Karmosin Skrevet 30. oktober 2012 #41 Skrevet 30. oktober 2012 Det man skal forvente av forlover: å signere forlovererklæringen. Alt annet er bonus, in my not so humble opinion. 4
Petalouda Skrevet 30. oktober 2012 #42 Skrevet 30. oktober 2012 Det man skal forvente av forlover: å signere forlovererklæringen. Alt annet er bonus, in my not so humble opinion. agreed
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2012 #43 Skrevet 30. oktober 2012 1. Dersom man skal diskutere et slikt tema, som tydligvis er sårt for en person, RINGER man. Tekstmeldinger er for korte beskjeder. 2. Jeg forstår meg bare ikke på mennesker som ikke klarer å si noen ord i en forsamling... Hvor ille er det egentlig? Trur man alle skal sitte og le høyt av en? Hvis man er såpass sjenert og redd av seg bør man virkelig ta seg sammen, og gjennomføre. Det kan ikke være lett å leve med den typen latterlige fobier. Anonym poster: 16996ae32f4582908ca40de668b0d0fa Det samme kan man jo si om fødselsangst og grine til seg keisersnitt da.
Gjest Wilhelmine Skrevet 30. oktober 2012 #44 Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Jeg er ikke noe glad i taler om meg jeg da, liker ikke overraskelser Teit, jeg vet det. Uansett, så synes jeg at det må være greit dersom forlover ikke vil holde tale. Det er vel ikke så nøye? Jeg tenker jo at forlover er like mye der som støtte, medhjelper og den som skal være med på kjoleprøving, være rådgiver i forbredelsene og en som man har det kjempefint sammen med! Tale eller ei blir vel bare bonus. Det er viktigere ting i et bryllup - en tale mindre kommer ikke til å gjøre deg mindre verdt som brud, du kommer til å få oppmerksomhet nok, tror jeg. Du visste vel at hun ikke var den som hadde lettest for å tale, og da er det jo litt rart å spørre henne om å være forlover hvis det med tale er viktig for deg? Ja, det skal være en flott dag for deg, men er det virkelig verdt det om venninnen din får et mareritt av en dag på grunn av det? Det viktigste er vel at alle koser seg og har det fint sammen og husker bryllupet ditt som noe fint Endret 30. oktober 2012 av Wilhelmine
Evie Skrevet 30. oktober 2012 #45 Skrevet 30. oktober 2012 Det viktigste er vel at man kjenner forloveren sin såpass godt at man har like forventninger til rollen.
Gjest BettyBoop Skrevet 30. oktober 2012 #46 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg er forlover til min vennine, og hun har sagt at hun forventer at jeg holder tale. Jeg tar aldri ordet i forsamlinger og hater å snakke foran andre, og det vet hun. Jeg skulle virkelig ønske at jeg slapp, men vet hun vil bli kjempe skuffet hvis jeg sier at jeg ikke vil... Anonym poster: be26d7b9364ec264def50bd4d7a88d90 dårlig gjort å kreve tale fra ei hun vet ikke klarer å snakke foran mange mennesker. Hvorfor er den jævla talen så viktig egentlig? 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2012 #47 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg synes du hadde en fin og sikker holdning til dette i det første innlegget ditt, TS. Der var du klar på at du ikke ville kreve noe av venninna di, og at du synes det var ok at det ikke ble noen tale. Du begynte først å tvile når så mange andre syntes det var totalt uakseptabelt. Jeg skjønner at du vil ha en perfekt dag, men det finnes ikke - og det vil jo i alle fall ikke bli det hvis du vet at venninna di har det fælt? Ring henne, så ordner dere opp:) Hun har jo sagt ja til å dele dagen med deg og blir sikkert en fin støtte for deg uansett. Anonym poster: 8abf7e673a1838fee5d95e2803ac108a 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2012 #48 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg synes du hadde en fin og sikker holdning til dette i det første innlegget ditt, TS. Der var du klar på at du ikke ville kreve noe av venninna di, og at du synes det var ok at det ikke ble noen tale. Du begynte først å tvile når så mange andre syntes det var totalt uakseptabelt. Jeg skjønner at du vil ha en perfekt dag, men det finnes ikke - og det vil jo i alle fall ikke bli det hvis du vet at venninna di har det fælt? Ring henne, så ordner dere opp:) Hun har jo sagt ja til å dele dagen med deg og blir sikkert en fin støtte for deg uansett. Anonym poster: 8abf7e673a1838fee5d95e2803ac108a Tenkte det samme. Dette ordner seg, TS Anonym poster: bf96157ea6c6efe14773d2003a0b70b3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå