Gå til innhold

de vil ikke ha meg pga jeg er deres venns eks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ironisk nok kom det en tråd om det her, det å hooke opp og være sammen med kompisers eks. Det inspirerte meg til å lage en tråd om noe jeg har tenkt på LENGE..... Hjelp meg, er jeg helt fucked her?

Det kan virke som at jeg har fått et kjempeproblem der i gården. Jeg var sammen med en fyr i et par år, og vi hadde et stabil og godt forhold. Nå er vi ikke sammen mer.

PROBLEMET for å si det med store bokstaver, er at det virker som hver jævla mann i mils omkrets er en kompis eller venn av eksen min. Og det merket jeg når vi var ilag også, han har en STOOOOOOOOR vennekrets av kompiser.

Jeg er faktisk redd for at jeg må flytte fra stedet her for å få meg en kjæreste, eller bli med på sjekketing på nettet for å finne noen fra langt unna :(

Siden bruddet for 2 år siden har jeg møtt flere flotte menn, men når de finner ut at jeg er hans eks, trekker de sg unna, de sier "du er ei flott jente, men av respekt for **** så kan vi ikke innlede noe mer". Det er snakk om 9-10 stykker, så ikke få..!

Innledet et forhold til en fyr som viste seg å ha narkotika og rusproblemer, det var et varp.

Jeg vet at eksen min ikke har noe imot at jeg blir sammen med en av hans kompiser om vi skulle finne tonen, men det er kompisene som trekker seg unna, faen og.

Hva gjør jeg nå?

Anonym poster: 6c9d1a2f0955f8fcbf3b9dce47bc64f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synspunkt?

Anonym poster: 6c9d1a2f0955f8fcbf3b9dce47bc64f7

Skrevet

Det er vel i grunnen ikke så mye du får gjort. Det er en kjip situasjon, men det viser i det minste karakter hos gutta som holder seg unna eksen til kompisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...