. Tøft gjort. Jeg derimot, liker å ligge våken og tenke stygge tanker, i håp om at de til slutt blir så høye at naboen hører dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2012 #15 Del Skrevet 21. november 2012 Er det da lov å levere naboklage? Hun spiller høyt nok til at jeg hører og gjenkjenner fæligheten. Eller er det en bedre løsning at jeg synger med herfra, så høyt jeg bare kan? *merk deg underforum før du skriver noe nå* Anonym poster: 8481e4cc4edb3a6e8a346c6b1fc31d51 Kjør på! Anonym poster: c2c9af2baa6dd8da59659f6f326cf7b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2012 #16 Del Skrevet 22. november 2012 Spice girls er jo bare gromt da, be om å få bli med opp å høre på isteden. Spice girls var en av de beste gruppene som kom ut på slutten av 90-tallet, og mye bedre enn mye av søppelet som kom tidligere. Pink floyd er jo rene søppelgruppen sammenlignet med Krydderjentene. Jeg håper bare på en ordentlig gjenforening, ikke det dem gjorde for de sportsgreiene, det var ikke nok.. Du høres ut som en kjip nabo, liker du det ikke, FLYTT. Anonym poster: 6571e00a0a8c85790a66f8a2482b90e9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest proteinet Skrevet 22. november 2012 #17 Del Skrevet 22. november 2012 Det er da ingenting det, min nabo spiller OPERA hver dag! Da hadde til og med Spice Girls vært bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest scorpius Skrevet 22. november 2012 #18 Del Skrevet 22. november 2012 Naboene mine krangler og skriker, så jeg venter bare på et pistolskudd hver kveld. Hadde de spilt spice girls istedenfor, så hadde jeg kommet med vin på døra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #19 Del Skrevet 23. november 2012 Naboen min spiller Alexander Rybak mens han synger til. Høyt. Jeg tror jeg ville foretrukket Spice Girls. Anonym poster: 542cd0f05643c87f205ece3f2eeaa6d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest energibånd Skrevet 23. november 2012 #20 Del Skrevet 23. november 2012 Jeg sang så vidt en "duett" med nabojenta da hun spilte Chris Brown "No air" veldig høyt en kveld. Det ble fort stille kan du trygt si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå