Gå til innhold

MAC - pudder mot oljete hud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd MAC sitt pudder mot oljete hud i t-sonen? Tenkte jeg skulle prøve ut noe. Er alltid så blank i huda etter skolen, så hadde vært fint å kunne pudre på noe. Noen med anbefalinger?

Anonym poster: 525f356c799da77cd552ffc71e2a5742

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt mye om MAC blot powder. Noen som har brukt det før? :)

Skrevet

Jeg bruker Blot Powder Pressed fra MAC og er veldig fornøyd med det :jepp: Bruker det bare i t-sonen da det er der jeg blir blank. Skulle gjerne sett at resultatet holdt litt lenger på nesa, men da går jeg bare over senere på dagen. I panna funker det som bare det!

I tillegg bruker jeg en fuktighetskrem i hele ansiktet før jeg sminker meg, som er oljefri. Bruker Seriously Shine Free fra Formula 10.0.6

Føler dette er det eneste som har hjulpet min blanke t-sone.

Skrevet
Jeg bruker Blot Powder Pressed fra MAC og er veldig fornøyd med det :jepp: Bruker det bare i t-sonen da det er der jeg blir blank. Skulle gjerne sett at resultatet holdt litt lenger på nesa, men da går jeg bare over senere på dagen. I panna funker det som bare det!

I tillegg bruker jeg en fuktighetskrem i hele ansiktet før jeg sminker meg, som er oljefri. Bruker Seriously Shine Free fra Formula 10.0.6

Føler dette er det eneste som har hjulpet min blanke t-sone.

Takk for svar. Jeg har også fet hud i t-sona (hake,nese og panne), så om du har gode erfaringer med Blot Powder fra Mac, så tror jeg at jeg kjøper den i morgen. Er så irriterende når jeg er ferdig på skolen, og jeg glinser i t-sonen. Tusen takk for hjelp. :blomst:

Skrevet

Jeg bruker denne i t-sonen og synes det funker bra. Om en bruker den i hele ansiktet blir man veldig tørr...

Holder ganske så godt og den søler lite så veldig grei å ha i vesken :-)

Skrevet
Jeg bruker denne i t-sonen og synes det funker bra. Om en bruker den i hele ansiktet blir man veldig tørr...

Holder ganske så godt og den søler lite så veldig grei å ha i vesken :-)

Høres bra ut. Det er akkurat sånn jeg er ute etter og trenger. Takk for tips, skal bare bruke den i t-sonen, og unngå å bruke den der jeg er tørr. :-) Skal gå til innkjøp av den i morgen!

• 2 uker senere...
Skrevet

Du har sikkert kjøpt det allerede i og med at det nå er ei stund siden tråden ble startet, men jeg ville bare skrive under på MAC blot powder. Jeg har brukt det i 5-6 år nå og er super fornøyd! Mitt pudder varer i litt over 1 år, så det er absolutt verdt pengene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...