AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg har lyst til å skaffe meg et startsett inkl. UV-lampe, men vet ikke helt hva det er jeg skal se etter. Er det gellakk eller shellakk man bruker til dette? Jeg ønsker meg en lakk som varer lenge og tenkte at jeg kunne ønske meg utstyr/startpakke med dette til jul. Håper at noen av dere som kan dette kan hjelpe meg et stykke på vei meg med hva jeg trenger og bør kjøpe, hva som er viktig og tips til butikker som selger dette i Oslo eller på nett. Anonym poster: afbf50e0638ba01023e50d760b37af4f
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #2 Skrevet 29. oktober 2012 Det er gelelakk du er ute etter. Shellac er CND sin merkelakk og mange liker disse inkludert meg selv, men du får gelelakk fra mange andre merker som O.P.I, Gelish osv. Jeg kjøper bare fra eBay og nailsupplies.us så vet desverre ikke om noen butikker i Norge. Generelt bør man ha en lampe innen samme merke som gelelakken for best resultat, men Shellac varer i de 2 ukene med en enkel billig lampe fra eBay. Men jeg skal investere i en ordentlig når jeg får spart pengene. Lampene er dyre! Anonym poster: ccb706d6dde3489dcf5985bf6e347d2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå