Gjest Lady-M Skrevet 2. mars 2004 #41 Skrevet 2. mars 2004 Jeg syns Sunshine T og Miss Tricky er de peneste her... Næimen :oops: :oops: takk... Synes Sunshine er pen ja, og du Andrine... du har jo så vakre øyne... Mange her som er vakre, xeyes, madison, SS. Av de jeg ikke har sett bilde av tror jeg Livets Datter og Aline er vakrest! :-)
:-) anna Skrevet 2. mars 2004 #42 Skrevet 2. mars 2004 Tex????????????????????????? Jeg har møtt Tex og kan gå god for at hun er veldig pen. Du har helt tydelig IKKE møtt henne!! Faktisk så har jeg møtt flere her, og har til gode å tenke at noen av dem kler å ha dataskjermen foran ansiktet. Vi er pene vi nemlig. (Men som dere ser er jeg selv litt vassen av meg )
Gjest lurven Skrevet 2. mars 2004 #43 Skrevet 2. mars 2004 jeg har også møt tex.. og kan god for at hun er pen..
Gjest Seleena Skrevet 2. mars 2004 #44 Skrevet 2. mars 2004 Haha, eg trudde du meinte BRUDER. Det er mange pene BRUKARAR her ja......
Irka Skrevet 2. mars 2004 #45 Skrevet 2. mars 2004 Jeg synes nå at Visitten er den peneste. Og den karen kan DANSE..
mskancke Skrevet 2. mars 2004 #46 Skrevet 2. mars 2004 jeg stikker av med 1 premie i kategorien mannlige brukere
Gjest Embla s Skrevet 3. mars 2004 #48 Skrevet 3. mars 2004 Jeg har møtt Tex og kan gå god for at hun er veldig pen. Du har helt tydelig IKKE møtt henne!! Faktisk så har jeg møtt flere her, og har til gode å tenke at noen av dem kler å ha dataskjermen foran ansiktet. Vi er pene vi nemlig. (Men som dere ser er jeg selv litt vassen av meg ) Hiver meg på denne. Gjest har definitivt IKKE møtt Tex :-? Pjusk er veldig pen (Fatksik syns jeg de fleste jeg har møtt fra KG har vært veldig pene)!
Suzy Skrevet 3. mars 2004 #49 Skrevet 3. mars 2004 Jeg er penest - bare se på bildet... men jeg kan til nød gi Glammy en andreplass...
Gjest GreenSky Skrevet 3. mars 2004 #50 Skrevet 3. mars 2004 Jeg er penest - bare se på bildet... men jeg kan til nød gi Glammy en andreplass... Tredjeplassen, da? *hint, hint* (ok, ser kanskje ikke så pen ut på bildet, men IRL, det er saker!)
Suzy Skrevet 3. mars 2004 #51 Skrevet 3. mars 2004 Tredjeplassen, da? *hint, hint* (ok, ser kanskje ikke så pen ut på bildet, men IRL, det er saker!) Jepp - IRL er du et ESS Greeny!!! Uten tvil
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2004 #52 Skrevet 3. mars 2004 Jeg er kanskje ikke den peneste- Men helt klart den søteste :-)
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2004 #53 Skrevet 3. mars 2004 Hiver meg på denne. Gjest har definitivt IKKE møtt Tex :-? Pjusk er veldig pen (Fatksik syns jeg de fleste jeg har møtt fra KG har vært veldig pene)! Takk Lasse
Gjest Madam Felle Skrevet 3. mars 2004 #54 Skrevet 3. mars 2004 Tex????????????????????????? Nok en tåpelig anonym gjest som tror h*n er morsom.
Gjest lurven Skrevet 3. mars 2004 #56 Skrevet 3. mars 2004 Hiver meg på denne. Gjest har definitivt IKKE møtt Tex :-? Pjusk er veldig pen (Fatksik syns jeg de fleste jeg har møtt fra KG har vært veldig pene)! men ikke gollum
Livets datter Skrevet 21. mai 2004 #57 Skrevet 21. mai 2004 Mange her som er vakre, xeyes, madison, SS. Av de jeg ikke har sett bilde av tror jeg Livets Datter og Aline er vakrest! :-) Neimen... :oops:
Funny Face Skrevet 21. mai 2004 #58 Skrevet 21. mai 2004 Vanskelig å si.... Jeg har ikke lagt inn bilde, er redd for å offentliggjøres
Mossa Skrevet 21. mai 2004 #59 Skrevet 21. mai 2004 ...jeg kan da umulig ligge så langt ned på lista, jeg som har så lekre lepper?? (god til å kline er jeg også ..men det teller vel ikke?)
Væren Skrevet 21. mai 2004 #60 Skrevet 21. mai 2004 Bare se på måten jeg går på! Trenger jeg å si mer??? Stem på sauen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå