AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 Veel... hva skal man si... sambo har vært på guttetur i ultandet, i fire dager. Hørte ikke en kvekk fra han, og bare regnet med at han kosa seg. Venta på han hjem , men følte meg ikke særlig sjalu. Han pleier ikke å være den som drikker mye osv... Duden kommer hjem, sliten og med fyllenerver. Fylla 4 dager i strekk... Ligner ikke han men okei... Jeg bare sa jeg orket ikke å tenke på det, orket ikke å høre noe..Sjalusien tok seg opp kan du si...SÅ plutselig har han fått seg en ny "vennine" på face, fra denne turen. Ugla bor der de var, så ingen fare for at han fysisk skal møte henne nå i ettertid men.. 1. Hva er vitsen? 2. Hvorfor komme i kontakt med en kjerring? 3. HVA ER VITSEN??? Blir gaaaaaal!!!! Anonym poster: f605a95c4a1caf18a4c0b29cc16a4ebb
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #2 Skrevet 29. oktober 2012 Veel... hva skal man si... sambo har vært på guttetur i ultandet, i fire dager. Hørte ikke en kvekk fra han, og bare regnet med at han kosa seg. Venta på han hjem , men følte meg ikke særlig sjalu. Han pleier ikke å være den som drikker mye osv... Duden kommer hjem, sliten og med fyllenerver. Fylla 4 dager i strekk... Ligner ikke han men okei... Jeg bare sa jeg orket ikke å tenke på det, orket ikke å høre noe..Sjalusien tok seg opp kan du si...SÅ plutselig har han fått seg en ny "vennine" på face, fra denne turen. Ugla bor der de var, så ingen fare for at han fysisk skal møte henne nå i ettertid men.. 1. Hva er vitsen? 2. Hvorfor komme i kontakt med en kjerring? 3. HVA ER VITSEN??? Blir gaaaaaal!!!! Anonym poster: f605a95c4a1caf18a4c0b29cc16a4ebb Ugla bor tydeligvis hjemme. Anonym poster: 15aae5ac31deaa14af351bffc1b8d0ee 20
waco Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 Skeptisk. Man får ikke nye venner på facebook av å reise til utlandet, men man får nye venner på facebook av å treffe folk... 10
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #4 Skrevet 29. oktober 2012 Ugla bor tydeligvis hjemme. Anonym poster: 15aae5ac31deaa14af351bffc1b8d0ee Så jeg er ugla, bare fordi jeg ikke skjønner poenget hans her?? Anonym poster: f605a95c4a1caf18a4c0b29cc16a4ebb 5
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #5 Skrevet 29. oktober 2012 Som om man ikke får nok pes om man ikke har et sosialt liv uten dama. Anonym poster: ecc59e79b599ab7dcce9d1ffe7b2612d
makkapakka Skrevet 29. oktober 2012 #6 Skrevet 29. oktober 2012 nytt bekjentskap med dame i fylla ja... mmmm da har det nok skjedd noe! 3
eva-80 Skrevet 29. oktober 2012 #7 Skrevet 29. oktober 2012 Hva med å vente å se hvordan dette nye vennskapet utvikler seg ? De type turene ville jeg ikke vært fornøyd med btw.. Må gå an å være på guttetur uten at det resulterer i 4 dagers fyll som han kanskje ikke husker halvpaerten på engang. 2
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2012 #8 Skrevet 29. oktober 2012 Det hadde vært en personlighetsomvending fra hvordan typen min oppfører seg. Derfor hadde jeg nok ikke vært interessert i å fortsette lenger. Ser ikke noe galt i å få nye venner, men de andre omstendighetene er verre. Og jeg har aldri skjønt greia med å legge til hvem som helst på Facebook/ikke si nei når randoms spør om å være "venner".
AryaUnderfoot Skrevet 29. oktober 2012 #9 Skrevet 29. oktober 2012 Hadde nok ikke syns det var så veeldig koselig, men du får høre med han om det har skjedd noe da? 2
TuridS Skrevet 29. oktober 2012 #10 Skrevet 29. oktober 2012 sorry men mest sannsynlig så har det nok skjedd noe mellom disse to.. Det er ganske obvious. Og i og med at han gotar henne på face som venn når han kunne bare ignorert og aldr mer sett henne så syns jeg det er rart.. Da ville jeg tro han følte noe for henne. Du har all grunn til å bli sjalu og jeg tror nok din sjalusi er godt plassert for hun har nok vært i fysisk kontakt med han.. Mange er ikke typen til å være utro men vi har alle drifter og seksuelle lyster, om vi er snille og stille og pliktoppfyllende. Så seksuell drivkraft PLUSS alkohol som er grensehemmende, ja da har man en ganske god oppskrift på utroskap. Jeg hadde slettet henne fra hans facebook og sett hvordan han reagerte. Klikker han og blir sur og finner henne igjen og legger henne til så hadde jeg pakket sakene hans eller mine og aldri sett meg tilbake. Har ikke tid til sånt piss. Men bryr han seg ikke noe nevneverdig så ligger det ihvertfall ikke noe følelser der. 4
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2012 #11 Skrevet 29. oktober 2012 Man kan virkelig ikke gå ut i fra at det har skjedd noe bare pga en ny fjøsbokvenn. 12
Rararara Skrevet 29. oktober 2012 #12 Skrevet 29. oktober 2012 sorry men mest sannsynlig så har det nok skjedd noe mellom disse to.. Det er ganske obvious. Og i og med at han gotar henne på face som venn når han kunne bare ignorert og aldr mer sett henne så syns jeg det er rart.. Da ville jeg tro han følte noe for henne. Du har all grunn til å bli sjalu og jeg tror nok din sjalusi er godt plassert for hun har nok vært i fysisk kontakt med han.. Mange er ikke typen til å være utro men vi har alle drifter og seksuelle lyster, om vi er snille og stille og pliktoppfyllende. Så seksuell drivkraft PLUSS alkohol som er grensehemmende, ja da har man en ganske god oppskrift på utroskap. Jeg hadde slettet henne fra hans facebook og sett hvordan han reagerte. Klikker han og blir sur og finner henne igjen og legger henne til så hadde jeg pakket sakene hans eller mine og aldri sett meg tilbake. Har ikke tid til sånt piss. Men bryr han seg ikke noe nevneverdig så ligger det ihvertfall ikke noe følelser der. Hvor tar du alt dette fra?? "Det er ganske obvious".. Eh, javel? 4
Lilliani Skrevet 29. oktober 2012 #13 Skrevet 29. oktober 2012 Dette synes jeg nesten ble litt overdrevent, jeg. Man kan da bli venner med noen på facebook uten at det har skjedd noe mellom dem? Jeg treffer ofte nye mennesker (Ja tenk, gutter også) som jeg blir kjent med når jeg er på tur, kanskje til og med på fylla. Dette er mennesker jeg kanskje får god kontakt med og som jeg vil fortsette å holde kontakten med. Da er facebook en super måte å gjøre det på. Synes ikke det er "obvious" at han har vært utro i det hele tatt. For all del, det kan ha skjedd, men det er ikke noe vi her inne kan svare på for henne ut i fra det vi har fått vite! 3
Judy.F Skrevet 29. oktober 2012 #14 Skrevet 29. oktober 2012 sorry men mest sannsynlig så har det nok skjedd noe mellom disse to.. Det er ganske obvious. Og i og med at han gotar henne på face som venn når han kunne bare ignorert og aldr mer sett henne så syns jeg det er rart.. Da ville jeg tro han følte noe for henne. Du har all grunn til å bli sjalu og jeg tror nok din sjalusi er godt plassert for hun har nok vært i fysisk kontakt med han.. Mange er ikke typen til å være utro men vi har alle drifter og seksuelle lyster, om vi er snille og stille og pliktoppfyllende. Så seksuell drivkraft PLUSS alkohol som er grensehemmende, ja da har man en ganske god oppskrift på utroskap. Jeg hadde slettet henne fra hans facebook og sett hvordan han reagerte. Klikker han og blir sur og finner henne igjen og legger henne til så hadde jeg pakket sakene hans eller mine og aldri sett meg tilbake. Har ikke tid til sånt piss. Men bryr han seg ikke noe nevneverdig så ligger det ihvertfall ikke noe følelser der. Ville ikke tatt dette for god fisk. Hadde noen gått på min facebook og slettet venner av meg, hadde jeg også blitt veldig sur! Og det er ikke fordi jeg har følelser for de som eventuelt ble slettet. Om så noe har skjedd, planlegger han nok ikke (hvis vi skal late som vi vet alt her) å forlate deg til fordel for henne, så jeg synes dette var en rar "strategi" for å finne ut hvorvidt han har vært utro.. Det beste er vel å snakke med han om det. Du kjenner han best og vet nok om han er ærlig eller ei. Håper det ordner seg på best mulig måte Forøvrig enig i at noen gutteturer er helt.... ja.
Gjest Starlit Skrevet 29. oktober 2012 #15 Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Jeg hadde villet studert kontakten deres litt underveis jeg, før det fikk en reaksjon Er det helt østersstille dem i mellom på facebook, er det trolig lite å frykte. Endret 29. oktober 2012 av Starlit 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #16 Skrevet 29. oktober 2012 < Anonym poster: 15aa44a5cca4a80145f86e1648b62246
TuridS Skrevet 29. oktober 2012 #18 Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Man kan virkelig ikke gå ut i fra at det har skjedd noe bare pga en ny fjøsbokvenn. Neida... og julenissen og de kortvokste hjelperne hans er sikkert i full gang med snekring av julegaver oppå nordpolen. Dere må ikke være så naive jenter, herregud. Dere skjønner vel hva som er årsaken til at gutteturer går til Thailand og syden der det finnes billig thai horer eller fulle kåte jenter vel?? VÅKN OPP! Er en grunn til at de drar dit og ikke på tulipan tur til Holland ikke sant... Endret 29. oktober 2012 av TuridS 2
TuridS Skrevet 29. oktober 2012 #19 Skrevet 29. oktober 2012 Hvor tar du alt dette fra?? "Det er ganske obvious".. Eh, javel? ehh, JA. Do the math.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 29. oktober 2012 #20 Skrevet 29. oktober 2012 Herregud, jeg har fått nye mannlige venner på facebook etter ferie selv. Det er ikke noe mellom oss overhode. Han ene har jeg møtt flere ganger og hatt kontakt med i 5 år. Vi skriver ofte post. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå