Gå til innhold

hvorfor går menn i 30-åra etter jenter på 16-20?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjelder også menn i slutten av 20-åra og helt opp til 45.

Jeg er selv mellom 16-20 år, og opplever svært ofte at så gamle menn legger an på meg. Oftere enn det jevnaldrende gjør.

Flere av disse mannfolka har jo draget på damene rundt sin egen alder også, så derfor skjønner jeg ikke akkurat dette.

Anonym poster: a6b38f2fae143c733885e7fb9f750ed6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lett bytte?

Ikke vet eg, eller det eneste jeg vet er at jeg ikke er en av de som sikler etter smårips.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg er selv mellom 16-20 år, og opplever svært ofte at så gamle menn legger an på meg. Oftere enn det jevnaldrende gjør.

Flere av disse mannfolka har jo draget på damene rundt sin egen alder også, så derfor skjønner jeg ikke akkurat dette.

de skulle ønske de var 16-20 selv?
  • Liker 4
Skrevet

Fordi mens dere kvinner drev og festa og styrte og pulte rundt i tennårene så måtte disse mennene skaffe seg et rykte, status, arbeid, erfaringer osv. da syns jeg det er rett og rimelig at de kan gå for de jentene de vil ha når kvinner plutselig ser på dem som gode nok.

Anonym poster: 4b0dc30678eea6591927e76134160024

• Liker 5
Skrevet

At de er et lett bytte er det mest trolige, ja.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor går damer på 50-60 etter gutter på 20? Er det noe anderledes da?

• Liker 4
Skrevet

At de er et lett bytte er det mest trolige, ja.

Syns det er helt feil måte å se på det sånn. Fra kvinner er ca 16 er det veldig lite som utvikler seg mentat i adferden deres. ja, de får mer erfaringer, de tjener litt mere penger og de blir tykkere. Men de er stort sett de samme små jentene som spiser godteri, leser romantiske noveller, ser på mer eller mindre de samme programmene og er opptatt av de samme temaene. De er like følsomme som før, og de oppfører seg mer eller mindre likt som da de var tennåringer og barn. Eneste forskjellen er at de ofte har mer bagasje, de har blitt enda mer sikre på hva de ser etter (mere krav), men de har gjerne ikke noe mer å tilby enn da de var 16. Så selv om de er tryggere på seg selv utad, viser mer selvtillit osv, er alt bare en illusjon når alt kommer til alt og det eneste man har fått er en gjevngammel, mer "utslitt" kvinne. Så lettere bytter? Tja kanskje, jeg tror heller det er sånn at de ser benefiten av å ha yngere kvinner.

Skrevet

Kjenner en fyr på 36 som er blitt sammen med en jente på 21. Det er litt ekkelt. Han sier de går veldig godt sammen, men han skjønner ikke hvorfor hun vil være sammen med en halvgammel fyr..

Anonym poster: 72fc7cebd3ad78074fe8bbd2919fc5c2

Skrevet

Syns det er helt feil måte å se på det sånn. Fra kvinner er ca 16 er det veldig lite som utvikler seg mentat i adferden deres. ja, de får mer erfaringer, de tjener litt mere penger og de blir tykkere. Men de er stort sett de samme små jentene som spiser godteri, leser romantiske noveller, ser på mer eller mindre de samme programmene og er opptatt av de samme temaene. De er like følsomme som før, og de oppfører seg mer eller mindre likt som da de var tennåringer og barn. Eneste forskjellen er at de ofte har mer bagasje, de har blitt enda mer sikre på hva de ser etter (mere krav), men de har gjerne ikke noe mer å tilby enn da de var 16. Så selv om de er tryggere på seg selv utad, viser mer selvtillit osv, er alt bare en illusjon når alt kommer til alt og det eneste man har fått er en gjevngammel, mer "utslitt" kvinne. Så lettere bytter? Tja kanskje, jeg tror heller det er sånn at de ser benefiten av å ha yngere kvinner.

Forsåvidt. Men hvis vi ser på den gjennomsnittlige mann så er han akkurat på samme måte. Han har heller ikke utviklet seg mye mentalt sett siden han var 16 år. Den største forskjellen er også her kroppslig forfall, bagasje og bedre inntekt.

Hovedpoenget er nok rett og slett det at to jevn-utslitte individer går bedre i sammen i lengden.

• Liker 2
Skrevet

En mann i slutten av tyveårne og oppover har jo ikke noe å gjøre med en 16 åring, men det er ganske stor forskjell på 20 og 16. Det er ikke uvanlig at kvinner på 20+ er sammen med menn i slutten av tyveårene eller litt eldre, og jeg ser heller ikke problemet ved det så lenge det fungerer mellom dem.

• Liker 3
Skrevet

Jenter i den alderen er jo på sitt sprekeste samtidig som det litt "uskyldige" og naive man finner hos ungdommen virker forlokkende på mange menn. Det beste er å la det bli med fantasien.

Anonym poster: 784626cf3da20f25e5cfef232a220b77

• Liker 2
Skrevet

Det er vel de mennene som ikke eier skam, og det å ikke eie skam er som regel ikke et sunnhetstegn.

Anonym poster: cd645180f5e84ff6e00413b9d6d04ea1

• Liker 3
Skrevet

Jenter på den alderen er ikke spesielt spreke.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne aldri tenke meg jenter på den alderen. For all del, det finnes noen jenter i den alderen som er søte og som ser veldig voksne ut. Men det er bare et stort mentalt skjevt forhold. Hvis det er snakk om å bare gjøre det så er det bare enda mindre aktuelt. Jenter på den alderen har ikke mye erfaring og er kjedelige i sengen. Det er ikke før de blir en ti år eldre at de begynner å få litt erfaring, selvtillit og er morsomme å ha seg med i sengen.

Anonym poster: 054f065c7cd67914afcc8fbb0a8e8845

Skrevet

Altså, så lenge du er gammel nok til å være ute på byen er du per derfinisjon gammel nok. Men om de legger an på deg i nærmiljøet /andre sammenhenger høres det veldig spesielt ut. Du har vel ikke en omgangskrets full av 40 åringer?

Gjest Lurifix
Skrevet

Jenter mellom 16-20 maser ikke om barn og sånne ting? :vetikke:

• Liker 4
Skrevet

Av samme grunn som tenåringsgutter går etter tenåringsjenter vel. Hva ellers? Tenåringsjenter er vakre. det syntes jeg da jeg var 13, og det syns jeg fortsatt. Det er en objektiv sannhet.

• Liker 5
Gjest BettyBoop
Skrevet

Av samme grunn som tenåringsgutter går etter tenåringsjenter vel. Hva ellers? Tenåringsjenter er vakre. det syntes jeg da jeg var 13, og det syns jeg fortsatt. Det er en objektiv sannhet.

man kan ikke se på trettenåringer på den måten når man er voksen. da er det noe riv ruskende galt med fyren.
  • Liker 6
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jenter mellom 16-20 maser ikke om barn og sånne ting? :vetikke:

å jo det gjør de. vet om mange på 20 som hyler om at de vil være ung mor.
Skrevet

Fordi de er patetiske tullinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...