Gå til innhold

Vasking av avføring i truser


missfidget

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest agurk

Legg de i såpevann først. Har en tendens til å bli flekker og lukt dersom det får tørke inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det mer enn litt heiv jeg dem i søpla. Ellers vasket jeg de på 90 grader i maskinen. Funka som bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det mer enn litt heiv jeg dem i søpla. Ellers vasket jeg de på 90 grader i maskinen. Funka som bare det.

Det samme har jeg også alltid gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

har brukt BIO TEX og vasket på 90 grader. hvis ikke det har fugert har jeg kaster de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I "gamle dager" hadde man en bøtte eddikvann stående til drittbleier... Kanskje det er lurt å skylle dem i eddikvann og så vaske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har brukt BIO TEX og vasket på 90 grader. hvis ikke det har fugert har jeg kaster de...

Samme her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest gjest7

Har en venninde som driver en barnepark og hun fortalte noe jeg synes var hårreisende. Hun syntes det var så ekkelt når barna hadde et uhell og bæsjet i buksa at hun bare brettet klærne rundt bæsjen og la hele greia i en pose til foreldrene. Hun kunne vel ha skrapet av bæsjen med dopapir eller noe lignende, men neida, pakker skiten inn i klærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venninde som driver en barnepark og hun fortalte noe jeg synes var hårreisende. Hun syntes det var så ekkelt når barna hadde et uhell og bæsjet i buksa at hun bare brettet klærne rundt bæsjen og la hele greia i en pose til foreldrene. Hun kunne vel ha skrapet av bæsjen med dopapir eller noe lignende' date=' men neida, pakker skiten inn i klærne.[/quote']

Hallo????

Er dette virkelig tilfelle? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi står heller ikke å skraper av avføring på barnas klær. Dette er tro det eller ei ikke vår jobb. Dersom vi syns det er for mye avføring til å sende hjem, går plagget i søpla. Ellers går det i barnets skittentøy. Dette er vanlig barnehagepraksis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi står heller ikke å skraper av avføring på barnas klær. Dette er tro det eller ei ikke vår jobb. Dersom vi syns det er for mye avføring til å sende hjem, går plagget i søpla. Ellers går det i barnets skittentøy. Dette er vanlig barnehagepraksis.

Skulle da bare mangle spør du meg. Hvorfor i all verden skal det være parkens ansvar å fjerne dritten, og legge trusa i vanne eller vaske plagget? Er grenser for hva foreldre skal kunne forvente for å slippe å kjøpe ny truse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...