Gå til innhold

Sette skål med snop utendore døren på halloween?!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ville det være lurt å sette en skål utenfor døren med snop til halloween og et skilt hvor det står "værsågod forsyn deg" :)

Vi er desverre ikke hjemme fordi vi skal på foreldremøte i bhg'en til barna våre, og de skal være hos besteforeldrene noen timer og mine foreldre liker ikke halloween!

Endret av Anciol
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan tenke meg at den første som dukker opp tar alt

• Liker 9
Skrevet

Jeg vil også tro at første pulje (som ikke følges av foreldre) vil forsyne seg med alt.

Anonym poster: 559e2c24f95409d9f336505429718dfb

Skrevet

Tenkte akkurat det samme. Dessverre.

Anonym poster: 5ccad56269b147d6cb456c02b32f429b

Skrevet

Men hvorfor vil du gjøre det? Det er da ikke sånn at man er forpliktet til å være hjemme og forsyne alle ungene i nabolaget med godteri? Er man ikke hjemme, så er man ikke hjemme, og da går de vel og ringer på hos neste?

Anonym poster: 5ccad56269b147d6cb456c02b32f429b

• Liker 5
Gjest Wilhelmine
Skrevet

Ja, tenker det samme som de over. Hvis barn går uten foreldre tviler jeg sterkt på at de tar en og går videre, når man har muligheten til å grafse til seg hele skåla. Kall meg gjerne negativt innstilt til barns folkeskikk, men der tror jeg fristelsen blir for stor (for mange).

Og om nummer en er høflig og har lært å ta en, så er ikke sikkert nummer to har det. Vil uansett tro det blir fort tomt, selv om tanken er god.

Skrevet

Man skal da vel ikke tvinges til å delta på denne tradisjonen?? Er man borte, så er man borte, da blir det ikke godteri og barna får gå videre til neste hus...

Jeg har store planer om å være hjemme, men kommer til å slå av utelyset. Foreldre må lære barna at ikke alle ønsker å være en del av denne tradisjonen og at dette kan vises ved at utelyses slås av.

Anonym poster: 2b4f8b53dec92ae7424d6c21288f6cbb

• Liker 3
Skrevet

Da ber jeg heller broderen og hans lille familie ned på søtsaker og kos etter foreldremøtet:)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...