AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #1 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg har rotet i fylla for tredje gang. Sist var nå inatt. Klining, og litt seksuell klåing. Typen min vet m de to andre gangene. Bør jeg fortelle dette også? Jeg angrer!!!! hvorfor greier jeg ikke la være?! Anonym poster: ca9d2672e89bceba75301840dc7ea77a
Gjest Gjest_Snerk Skrevet 28. oktober 2012 #2 Skrevet 28. oktober 2012 Fy. Du er en dårlig kjæreste. 27
KaDust Skrevet 28. oktober 2012 #3 Skrevet 28. oktober 2012 Slutt å dra på fylla om du ikke klarer å styre deg. 37
Dolly-Duck Skrevet 28. oktober 2012 #4 Skrevet 28. oktober 2012 Du bør rett å slett gå fra ham. Han fortjener ikke dette. Det at du er utro tyder på flere ting, du er sannsynligvis ikke klar for å være i et seriøst forhold, og du er ikke glad nok i typen din. Så la han slippe disse skuffelsene om og om igjen og la han finne en dame som setter pris på ham. 18
Gjest gjest Skrevet 28. oktober 2012 #5 Skrevet 28. oktober 2012 Gå fra han.. han elsker deg tydeligvis for høyt for å gå fra deg, men innerst inne vet han nok at han fortjener bedre. Du er ikke klar for å være i et forhold desverre.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #6 Skrevet 28. oktober 2012 Du er tydeligvis ikke ment for å være i et forhold akkurat nå, så la være. Det er da ikke slik at alle mennesker til en hver tid er nødt til å være i et forhold. Jeg er av andre grunner enn deg ikke i et forhold nå, og livet er da greit for det om. Du får ta deg en pause fra forhold til du er klar for å være monogam, det er ikke verre enn det. Det verste er hvis du fortsetter slik du holder på nå. Da får du heller være ærlig med deg selv, og si at du ikke er klar for å holde deg til én. Anonym poster: f563b8a2db3196aa2064d6a416155a48 8
floppesopp Skrevet 28. oktober 2012 #7 Skrevet 28. oktober 2012 Selvfølgelig må du fortelle det til ham! Som en halvdel av et forhold har du et ansvar, her har du helt klart ikke oppfylt det. Det er ingen vits i å være i et forhold dersom du ikke er i det med hele deg. 4
AryaUnderfoot Skrevet 28. oktober 2012 #8 Skrevet 28. oktober 2012 Høres ikke ut som om du har så stor interesse av å være i ett forhold når du gjør samme feilen om og om igjen. Jeg mener absolutt at du bør fortelle ham det ja. 5
Gjest Skrevet 28. oktober 2012 #9 Skrevet 28. oktober 2012 I følge min kalkulator tror jeg det er på tide at du gjør typen din en tjeneste og forlater han Du klarer tydeligvis ikke å holde fingre og tunge for deg selv på fylla. 7
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #10 Skrevet 28. oktober 2012 Ts her. Det er ingen unnskyldning, men forholdet vårt skranter, noe det har gjort de siste to årene. (Vi har vært sammen i tre år, og har et barn sammen oppi alt dette her. ) Jeg har totalt mistet interessen for sex. Sexlysten er søkk borte. Ihvertfall når det gjelder mannen. Jeg drar jo på fest og blir kåt på andre menn, så jeg tror kanskje at problemet ligger der at jeg rett og slett bare har mistet lysta på han. Vi krangler ofte. Or det meste handler kranglingen om at jeg reagerer på at han er alt for passiv når det gjelder husarbeidet (som jeg mener burde deles likt), samt initiativ til å ta med seg ungen på ting. Er ikke mye jeg ber om, men at han kan ta henne med ut for eksempel. Ta frem tegneutstyret og sette seg ned sammen med henne, eller bare å lese en bok. Jeg overdriver ikke når jeg sier dette. Det eneste han gjør er å sitte i godstolen og trykke på den helvetes Ipaden, med et eller annet spill, eller så glor han på tv, eller spiller fm eller FIFA. Herregud jeg holder virkelig på å klikke... Blir sint og irritert inni meg bare når jeg snakker om det nå. Så ingen av oss er jo perfekte. men skal jeg bare gå..? For meg er dette så ille at jeg ikke orker å leve med å være husmor i mitt eget hjem, og mamma for en toåring og en som snart er 25. Jeg vil ha et forhold hvor man slipper å konstant krangle, og jobbe for forholdet vårt. Greit med litt, men ikke hele tiden. Er det verdt strevet? Hva får jeg igjen for det? Ingenting. Absolutt ingenting. Jo jeg får være sammen med mannen jeg virkelig er glad i og bryr meg om. Men har jeg egentlig grunn til å klage da.. ? Anonym poster: ca9d2672e89bceba75301840dc7ea77a
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #11 Skrevet 28. oktober 2012 DU fortjener bedre, TS. Det er derfor du søker etter noe du ikke får hjemme. Du trenger noe du ikke fått i hjemmet. Anonym poster: 8bc58f0dc9acf0230b9c1a7772ebd6d4 9
AryaUnderfoot Skrevet 29. oktober 2012 #12 Skrevet 29. oktober 2012 Det høres jo ikke akkurat som om det er liv laga, når det har skrantet så lenge og du i tillegg søker bekreftelse/tenning/spenning utenfor forholdet. Det å være alene med barn eller møte noen ny er ikke verdens undergang i dagens samfunn, tenk heller nøye gjennom om dette er mannen du vil tilbringe RESTEN AV LIVET sammen med? Og dersom du er så glad i han, fortjener han å tilbringe resten av livet med noen som gjentatte ganger er utro? Hvis dere har prøvd alt i to år så tror jeg nok at dere begge har godt av å sette strek, men det blir selvfølgelig bare synsing fra min side, med den lille informasjonen jeg vet fra det du skriver. Det er du og han som må bestemme dette. 3
Gjest Vena Cava Skrevet 29. oktober 2012 #14 Skrevet 29. oktober 2012 Troll Fordi at...? Syns ikke dette nødvendigvis trenger å være et trolle innlegg. Har vært borti det samme selv en gang i tiden.
Gjest Stenka Razin Skrevet 29. oktober 2012 #15 Skrevet 29. oktober 2012 DU fortjener bedre, TS. Det er derfor du søker etter noe du ikke får hjemme. Du trenger noe du ikke fått i hjemmet. Anonym poster: 8bc58f0dc9acf0230b9c1a7772ebd6d4 Jeg elsker disse innleggene hvor kvinner skylder sin utroskap på mannen. Grow up! Du er en dust og du kan ikke skylde din dumhet på andre.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #16 Skrevet 29. oktober 2012 Dere fortjener begge bedre. Det er ikke sånn at dere aldri kan bli sammen igjen, men dere bør ikke være sammen når du ikke kan holde deg monogam og i tillegg 'skylder' på ham. Jeg dømmer ingen av dere for oppførselen deres, men det er ingen vits i å beholde forholdsstatusen når dere egentlig ikke er kjærester. Da er det bedre å leve hver for dere en stund og se om dere etter hvert får tilbake gnisten og lysten til å være sammen. Anonym poster: f563b8a2db3196aa2064d6a416155a48 6
waco Skrevet 29. oktober 2012 #17 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg har rotet i fylla for tredje gang. Sist var nå inatt. Klining, og litt seksuell klåing. Typen min vet m de to andre gangene. Bør jeg fortelle dette også? Jeg angrer!!!! hvorfor greier jeg ikke la være?! Anonym poster: ca9d2672e89bceba75301840dc7ea77a Tja, er du glad i selvinnsikt så forteller du ikke bare typen at du var utro, men du forteller også hvorfor du er utro! =)
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #18 Skrevet 29. oktober 2012 Ts her. Det er ingen unnskyldning, men forholdet vårt skranter, noe det har gjort de siste to årene. (Vi har vært sammen i tre år, og har et barn sammen oppi alt dette her. ) Jeg har totalt mistet interessen for sex. Sexlysten er søkk borte. Ihvertfall når det gjelder mannen. Jeg drar jo på fest og blir kåt på andre menn, så jeg tror kanskje at problemet ligger der at jeg rett og slett bare har mistet lysta på han. Vi krangler ofte. Or det meste handler kranglingen om at jeg reagerer på at han er alt for passiv når det gjelder husarbeidet (som jeg mener burde deles likt), samt initiativ til å ta med seg ungen på ting. Er ikke mye jeg ber om, men at han kan ta henne med ut for eksempel. Ta frem tegneutstyret og sette seg ned sammen med henne, eller bare å lese en bok. Jeg overdriver ikke når jeg sier dette. Det eneste han gjør er å sitte i godstolen og trykke på den helvetes Ipaden, med et eller annet spill, eller så glor han på tv, eller spiller fm eller FIFA. Herregud jeg holder virkelig på å klikke... Blir sint og irritert inni meg bare når jeg snakker om det nå. Så ingen av oss er jo perfekte. men skal jeg bare gå..? For meg er dette så ille at jeg ikke orker å leve med å være husmor i mitt eget hjem, og mamma for en toåring og en som snart er 25. Jeg vil ha et forhold hvor man slipper å konstant krangle, og jobbe for forholdet vårt. Greit med litt, men ikke hele tiden. Er det verdt strevet? Hva får jeg igjen for det? Ingenting. Absolutt ingenting. Jo jeg får være sammen med mannen jeg virkelig er glad i og bryr meg om. Men har jeg egentlig grunn til å klage da.. ? Anonym poster: ca9d2672e89bceba75301840dc7ea77a Utroskap er ingen unnskyldning. Uansett om forholdet skranter eller ei. Da går du heller fra han. Anonym poster: 6746b02a2cfb8d880675823ce34d4810 1
Lilliani Skrevet 29. oktober 2012 #19 Skrevet 29. oktober 2012 Klart du må fortelle han det. Sett dere ned og ta en skikkelig prat om alt du har fortalt her, du. Men uansett grunn er utroskap fyfy!! 1
waco Skrevet 29. oktober 2012 #20 Skrevet 29. oktober 2012 Utroskap er ingen unnskyldning. Uansett om forholdet skranter eller ei. Da går du heller fra han. Anonym poster: 6746b02a2cfb8d880675823ce34d4810 Det er bare kvinner som liker å være utro når de er i dårlige forhold. Jenter elsker å forverre. Det må nok være motivet til å være utro når man er i et dårlig forhold, tror dere ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå