AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #1 Skrevet 28. oktober 2012 Vi holder på å pusse om et rom som også skal brukes til treningsrom. Vi tenkte å sette en trimsykkel innerst i rommet, og så sette en tv foran den slik at vi kan se på serier mens vi trener. Problemet er at både trimsykkelen og tv-en er ganske stygge, og jeg vil ikke at de skal vises når rommet brukes til andre formål. Tanken var derfor å sette opp noe som kan fungere som romdeler. Expedit fra Ikea ser jeg har vært brukt som romdeler, men den har åpne hyller, og det ønsker jeg ikke. Hva annet kan jeg bruke? Hilsen rådløs Anonym poster: 456606670cbd27006c49a52c30334e66
Silfen Skrevet 28. oktober 2012 #2 Skrevet 28. oktober 2012 Man kan sette både tøy og plastkasser i Expedit sine hyller. Man får også tre/tøykasser andre steder som passer.
onyx Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 Hvor stort er rommet og hva er den alternative bruken? Du kan jo kjøpe plater og dekke til den ene siden av en Expedithylle, så ser du ikke igjenom. Alternativt trekke den med stoff på baksiden. Du kan jo også skru skinner i taket og lage et forheng av tøft stoff. Fordelen er jo at du da kan åpne opp ved behov. Eller du kan rett og slett sette opp skap, det får man nesten aldri nok av. Ikea har smale skap som ikke tar så mye plass.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #4 Skrevet 29. oktober 2012 Rommet skal være oppholdsrom, og da er det kjekt å ikke alltid se elipsemaskinen og få dårlig samvittighet når man heller bare vil slenge seg på sofaen en kveld. Det blir ganske dyrt om man skal kjøpe 25 bokser som ser noenlunde bra ut til Expedit, og ikke aner jeg hva jeg skal ha i dem alle sammen heller. Men å dekke den til med noen plater på den ene siden hadde kanskje vært en mulighet. Forheng var heller ikke dumt, det er jo veldig fleksibelt. Rommet er ca. 3,5 meter bredt og 6,5 meter langt. Tenkte å sette elipsemaskina innerst i rommet. Der er det verken dør eller vindu. Tar gjerne mot flere tips også. Anonym poster: 456606670cbd27006c49a52c30334e66
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #5 Skrevet 29. oktober 2012 Rommet skal være oppholdsrom, og da er det kjekt å ikke alltid se elipsemaskinen og få dårlig samvittighet når man heller bare vil slenge seg på sofaen en kveld. Det blir ganske dyrt om man skal kjøpe 25 bokser som ser noenlunde bra ut til Expedit, og ikke aner jeg hva jeg skal ha i dem alle sammen heller. Men å dekke den til med noen plater på den ene siden hadde kanskje vært en mulighet. Forheng var heller ikke dumt, det er jo veldig fleksibelt. Rommet er ca. 3,5 meter bredt og 6,5 meter langt. Tenkte å sette elipsemaskina trimsykkel innerst i rommet. Der er det verken dør eller vindu. Tar gjerne mot flere tips også. Anonym poster: 456606670cbd27006c49a52c30334e66 Mente trimsykkel, hadde visst tankene et helt annet sted, skjønner ikke hva jeg tenkte på. :klask: Anonym poster: 456606670cbd27006c49a52c30334e66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå