Gå til innhold

Vil du gå ned i vekt på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ;)

Det finnes en del tråder her på forumet om å gå ned i vekt og om folk blir med.

Jeg veier 84 kg og er 169 cm høy. Tenkte å gå ned minst 10kg, minst!!

Lurte derfor på til dere andre som vil gå ned i vekt og trenger inspirasjon fra andre: Vil dere bli med i en lukket facebook gruppe?

De som vil melder ifra i dette forumet eller i innboks om facebook navn slik at jeg får invitert deg inn i gruppa. Denne gruppa er altså KUN for oss, og ingen andre kan komme inn å se. Tenkte da at vi har fast dag i uken vi veier og måler oss, evt bilder.

Vi kan gi hverandre treningsråd, inspirasjon osv.

Dette er altså en gruppe for overvektige(alt fra ekstrem fedme til vanlig overvektig) som vil ned. Ikke folk som bare skal stramme opp muskler, da dette er en vektnedgang-gruppe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint ;) Også bør vi kanskje ha et maks antall, sånn at gruppa blir mere personlig og oversiktlig. Skal lage gruppa nå.

Skrevet

Hei ;)

Det finnes en del tråder her på forumet om å gå ned i vekt og om folk blir med.

Jeg veier 84 kg og er 169 cm høy. Tenkte å gå ned minst 10kg, minst!!

Lurte derfor på til dere andre som vil gå ned i vekt og trenger inspirasjon fra andre: Vil dere bli med i en lukket facebook gruppe?

De som vil melder ifra i dette forumet eller i innboks om facebook navn slik at jeg får invitert deg inn i gruppa. Denne gruppa er altså KUN for oss, og ingen andre kan komme inn å se. Tenkte da at vi har fast dag i uken vi veier og måler oss, evt bilder.

Vi kan gi hverandre treningsråd, inspirasjon osv.

Dette er altså en gruppe for overvektige(alt fra ekstrem fedme til vanlig overvektig) som vil ned. Ikke folk som bare skal stramme opp muskler, da dette er en vektnedgang-gruppe.

10 kg? Haha... 25-30, ville jeg heller ha sagt.

Anonym poster: 359eb86b772f24d458e84f6680cdd1ff

Skrevet

Jeg vil være med :)

Da trenger jeg navnet ditt :)

Skrevet

Jeg sa minst! Vil selvfølgelig ned til ca 65 kilo, men med bygningen min trur jeg det ikke går. Bedre å ha et realistisk mål og fortsette derfra, enn å ha et stort mål som jeg kanskje ikke går ;)

• Liker 8
Skrevet

Har noe med trivselsvekt vet du ;)

• Liker 7
Gjest barista
Skrevet

Veier selv 85 kg, men skal selv ned 10-15 kg.

Det er noe galt med deg, garantert!

Veier selv 85 kg. og skal ned 10-15 kg. Min idealvekt ligger per dd. på 70 kg. Men jo mer jeg trener, og jo mer muskler, jo høyere blir idealvekten.

Smarting..

• Liker 6
Skrevet

Jeg skulle veldig gjerne ha vært med, men jeg er for pysete til å gi ut navn, selv om det helt sikkert ikke hadde vært noe problem.. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg skulle veldig gjerne ha vært med, men jeg er for pysete til å gi ut navn, selv om det helt sikkert ikke hadde vært noe problem.. :fnise:

Dette er en hemmelig gruppe, og ingen av dine venner på face vil vite at du er med i denne gruppa. Og de som blir med i gruppa(mest sannsynlig folk du ikke kjenner) er der kun for å motivere seg selv og andre, gå ned i vekt er jo en normal ting i mange sitt liv. Hvis det var "vi som har en pinlig kjønnssykdom"-gruppe så skjønner jeg du ville vært anonym, hehe ;)

Skrevet

Jeg vil gjerne være med :-)

Er 160 cm og veier 65 kg.

Vil gjerne ned 15 kg!

Sender deg en PM

Anonym poster: 4ba640abdd5faa97aff04a798470ceb9

Skrevet

Er forresten folk som ikke finner profilen min på face, så da får dere sende meg face-navnet deres :)

Håper flere blir med, dette er jo ikke annet enn motiverende vell? :)

Skrevet

Hun sa hun skulle ned MINST 10 kg. Dessuten er det lurt å sette seg små mål i begynnelsen. Og andres mening om vekta til folk har 0 betydning, så lenge man trives med sin egen vekt....

Gjest Snoken-
Skrevet

Har tenkt å rippe meg for første gang, men ikke enda. Det blir kanskje litt avslørende når jeg er den eneste duden i gruppa ? lol.gif

Skrevet

Har tenkt å rippe meg for første gang, men ikke enda. Det blir kanskje litt avslørende når jeg er den eneste duden i gruppa ? lol.gif

Hvorfor er folk så redd for identiteten? Bli med :) Du kommer nok aldri til å møte noen av oss uansett (med mindre du dater halvparten av gruppa :wow:), så ingen fare for å vise hvem du er! Dessuten så får ikke medlemmene sett bilder/informasjon av deg bortsett fra navn og profilbilde. Spørs jo og på personvern innstillingene dine da.

Skrevet

Så når starter vi? :)

Skrevet

Så når starter vi? :)

Litt vanskelig å se om du er en jeg skulle ha lagt til, siden det er en anonym bruker. Gruppa er startet opp hvertfall. Har vært en liten presentasjonsrunde nå, så bare å slenge seg på. Bare godkjenn venneforespørselen min/ få facebook navnet ditt, så legger jeg deg inn.

Skrevet

Fint, da legger jeg deg til i guppa nu!

Skrevet

Tråd ryddet for iidentifiserende navn. Jeg ber om at det ikke oppfordres til å bryte regler - dvs oppgi navn, i forum.

Kosemose, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...