Gå til innhold

Julestrømper og lignende - hjemmelaget

Gjest Nikee

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å slå på stortrommen i år og lage en del hjemmelaget julegaver og ikke minst julestrømper som vi kan ha små gaver oppi. En til hvert familiemedlem!

Jeg er i gang med å søke litt rundt på nettet etter oppskrifter, men tenkte jeg kunne høre med de juleglade KG brukerne om dere har noen morsomme og enkle oppskrifter? :)

Jeg har tenkt å begynne nå, så har jeg noe å kose meg med på søndagskveldene frem til jul :nisselue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tenkt å slå på stortrommen i år og lage en del hjemmelaget julegaver og ikke minst julestrømper som vi kan ha små gaver oppi. En til hvert familiemedlem!

Jeg er i gang med å søke litt rundt på nettet etter oppskrifter, men tenkte jeg kunne høre med de juleglade KG brukerne om dere har noen morsomme og enkle oppskrifter? :)

Jeg har tenkt å begynne nå, så har jeg noe å kose meg med på søndagskveldene frem til jul :nisselue:

Tenker du sying eller strikking? I boken JUL med tildas venner er det noen veldig fine julestrømper med applikasjoner. Samt mange andre fine julefigurer, vinposer, kalendere m.m. Så den anbefaler jeg. Har sydd mye fra den boken, og har lyst å sy mer hver gang jeg blar i den. :)

Endret av solsikka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikking hadde jo vært supert, men så langt er det eneste jeg klarer å strikke skjerf og pulsvarmere :fnise:

Sying er kanskje tingen for meg da :jepp:

Skal ta og se om jeg finner den! Takk for flott tips :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er strikkede julestrømper. Riktignok bittesmå, men store nok til å putte en godis oppi hver dag fram til jul.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...