Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk spørsmål av eksen om hva jeg tenkte om det å finne meg en ny. Om hvordan jeg stilte meg til det. (ikke lenge siden det ble slutt og vi synes begge det er vanskelig)

Hvordan kan jeg tolke dette spørsmålet? som redsel for at jeg allerede er klar for noe nytt?

Anonym poster: 441fdacf6b9f42a50455515be2efeee5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok det han er redd for ja. Forståelig nok kanskje? Kommer selvfølgelig an på forholdet og ikke minst bruddet, men det at eksen får seg en ny er nok sårt for ganske mange.

Skrevet

Ja, synes bare det var et litt merkelig spørsmål etter så kort tid. Men jeg har en annen som var ganske interessert i meg, når jeg var sammen med eksen. (Avviste selvfølgelig) Så tenker nok kanskje på denne personen og at det nå kan skje noe mellom oss. Bruddet var unødvendig egentlig, han som dumpa og tror han kanskje tviler på om det var rett avgjørelse.

Kan man tenke at det er et tegn på at eksen ikke er helt over meg?

TS

Skrevet

Tror nok han bare har fått ett lite øyeblikk der han tenker at selv om han ikke vil ha deg så vil han heller ikke at noen andre skal få deg. Ganske umodent men veldig normalt. Hva det kan bety angående følelser er veldig individuelt tror jeg, men med mindre han sier at han angrer og vil ha deg tilbake så tror det bare er dumt for deg å legge for mye i det.

Skrevet

Nei er vel sånn i starten. Føleler forsvinner vel ikke helt på en drøy uke heller. Så sitter man vel igjen med en del vonde tanker. Sikkert helt vanlig ja, jeg vil jo heller ikke at han skal finne noen ny, selv om jeg aldri ville sagt det. Men ville vært tungt.

Takk for svar :) TS

Skrevet

Helt normalt det, sitter midt oppi det samme selv, håper det ordner seg for oss begge to! :)

Skrevet

Gjør det alltid til slutt :) men er fort gjort å lete etter de små tegnene på følelser og overanalysere alt!

Skrevet

Ja, det er utrolig hvordan vi fungerer egentlig, hver tekstmelding og hvert ord blir nøye vurdert i en slik situasjon, en kan bli gal av mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...