Gå til innhold

Eplefasong som går ned i vekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har eplefasong. Veier 60 kg og er 165 cm. Slanke armer og bein, smale skuldre. Relativt flat mage, men mye sideflesk. Har ikke en definert midje.

Dette plager meg veldig, og jeg har forsøkt å finne svar på en ting, uten hell. Så derfor prøver jeg her. Vil jeg bli kvitt problemet ved å gå ned 5-7 kg i vekt? Jeg husker at jeg veide ca 52 kg i ungdommen, og at jeg fremdeles hadde litt lovehandles, men det må ha vært betydelig mindre. Men jeg er usikker på hvordan det egentlig så ut. Finner dessverre ingen bilder fra den tiden som viser det.

Noen andre her med slik kropp? Andre innspill?

Anonym poster: 2dc68e1922b4d1d629e02af85c23276a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, magefettet vil forsvinne om du slanker deg litt. Men jeg anbefaler å begynne med trening istedet. Få opp musklaturen i armer og ben så vil du balansere kroppen litt, og overflødig magefett vil forsvinne sakte men sikkert.

Anonym poster: 65f28f2e0b1b1d8ddf1291610e576bfa

Skrevet

Ja, magefettet vil forsvinne om du slanker deg litt. Men jeg anbefaler å begynne med trening istedet. Få opp musklaturen i armer og ben så vil du balansere kroppen litt, og overflødig magefett vil forsvinne sakte men sikkert.

Hva er kilden din her? Jeg har samme kroppsfasong, ser flat ut fra siden, men har vært nede i 17 i BMI og hadde fremdeles lovehandles og sittende valker.

Anonym poster: eaebbf06fa608a2fe62274f073541c5a

Skrevet

Vel, jeg mente ikke at alt av fett forsvant som dugg på en varm solskinnsdag. Men det vil krympe. Har man ennå lovehandles når man har 17 i BMI må man se på livsstilen sin hvis det er viktig for en at de går vekk.

Anonym poster: 65f28f2e0b1b1d8ddf1291610e576bfa

Skrevet

Med rett kosthold og med trening så kan du redusere fettprosenten og øke muskelmassen slik at kroppen blir strammere og mer definert uten at du blir mager.

For din del ville jeg satset på et normalt kosthold med ca. 1500 kalorier i snitt om dagen for å redusere fettprosenten, ha kardio trening for å øke fettforbrennigen og styrke for å øke muskelmassen. Da vil lovehandlesene forsvinne, men du vil ikke se så mager ut på resten av kroppen fordi du får bygget opp muskelmassen på de tynne delene som fort kan se for tynne ut om du bare slanker deg uten trening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...