Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din jobb,alder og hva utdanner(et) du deg til å bli ? Gikk du feil utdanning, droppet du vgs og følgte drømmen om å finne opp ting?

Jeg jobber i en sminkebutikk, men skal starte 1året på vgs når det er høst til neste år :)

19 år

Anonym poster: 462a0a76a9e4fce68ce5a1e6eea81c99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 25 år, tar en master i engelsk (har både gått allmennlærerutdanningen og bachelor i engelsk). Jobber som kundebehandler og ønsker å bli lærer. Jeg tok nesten hele lærerutdanningen, men fordi jeg var misfornøyd med studiene valgte jeg å bryte og heller følge drømmen, nemlig det å ta engelsk slik at jeg kan bli engelsklærer og fordype meg i det.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

25 år, jobber som miljøterapeut på skole. Er utdannet vernepleier, trives godt.

Skrevet

Er i tjueårene og er fysioterapeut.

Skrevet

Er 29 år, jobber som godsarbeider.

Har fagbrev som platearbeider men det var egentlig feil yrke, men jeg fullførte hvertfall det slik at jeg kom meg ut i arbeidslivet.

Skrevet

25 år, jobber som miljøterapeut på skole. Er utdannet vernepleier, trives godt.

Hei!

Jeg studerer vernepleie, kan du vær så snill fortelle hva du gjør på skolen? arbeidsoppgaver? :)

Hadde satt stor pris på det! :)

Anonym poster: 1302e3a973c4440e379deea76a6d963a

Skrevet

26 år og jobber som miljøingeniør/kjemiingeniør og studerer ved siden av.

Anonym poster: a6aca43ae3feae980ebe35a418335a38

Gjest Thessie!
Skrevet

Jeg 18 og jeg er lærling i barnehage og holder på å utdanne meg til barne- og ungdomsarbeider. Jeg går også kveldsskole på kvelden et par ganger i uken slik at jeg får de fagene jeg trenger for å kunne studere videre om jeg ønsker det. Jeg jobber også deltid i en skobutikk.

Skrevet

25 år, jobber som markedsanalytiker. Har en master i markedsføring :)

Skrevet

21 år, utdannet resepsjonist, jobber som kundebehandler over telefon.

Skrevet

Hei!

Jeg studerer vernepleie, kan du vær så snill fortelle hva du gjør på skolen? arbeidsoppgaver? :)

Hadde satt stor pris på det! :)

Anonym poster: 1302e3a973c4440e379deea76a6d963a

Jeg har ikke så lyst å kuppe tråden, men registrer deg med nick og send meg en PM. :-)

Skrevet

19 år og IKT-lærling :) Går også fagskoleutdanning på siden. Har også studiekompetanse så jeg kan gå høyskole senere viss jeg vil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...