Nysjerriggutt Skrevet 28. oktober 2012 #1 Skrevet 28. oktober 2012 Hei! Når jeg går med høye converse, så går jo buksene litt over, og man ser bare den nederste delen av conversene. Dette synes jeg er ganske stygt, men det er vell litt homo og sette opp buksene med strikk slik at man ser hele skoen? Et spm til er hvordan man skal knyte de, på mine er det veldig lange lisser, er det meningen at man skal klippe de? Mvh Gutt 18
Silfen Skrevet 28. oktober 2012 #2 Skrevet 28. oktober 2012 Det er ingenting som heter "er litt homo". Gå og vask munnen din! 4
Gjest Wanderlust Skrevet 28. oktober 2012 #3 Skrevet 28. oktober 2012 Anygay, du burde ikke klippe lissene. Knyt heller skoene litt løst og la knuten ligge bak lappen eller hva det heter. Stapp buksa nedi skoen eller brett den. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #4 Skrevet 28. oktober 2012 Seriøst? Litt home? Du bruker virkelig dette begrepet? Du kommer ikke langt nei. Anonym poster: a192feaf132a55c6cb0c64ae443d67fb 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #6 Skrevet 28. oktober 2012 De fleste gutter/menn går jo med relativt tettsittende bukser(ikke skinny - men heller ikke vide) - og noen bretter buksene litt opp om sommeren/våren. Men nå på vinterstid bør du jo uansett ha noe annet enn Converse. De har vel vintermodeller om jeg ikke tar feil - om du overhodet ikke vil gå i vintersko(som de jo har en masse av i kulemodeller til gutter og menn) Anonym poster: 22db64afb1a2af001838ab1518b1634a 1
kills Skrevet 28. oktober 2012 #7 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg synes det ser stilig ut når guttene bretter opp buksa så skoene synes, men da er det litt viktig at man har stilen til det (litt laidback men selvsikker stil). Usikker på hvorvidt det passer for høst/vinter-sesongen. Ellers kan du knyte lissene en gang rundt ankelen om du får til.
Redorbrown Skrevet 28. oktober 2012 #8 Skrevet 28. oktober 2012 Du kan ta sokkene litt over buksen, men du trenger ikke dra dem så langt opp at de viser, bare ta å dytt buksen litt nedi sokkene slik at den ikke vil skli opp. Knyttingen er ganske enkel, du snurrer bare lissene rundt skoen en gang. En til hver sin side, og så knytter du. Da er det ikke så lange lisser lengre håper jeg kunne hjelpe litt til
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #9 Skrevet 28. oktober 2012 Hei! Når jeg går med høye converse, så går jo buksene litt over, og man ser bare den nederste delen av conversene. Dette synes jeg er ganske stygt, men det er vell litt homo og sette opp buksene med strikk slik at man ser hele skoen? Anonym poster: 4fbe42f6808a82fc768c620cba74bd54 Viss du synes det er homo, men ikke å snakker her på KG så har du et problem. Jeg har ikke imot gutter som vil diskutere ting her, men å spør om det vil se homo ut........ Anonym poster: 4fbe42f6808a82fc768c620cba74bd54
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 28. oktober 2012 #10 Skrevet 28. oktober 2012 Gutt på atten som kaller ting homo og vurderer å bruke strikk på buksene. Kan ikke være seriøst? For å svare på spørsmålet ditt. IKKE bruk strikk, det ser idiotisk ut. Når jeg bruker converse putter jeg bare lissene nedi skoene så de ikke synes. Du kan også vurdere å knyte dem rundt ankelen som en skrev over her (ikke utenpå buksa). Om du vil vise mer av skoen kan du brette opp buksebenet, typ 2-3cm. Ikke overdriv det og ikke brett flere ganger. Om det ikke er et alternativ så kjøper du kortere bukser eller legger dem opp.
FantasDick Skrevet 28. oktober 2012 #11 Skrevet 28. oktober 2012 Det kommer vel an på hvilke bukser du bruker. Jeg synes det ser best ut med trangere bukser som da sitter tettere rundt anklene/skoene, men om du bruker løsere bukser vil de jo henge litt over skoen. Jeg synes det er litt homo (figure of speech, folkens!) å sette på strikker, men det er vel opp til hver enkelt. Lissene knytter jeg og baller bak/under tunga, så de ikke synes, ellers knytter jeg de rundt anklene en runde.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #12 Skrevet 28. oktober 2012 Du må putte buksene i skoa !! Halooooo følg med på jan thomas ) det er ikke homo, nei Anonym poster: 96e2336dd3d1a3274729501cf780a1b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå