Gå til innhold

Så fryktelig sliten og lei. Hvorfor er han sånn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksen gjorde det slutt for noen mnd siden, jeg var vel enig. Han fant seg ei ny og kontakten vi hadde var kun krangling. Han var kun motbydelig mot meg den tiden. Så bille han tilbake og vi prøvde ei kort stund før han fant ut at han ikke kunne og gikk tilbake til den andre jenta. Nå igjen er han kun motbydelig.

Hvorfor gjør han dette? Vi har mange år bak oss, vi er voksne med unger og hus, vi må ha kontakt men han bare oppfører seg som jeg er motbydelig.

Jeg prøver virkelig å tenke at han er en tufs. Men etter så mange år sammen så blir jeg så fryktelig lei meg av at han bare kan gjøre sånn, akkurat som jeg ikke har betydd noe?

Anonym poster: 51c0f811749151722f3ba42304e71eff

Videoannonse
Annonse
Gjest Eks.gjest
Skrevet

Eksen gjorde det slutt for noen mnd siden, jeg var vel enig. Han fant seg ei ny og kontakten vi hadde var kun krangling. Han var kun motbydelig mot meg den tiden. Så bille han tilbake og vi prøvde ei kort stund før han fant ut at han ikke kunne og gikk tilbake til den andre jenta. Nå igjen er han kun motbydelig.

Hvorfor gjør han dette? Vi har mange år bak oss, vi er voksne med unger og hus, vi må ha kontakt men han bare oppfører seg som jeg er motbydelig.

Jeg prøver virkelig å tenke at han er en tufs. Men etter så mange år sammen så blir jeg så fryktelig lei meg av at han bare kan gjøre sånn, akkurat som jeg ikke har betydd noe?

Sånn er min eks også når han har kjæreste ! Vi har også barn og ti års samliv bak oss .

Jeg gidder ikke mer . Kan ikke la meg tråkke på .

Min teori er at han ikke er over meg , og prøver å overbevise seg selv og den utkårede om at jeg og det vi hadde er lite verdt

Skrevet

Trist egentlig, at en som velger deg bort samtidig skal behandle deg dårlig. Men det er sikkert dårlig samvittighet og et selvforsvar i det. Sikkert viktig å ikke vise seg som svak... Men fryktelig dumt når man har barn! For barna sin del burde jo alle voksne klare å samarbeide og holde en grei tone seg i mellom - også der det har vært skuffende brudd.

Ønsker deg lykke til, tro på deg selv og ta vare på deg selv. Smil til din eks og snakk til han med respekt, selv om han ikke gir deg det tilbake. Det vil du vinne på, både følelsen du har inni deg og hvordan andre ser på deg.

Gjest Eks. Gjest
Skrevet

Trist egentlig, at en som velger deg bort samtidig skal behandle deg dårlig. Men det er sikkert dårlig samvittighet og et selvforsvar i det. Sikkert viktig å ikke vise seg som svak... Men fryktelig dumt når man har barn! For barna sin del burde jo alle voksne klare å samarbeide og holde en grei tone seg i mellom - også der det har vært skuffende brudd.

Ønsker deg lykke til, tro på deg selv og ta vare på deg selv. Smil til din eks og snakk til han med respekt, selv om han ikke gir deg det tilbake. Det vil du vinne på, både følelsen du har inni deg og hvordan andre ser på deg.

Beklager , men når en som har valgt deg bort , og så fortsetter å tråkke på deg med å være direkte slem , er det ikke litt vel naivt å tro det er av dårlig samvittighet ?

Det beste er å drite i han , omgå han på en nøytral og høflig måte for barnas skyld .

Skrevet

Jeg har også fått høre (av de få jeg har snakket med det om) at det må være noen følelser igjen der. Ikke vet jeg, jeg var jo enig i bruddet og kanskje det såret egoet hans?

For skulle tro at den som "dumper" deg for ei anna dame ville være mer ydmyk og forsiktig. Rett og slett ha dårlig samvittighet.

Jeg vil ikke ha han tilbake, men jeg vil så gjerne vite hvorfor. Hadde kanskje vært lettere for meg å prøve å overse det hvis det var en årsak til oppførselen. sånn rent bortsett fra at han er en drittsekk, for har aldri vært sånn mot andre ekser, han har vært irriterende forståelsesfull og hensynsfull mot de har jeg fått høre, så hvorfor meg?

Jeg vil vel rett og slett ha noe som jeg kan si til meg selv da det står på som verst, slik at jeg klarer å se det litt på avstand og ikke blir lei meg og sliten.

Skrevet

Men hvorfor skal en som har valgt deg bort gidde å bruke energi på å behandle deg dårlig??? Det skjønner jeg virkelig ikke. Burde jo heller vært høflig og grei, og unne sin eks et godt liv siden han selv har kjæreste og burde ha det bra?

Skrevet

Men hvorfor skal en som har valgt deg bort gidde å bruke energi på å behandle deg dårlig??? Det skjønner jeg virkelig ikke. Burde jo heller vært høflig og grei, og unne sin eks et godt liv siden han selv har kjæreste og burde ha det bra?

ja, det er dette som er så uforståelig.. Skulle tro han var lykkelig og rik på energi. Fpr ikke å snakke om hatt dårlig samvittighet for det han gjorde..

Skrevet

ja, det er dette som er så uforståelig.. Skulle tro han var lykkelig og rik på energi. Fpr ikke å snakke om hatt dårlig samvittighet for det han gjorde..

@@a

Kanskje har er typen som vil være sammen med deg, når han er sammen med hun nye, mens når han var sammen med deg, ville han være sammen med hun nye...Noen synes alltid gresset er grønnere på andre siden..blir aldri fornøyd.

Når du sier at han behandlet de andre damene med mer respekt, kanskje du godtok for mye?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...