AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #1 Skrevet 28. oktober 2012 Er det en egenskap ved meg som jeg setter pris på, så er det viljestyrken. Jeg står gjerne opp klokka 7 for å trene eller gå på lesesalen. Men den blir helt borte når det kommer til mat! Jeg er tidenes jojoslanker. Jeg har gått opp og ned 15 kilo, men nå veksler det med 5 kg +/- Det er ikke vekten i seg som er problemet, det er heller det ukontrollerte forholdet til maten. Jeg spiser ikke mye usunt, men jeg er en storspiser. Store posjoner og tar helt av når jeg først spiser usunt. Jeg føler at jeg straffer meg selv om jeg ikke gir etter for fristelser. Jeg er flink til å trene, men når jeg trener klarer jeg ikke ha et normalt forhold til mat. Da blir jeg veldig bevisst. Men når jeg ikke trener, enten fordi jeg er drittlei eller fordi jeg er på ferie, tar det HELT av. I sommer gikk jeg opp 8 kilo på tre uker!? Nå trenger jeg å lære meg til å: - spise passelige posjoner (klarer virkelig ikke å stoppe) - spise både sunt OG usunt, ikke bare usunt eller bare sunt - lære meg viljestyrke med maten Noen som har noen råd? Noen som kjenner seg igjen? Anonym poster: 4bf878637be91944c36ee548bcb85151
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #2 Skrevet 28. oktober 2012 Kjenner meg igjen. Har ikke så veldig gode tips, men en ting jeg tenker er at du kanskje er for streng i de sunne periodene dine? Vet du hvor mye du kan spise for å holde vekten stabil? Og så tenker jeg at det er bra du innser hvor problemet ligger slik at du kan begynne å jobbe med det. :-) Anonym poster: 81843f1d7ad19d14502cc23e655698cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå