Gjest Purelove Skrevet 29. oktober 2012 #21 Skrevet 29. oktober 2012 Linni er en nydelig jente! Og nei, hun prøver ikke å lure noen, hun bare tjener mye penger av å ha blondt hår husket hun farget brunt, men måtte farge blondt igjen fordi hun hadde en jobb der de krevde at hun hadde blondt hår. 3
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2012 #22 Skrevet 29. oktober 2012 Linni er en nydelig jente! Og nei, hun prøver ikke å lure noen, hun bare tjener mye penger av å ha blondt hår husket hun farget brunt, men måtte farge blondt igjen fordi hun hadde en jobb der de krevde at hun hadde blondt hår. Det er ikke henne jeg snakker om.
Larsern Skrevet 29. oktober 2012 #23 Skrevet 29. oktober 2012 Hun ser ut som det hun er, nemlig en tulling med white trash estetikk. Det er jeg enig med deg at hun er. Hun er uansett en tulling. Det var da veldig til karakteristikker du gir, men i motsetning til deg så tviler jeg på at hun henger på nettfora og sprer galle utover folk hun ikke kjenner. Hvem er tulling sier du? 12
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #24 Skrevet 29. oktober 2012 Det er vel ingen som har sagt at innvandrere er dumme..? Men Linni ser unaturlig ut med blondt hår. Jeg regner med at hennes egentlige hårfarge er svart, og det hadde nok vært penere på henne. Ja, det er mange brunetter og jenter med svart hår som farger håret platinablondt, og opptrer seg som noen bimboer. De ekte blondinene er nok ganske annerledes. Anonym poster: 8d8b900e78e23674a141ff9dca3f5f7f
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #25 Skrevet 29. oktober 2012 Hun er ikke innvandrer, men hun er ikke etnisk norsk. Vet du hva etnisk betyr? Anonym poster: 48a8799595af3204fcf20a471f3af4e7 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #26 Skrevet 29. oktober 2012 Både Linni, Aylar andre jenter i samme sjanger oppfører seg ofte dummere enn det de er. Da lurer jeg på en ting, gjør de det fordi de tror at mannfolk liker dumme bimboer..?? Og liker menn dumme brødhuer? Anonym poster: fbaf61a9821d42199be3962e1df35523 Det er en spesiell type menn som liker slike jenter, og det er ikke slike menn jeg tiltrekkes av, så fint av de finner hverandre. Anonym poster: 8d8b900e78e23674a141ff9dca3f5f7f 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #27 Skrevet 29. oktober 2012 Det er vel ingen som har sagt at innvandrere er dumme..? Tydeligvis så skjønte du den ikke... Anonym poster: ff3d561021aead92d9607d4bdf98d6a6 1
Gjest Gunfreak Skrevet 29. oktober 2012 #28 Skrevet 29. oktober 2012 Hvem fucknig bryr seg, spiller vel seriøst ingen rolle om hun er invadrer, etisk norsk eller ikke, det har jo ingen ting å si på hvem hun er og hva hun gjør, tror ingen kommer til å si, ja jeg syns hun er drit pen og kul, men siden hun ikke er etisk norsk er hun et forferdlig menneske. og ingen som ikke liker henne, hadde likte henne noe mer om begge foreldrene kan trekke familie treet 1000 år bakover innen for den norske grensa. 1
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2012 #29 Skrevet 29. oktober 2012 Det var da veldig til karakteristikker du gir, men i motsetning til deg så tviler jeg på at hun henger på nettfora og sprer galle utover folk hun ikke kjenner. Hvem er tulling sier du? Er det å spre galle over folk å mene at de er en tulling?
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #30 Skrevet 29. oktober 2012 Linni er vel 2. generasjons innvandrer ispedd litt norsk? Etnisk norsk er hun i allefall ikke, ikke et gram av politisk korrekthet kommer til å endre på det Anonym poster: a4963ca7cef476fe025f93e7bdaf09e2
Mann 42 Skrevet 29. oktober 2012 #31 Skrevet 29. oktober 2012 Linni er vel 2. generasjons innvandrer ispedd litt norsk? Etnisk norsk er hun i allefall ikke, ikke et gram av politisk korrekthet kommer til å endre på det Anonym poster: a4963ca7cef476fe025f93e7bdaf09e2 Det store spm er vel om det i det hele tatt spiller noen som helst rolle, og om noen bryr seg? Ikke jeg.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #32 Skrevet 29. oktober 2012 Det store spm er vel om det i det hele tatt spiller noen som helst rolle, og om noen bryr seg? Ikke jeg. Identitet spiller alltid en rolle. Men helt OK at du ikke bryr deg, selvfølgelig Anonym poster: a4963ca7cef476fe025f93e7bdaf09e2 1
super-s Skrevet 29. oktober 2012 #33 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg digger Linni. Tror de fleste som misliker henne har fått et dårlig bilde av henne igjennom det som blir skrevet i media, og det som blir vist på tv. Ja visst har hun gjort og sagt mye rart, men det tror jeg er en del av imaget hennes. Hun tjener masse penger på at folk tror hun er dum. Men igjennom bloggen hennes får man et bedre bilde av henne, for der får man lese ting fra hennes munn (eller fingre om du vil), uten at det er redigert! 3
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2012 #34 Skrevet 29. oktober 2012 De gjør det fordi det er imaget dems. Og en kan jo tro at menn liker det siden de har tjent såpass mye penger på deres utseendet/væremåte. De får tilbud om å være med i musikkvideoer, de blir invitert på alle slags fester og de har masse penger. Noen må jo like de iallefall.. Jeg var aktiv som aktmodell på den tiden da glamourmodellene herjet som verst og selv vi i vår del av bransjen fikk høre en del. Dog har jeg inntrykk av at de som tjente pengene, ikke var jentene selv. Hun jeg ble kjent med ble skikkelig overrasket over hvor mye det faktisk lå i det jeg drev på med.
Gjest HunterLady Skrevet 29. oktober 2012 #35 Skrevet 29. oktober 2012 Vet du hva etnisk betyr? Anonym poster: 48a8799595af3204fcf20a471f3af4e7 Ok. Hun er ikke av norsk etnisitet. Bedre?
Larsern Skrevet 29. oktober 2012 #36 Skrevet 29. oktober 2012 Er det å spre galle over folk å mene at de er en tulling? Å kalle folk for whitetrash og tullinger (når det ikke er noen åpenbar grunn til det) er å spre galle ja, lærte du ikke folkeskikk da du var liten? 1
Gjest HunterLady Skrevet 29. oktober 2012 #37 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg digger Linni. Tror de fleste som misliker henne har fått et dårlig bilde av henne igjennom det som blir skrevet i media, og det som blir vist på tv. Ja visst har hun gjort og sagt mye rart, men det tror jeg er en del av imaget hennes. Hun tjener masse penger på at folk tror hun er dum. Men igjennom bloggen hennes får man et bedre bilde av henne, for der får man lese ting fra hennes munn (eller fingre om du vil), uten at det er redigert! Jeg har ingenting imot Meister, og synes hun er søt og sprudlene. Men jeg kommer aldri til å betrakte henne som i overkant intelligent. Jeg leste også bloggen hennes før, men selv om hun der er mer jordnær, så fremstår hun fortsatt ikke som smart. I mine øyne. 1
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2012 #38 Skrevet 29. oktober 2012 Å kalle folk for whitetrash og tullinger (når det ikke er noen åpenbar grunn til det) er å spre galle ja, lærte du ikke folkeskikk da du var liten? Jeg har ikke kalt henne white trash,. Jeg skrev: Hun ser ut som det hun er, nemlig en tulling med white trash estetikk.
super-s Skrevet 29. oktober 2012 #39 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg har ingenting imot Meister, og synes hun er søt og sprudlene. Men jeg kommer aldri til å betrakte henne som i overkant intelligent. Jeg leste også bloggen hennes før, men selv om hun der er mer jordnær, så fremstår hun fortsatt ikke som smart. I mine øyne. Hehe, det er en annen ting.. Men hun virker som et fantastisk fint menneske. Det er ingenting vondt i henne. Men tror hun er litt smartere enn hun framstår seg selv som, og som media får fram, selv om hun kanskje ikke kommer til å få noe medlemskap i Mensa-klubben.. ;-)
Larsern Skrevet 29. oktober 2012 #40 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg har ikke kalt henne white trash,. Jeg skrev: Åja, my bad. Du kalte henne ikke for white trash, men bare en tulling med white trash estetikk? Hva er egentlig forskjellen? Eller forresten, det er ikke så nøye..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå