mobil_jenta Skrevet 28. oktober 2012 #1 Del Skrevet 28. oktober 2012 Bor for tiden i USA og skal ikke hjem til Norge til jul. Trenger derfor tips til små julegaver som jeg lett kan sende hjem med noen som kommer og besøker meg før jul. Skal kjøpe både til barn, venninner, besteforeldre og resten av familien så alle tips mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 28. oktober 2012 #2 Del Skrevet 28. oktober 2012 Allier deg med noen hjemme. Mange nettsider annonserer sine varer på nett, På den måten kan du endten handle på nett - få levert hjemme på døren, eller sende avgårde noen for å kjøpe varen for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anne M Skrevet 10. november 2012 #3 Del Skrevet 10. november 2012 Hei! Etter tips fra Dagbladet kjøpte jeg "Flere gullkorn fra pasientjournalen" til foreldre, søsken, venner og kjente forrige jul. Absolutt alle var kjempefornøyde og sa de aldri hadde ledd så mye av en bok! Jeg skal gjøre det samme igjen i år, med en ny utgivelse som heter "Enda flere gullkorn fra pasientjournalen". Tror jeg trygt kan anbefale den som julegave eller gave for å glede/oppmuntre noen du er glad i! Hilsen Anne M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå