Gå til innhold

Veien til mannens hjerte går (litt) gjennom magen -eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har det å si at man lager god mat til mannen sin? Eller han som skal bli det ;) Jeg mener.. når man først lager mat i alle fall, så har det vel litt å si om den faller i smak eller ei. ;)

Hvor viktig er det at man lager mat? Og at maten er fantstisk?

..skjønner at det er ulike meninger om dette..og det er dem jeg ber om...hva tenker DU?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mine forhold og mitt nåværende så har jeg erfart at mannen absolutt setter stor pris på å bli kokkelert for

Hvordan det er med alle andre mannfolk der ute vet jeg fint lite om :)

Så etter mine erfaringer vil jeg si at det er viktig at jeg lager god mat.

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar. Det var nettopp deg og din mann/dine forhold jeg lurte på :-)

Skrevet

God mat er en innertier ;)

• Liker 4
Gjest Katten.
Skrevet

Det må nesten være en interesse for (god) matlaging for at det skal være liv laga. Liker å lage mat fra grunnen, men er dødskjedelig alene.

Skrevet

Menn elsker å bli vartet opp litt. Det er somregel jeg som lager mat her i huset (noe jeg forsåvidt trives godt med), og samboeren min blir like glad hver dag.

Skrevet

Jeg er ingen god kokk, men kjæresten spiser hva som helst uansett, så det er ikke noe problem her i gården.

Gjest hogwash
Skrevet

For min del er det ikke selve matlagingen som er poenget, men at det eksisterer en vilje til å ønske å glede hverandre.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har alltid digget at damer har laget mat til meg. Det blir gjengjeldt for å si det slik. ;)

Men tidlig i flørten er det ikke maten som har den avgjørende vekten. At jeg føler vi er på bølgelengde personlighetsmessig er det som avgjør da.

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Altså, jeg tror ingen mann vil dumpe en ellers perfekt jente fordi hun ikke lager god mat nok. Men det er selvfølgelig ett pluss om hun kan det.

Skrevet

Er vel ingen som hadde dumpet noen(uansett hvor lite perfekt hun var) for matlagingen, men ikke bare er god mat godt, men man blir i godt humør og det gjør i hvertfall noe med forholdet. Man kommer ikke i samme humør(i lengden) av at dama bruker flere timer på å lage noe som smaker veldig lite, eller bare helt feil.

Anonym poster: 821fb1f1ffef05d1ab52dff80320b1ae

Skrevet

Jeg er skikkelig dårlig på matlaging, så pass dårlig at kjøkkenet bare fulgte med leiligheten som et ekstra rom på en måte i følge min logikk :fnise: men jeg har da en veldig god mann selv om jeg ikke liker å lage mat.

Jo da jeg har lagd et par retter til han fordi det handler om å vise han at jeg ønsker å glede han, at jeg bryr meg så mye at jeg kan godt prøve meg på ting jeg overhode ikke mestrer for han, og det er klart han setter pris på det, (og det har også smakt godt) Men til vanlig er det han som lager mat og liker å lage mat.

Skrevet

Det finnes mange andre ting som er viktigere enn å lage god mat til mannen.

Gjest Thai clinch
Skrevet

God mat handler om kjærlighet og å kunne gi av seg selv. Jeg synes det fint å lage å få lagd mat til.

Og som Ice Cube så mykt å poetisk sier:

"Only fuck with the ones with the whole package

Who gives a fuck if yo' ass look good

If yo' ass can't cook good, that's on the hood

Fine bitches, you shit out of luck

'Cause I'm prolly gon' eat more than I fuck"

Ice cube: Doin`what it `pose 2do

Skrevet

Det sies at hvordan kjøkkenet ser ut etter matlaging, forteller mye om kvaliteten på kokken. Hos oss ser det ikke bra ut dessverre. Men hun er utrolig flink til å pynte og lage en romantisk ramme rundt måltidet, og det er langt viktigere. Det er så mange fine snarveier til en god middag, så vi velger disse framfor å springe i butikker etter krydder og andre ingredienser.

Tror at Marilyn Monroe hadde rett tross alt, den raskeste veien til en manns hjerte er en kurve ;).

Skrevet

Håper ikke det er så veldig viktig! I så fall er det ikke rart jeg er singel. Jeg er en katastrofe på kjøkkenet! :bond:

Skrevet

Håper ikke det er så veldig viktig! I så fall er det ikke rart jeg er singel. Jeg er en katastrofe på kjøkkenet! :bond:

Tror ikke du trenger bekymre deg. Du har sikkert andre delikatesser å servere ;).

Skrevet

Jeg er kvinne og setter pris på å få mat servert!

Anonym poster: 1241900a9fe6fe87a630ea53e801c040

Skrevet

Ja, veien til mannens hjerte går (litt) gjennom magen. Det er flere grunner til det da:

- Det er godt med god mat

- Det viser at du bryr deg

- Det å snakke sammen, kose seg og bli kjent over et godt måltid vil føre partene tettere sammen.

- Etterhvert kan man jo lage mat sammen, er mye spennende som kan skje på kjøkkenet mens risen koker...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...