Gjest Bobler Skrevet 29. oktober 2012 #1 Del Skrevet 29. oktober 2012 Stemor 1: Vi har fått et godt forhold og har blitt ganske glad i henne den tiden hun har vært sammen med faren min. Nylig blitt samboer med han. Har voksne barn og et barnebarn, har ingen spesielle interesser. Glad i å rydde&vaske, men føler ikke at det er noe jeg kan gi bort, sånn egentlig. Glad i god mat og vin, leser ikke så mye bøker. Jobber natten. Vil gi en gave som viser at jeg er glad i henne. Stemor 2: Har et OK forhold til. En gave som er en OK julegave, men ikke for dyr. Er interessert i motorsykler og fotografering. Kan også være gave til begge to. Tips? Har null peiling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Muffin Skrevet 29. oktober 2012 #2 Del Skrevet 29. oktober 2012 Har du 2 stemødrer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 29. oktober 2012 #3 Del Skrevet 29. oktober 2012 Har du 2 stemødrer? Ja? Mamma er gift med en dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Muffin Skrevet 29. oktober 2012 #4 Del Skrevet 29. oktober 2012 Ja? Mamma er gift med en dame. Selfolgelig det tenkte jeg ikkje på :-P Stemor 1: en god bok og vin ? kanskje scrapbook? Stemor 2: humm.... kanskje noe frå badeglede? der er det rimelige og fine gaveting. fotograffering ting koster en del så trur det er vanskelig å finne rimelig gave som passer til hennes hobby :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Pumps Skrevet 29. oktober 2012 #5 Del Skrevet 29. oktober 2012 Jeg synes gaveabonnementer på blader er genialt når jeg sliter med å finne på noe. Så kanskje abo på ett mat/vinblad til stemor 1 og ett på foto eller motor til stemor 2? Det ligger mange tilbud på bladkongen og der kan du også velge at det er julegave så abonnementet ikke starter før etter jul. Gavekortet kan du printe ut derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 29. oktober 2012 #6 Del Skrevet 29. oktober 2012 Bladabonnoment var ikke så dumt til stemor 2 i hvertfall! En vinflaske blir det nok til stemor 1, men vil gjerne ha noe annet også. Bøker er vanskelig syntes jeg.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå