AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #1 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg har en bukse som er sånn noenlunde vinrød i fargen, men jeg aner ikke hva jeg skal bruke til den og hvordan jeg kan style antrekket. Er det bare hvit og svart som passer? Del gjerne bilder av fine outfits med en slik bukse. Anonym poster: 35515025ffc91ab0400c4f8bf6fd449a
FantasDick Skrevet 28. oktober 2012 #2 Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Hvitt og sort passer obviously til vinrøde bukser, men jeg synes grått, mørk blått, mørk grønt, brunt og nedtonet sennepsgult kan fungere. Det kommer ganske an på hele antrekket, så man må nesten bare prøve seg fram. Kanskje du finner noe inspirasjon f.eks her? Random bilde da jeg googlet; Endret 28. oktober 2012 av Zaphireh 1
2shy Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 Hvitt og sort passer obviously til vinrøde bukser, men jeg synes grått, mørk blått, mørk grønt, brunt og nedtonet sennepsgult kan fungere. Det kommer ganske an på hele antrekket, så man må nesten bare prøve seg fram. Kanskje du finner noe inspirasjon f.eks her? Random bilde da jeg googlet; Ah, det var snasent! Nå ble jeg inspirert til å prøve vinrøde bukser, ut av comfort-sonen som det så fint heter
2shy Skrevet 29. oktober 2012 #4 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg er ikke TS forresten, bare svinget innom
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #5 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg synes lys beige er fint også. Anonym poster: 7ef95f7507ce55d111025dfc3358e071 1
plix Skrevet 29. oktober 2012 #6 Skrevet 29. oktober 2012 Mørkegrønt ("høstgrønt") og diverse brunfarger går også fint, men da er du mer på høstfarger enn vinterfarger tror jeg. Jeg har ikke peiling, men hadde jeg hatt en slik bukse ville jeg ikke vært redd for å bruke marineblått over Hvit skjorte og marineblå jakke/cardigan kanskje? Fikk lyst på en slik bukse, hehe
metempsychosis Skrevet 29. oktober 2012 #7 Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Her er noen av kombinasjonene jeg synes er fine: (se bort fra pels-detaljene) Farger som grått passer absolutt (alt fra de lyse tonene til de helt mørke), antrekket blir da ganske klassisk og nøytralt Liker du å kombinere farger blir det fort spennende med visse gulfarger (sennepsgult og okerfarge), blått i de fleste varianter (koboltblå, kongeblått, marineblått, Klein-blått...), grønt (flaskegrønt, smaragdgrønt, militærgrønt...), oransje er også fint Endret 29. oktober 2012 av metempsychosis
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #9 Skrevet 29. oktober 2012 Hvitt og sort passer obviously til vinrøde bukser, men jeg synes grått, mørk blått, mørk grønt, brunt og nedtonet sennepsgult kan fungere. Det kommer ganske an på hele antrekket, så man må nesten bare prøve seg fram. Kanskje du finner noe inspirasjon f.eks her? Random bilde da jeg googlet; Elsket bildene her. Jeg hentet inspirasjon fra dem og tok en svart løs tank top(?) med en svart blazer til og et smykke. Fikk mange komplimenter for antrekket i dag Anonym poster: 35515025ffc91ab0400c4f8bf6fd449a
FantasDick Skrevet 29. oktober 2012 #10 Skrevet 29. oktober 2012 Ah, det var snasent! Nå ble jeg inspirert til å prøve vinrøde bukser, ut av comfort-sonen som det så fint heter Bra du likte dem! Og ja, det kan være lurt å gå litt ut av komfort-sonen sin. Elsket bildene her. Jeg hentet inspirasjon fra dem og tok en svart løs tank top(?) med en svart blazer til og et smykke. Fikk mange komplimenter for antrekket i dag Anonym poster: 35515025ffc91ab0400c4f8bf6fd449a Antrekket høres fint ut, bra du fikk litt inspo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå