KalloRilla Skrevet 1. mars 2004 #1 Del Skrevet 1. mars 2004 Som dere alle vet har jo vi jenter mye rart for oss i denne prøveperioden... Vi har lapper med signaler fra kroppen som vi tror kanskje kan være... Vi Ringer mannen på jobben å ber han komme UMIDDELBART fordi tempen er 0,5 grader mer nå enn det den var da vi hadde sex sist. Vi sitter med en egen kladdebok, som vi egentlig ikke vil at andre skal vite om da, og noterer ned flere ganger om dagen, uten av vi egentlig skjønner at vi stresser oss selv mer enn nødvendig - før det er gått lang tid og en eller annen har tatt oss på fersken med kladdeboka vår i fanget. Eller at vi har hatt så mange irrasjonelle tanker og kommentarer den siste tiden som gjør at vi bare må innrømme at dette er gått i hodet på oss. Hvor mange GTester er det vi har tatt i løpet av en mnd fordi vi tror atte kanskje.... Var negativ i går da, men er den positiv i dag osv.... Hvordan er det med dere her inne? Hvilke slike irrasjonelle, stressende og komiske handlinger er det dere holder på med om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 3. mars 2004 #2 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg må innrømme at jeg har ikke selvironi på dette området... Jeg ser jo at jeg ofte overtolker kroppen min, og at jeg kanskje unødvendig mange ganger har bekymret meg for om jeg kan spise blodig biff eller drikke vin. Jeg håper at jeg i ettertid kan tenke tilbake og synes at jeg gjorde mange rare ting, og le av det. Men nå..? Jeg kjenner bare et savn, jeg. Lengsel etter å bli gravid, få barn. Blir bare trist, lei meg.. Kjenner jeg har lyst å gi opp. Tenker på at kanskje vi aldri får det til.. Ble kanskje litt vel på siden av temaet dette her - sorry... *løper min veg før jeg ødelegger alt med min slevmedlidenhet..* :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 4. mars 2004 #3 Del Skrevet 4. mars 2004 Tror jeg har blitt bedre... understreker TROR :-) Nå lever jeg ganske så normalt, dirkker alkohol og spiser sushi. Og det koser jeg meg virkelig med. Har ingen kladdebok, men noterer EL og 1.d M. Dette for å holde en oversikt. Men akkurat rundt IKM tiden er jeg litt stresset, så litt lei meg fordi det ikke ble IKM. Men dagen etter jeg tilbake i normal modus og gleder meg over en ny PP hvor jeg er helt sikker på at denne gangen går det bra. Og så er je vel litt opptatt av at rundt EL må vi være veldig glade i hverandre. Men min kjære er jo også litt rar da. Han har registret mine EL i kalenderen sin for å være sikker på å få levert varene i rett tid. :-) Flere som har "rare" menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rabarbara Skrevet 4. mars 2004 #4 Del Skrevet 4. mars 2004 "Rare" menn, ja. Min tok kaka en dag her. Han insisterer på at jeg skal ta folat. Det er liksom hans måte å "passe på" og ha litt innflytelse på dette vi driver med. Så vi dro innom apoteket for å kjøpe. Da jeg ved en feiltakelse plukka opp en eggløsningstest fikk han fnatt. Nei, det er vel unødvendig mente han. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe eggløsningstest uansett, men Graviditets-test. Da jeg sa det sa han "Men det er jo bare for de som er REDDE for at de har blitt gravide." Hæ!!!?? Nå lurer jeg litt på hvordan han har tenlt å finne ut om jeg har blitt gravid eller ikke. Vente til mangen vokser..? Forøvrig er han hellig overbevist om at han VET når jeg har eggløsning. Nemlig like før mens.. men han er jo litt god da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightgrl Skrevet 4. mars 2004 #5 Del Skrevet 4. mars 2004 rabarbra: Du har en morsom mann!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå