Gå til innhold

Aldersforskjell

Anbefalte innlegg

Gjest aam1972
Skrevet

Hei, hva synes dere er en sosialt akseptabel aldersforskjell? Er det forskjell på om han eller hun er eldst? Er det forskjell på om det er et ONS eller et forhold ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En sosialt akseptabel forksjell... Tja, det varierer jo ut i fra alder. Tre år er mye om det står mellom en 13- og en 16-åring, men ingenting i et forhold der den ene er 30 og den andre 33.

Jeg vil påstå at det forksjell på hvem som er eldst; det er mer sosialt akseptert at mannen er noen år eldre enn kvinnen. Jeg hadde også foretrukket å bli sammen med en eldre mann enn en yngre mann (jeg er kvinne altså).

Alt blir viktigere i et forhold enn det er i en ONS, aldersforskjell også.

Anonym poster: 7f10a3b3c7396ad933b9c6124a223436

Skrevet

I ONS så har ikke aldersforskjell så mye å si, bortsett fra at begge bør være myndige. Spiller heller ingen rolle om det er mannen som er eldst eller yngst.

I forhold synes jeg det derimot blir viktigere at aldersforskjellen ike blir alt for stor.Men her og mener jeg at det spiller ingen rolle hvem som er elsdt eller yngst.

• Liker 1
Gjest aam1972
Skrevet

Grunnen til at jeg sitter og tenker på detter er at jeg er kvinne og liker yngre menn men er livende redd for å fremstå som ei grisete gammel dame ;-)

Skrevet

Grunnen til at jeg sitter og tenker på detter er at jeg er kvinne og liker yngre menn men er livende redd for å fremstå som ei grisete gammel dame ;-)

Det kommer vel ann på hvor gammel du er, og hvor ung mann du er ute etter..

Skrevet

Det tror jeg ikke du skal bekymre deg for med mindre du liker veldig mye yngre menn.

Gjest aam1972
Skrevet

Det tror jeg ikke du skal bekymre deg for med mindre du liker veldig mye yngre menn.

Er ti år mye ?

Skrevet

Ti år kommer fortsatt ann på alderen din, syns jeg.. Er du 40, så er det ikke så mye med en mann på 30. Men om du selv er 30, og går etter 20-åringer så vil jeg si det er litt mye..

Skrevet

Som ma.B sa, så kommer det litt an på alderen din, men jeg tror nok folk kan se på det som mye hvis det er ti år eller mer, ja.

Gjest aam1972
Skrevet

Takk ma.B :-)

Da går jeg på med friskt mot og rak rygg :-)

Skrevet

Nok en tråd om dette! Hvorfor ikke bare stole på magefølelsen, og ikke bry deg om hva folk måtte synes? Ikke deres business uansett!

Når du virkerlig elsker noen, alder, forskjell, høyde, tyngde - det er bare et jævla nummer!

Hilsen Rune:)

Anonym poster: cf600ac0f10ba54db2c3bf381219c68f

• Liker 3
Gjest aam1972
Skrevet (endret)

:-)

Endret av aam1972
Gjest aam1972
Skrevet

Nok en tråd om dette! Hvorfor ikke bare stole på magefølelsen, og ikke bry deg om hva folk måtte synes? Ikke deres business uansett!

Når du virkerlig elsker noen, alder, forskjell, høyde, tyngde - det er bare et jævla nummer!

Hilsen Rune:)

Anonym poster: cf600ac0f10ba54db2c3bf381219c68f

Du har så rett !

Skrevet

Må si meg helt enig med Rune.

Noen bryr seg hvis noen har en aldersforskjell på 4 år, andre som meg bryr seg ikke om aldersforskjeller i det hele tatt enten det er 5 år eller 30, og noen bryr seg sånn midt på treet.

Husker hvor mye styr det ble i Bergen da Frode Rasmussen fant seg ei mye yngre kone, summetonene i avisen var proppet full av sinna innlegg, og huset hans ble nesten egget av folk som tydeligvis hadde lite for lite å gjøre og alt for mye fritid. Slike bagateller som alder enten det gjelder forhold eller ons, mann eldre enn kvinne eller kvinne eldre enn mann så har jeg mer enn nok med mitt eget forhold til å bry meg så mye om andre sitt. Så lenge du er fornøyd og personen er myndig så hever ikke jeg øyenbrynet. Verre er det med folk som er så kuet av hva andre folk sier og andres meninger at de ikke tør å være lykkelige. Så kjør på aam1972

Skrevet

har hatt ons med en kvinne på 42, ikke noe problem. jeg er 23

Gjest Lypsyl1
Skrevet (endret)

edit

Endret av Lypsyl1
Skrevet

Hva med en 18 år gammel gutt som har blitt sammen med en 37 år gammel dame? Er det ok?

Anonym poster: 00c70f0b58c30e52c49c36a40d7796d9

Skrevet

Hva med en 18 år gammel gutt som har blitt sammen med en 37 år gammel dame? Er det ok?

Bare kjør på, men dere må være forberedt på negative reaksjoner/kommentarer. drit i hva andre sier. ditt liv:)
Skrevet (endret)
:fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: Endret av SuperStar
Skrevet

Bare kjør på, men dere må være forberedt på negative reaksjoner/kommentarer. drit i hva andre sier. ditt liv:)

Deter ikke meg da! Men en jeg kjenner veldig godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...