Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! nappet øyenbrynene helt feil når jeg var mindre og nå har de blitt sånn.. (sjokk!) men har bestilt serum for å vokse ut brynene igjen. Men da er problemet: Hvordan skal jeg nappe brynene denne gangen for å ikke nappe helt feil? Jeg syntes det er vanskelig, for plutselig napper man et feil også er alt ødelagt! haha.

Søker help fra søte KG damer :)

Anonym poster: a248a1720e9c2c4abbbe60247f1e40f2

Videoannonse
Annonse
Gjest Wanderlust
Skrevet

Bruk en øyebrynspenn til å tegne på formen du vil ha. På denne måten ser du mye lettere hvor du skal nappe, og du kan prøve deg frem flere ganger til du er fornøyd :)

Skrevet

Så skal man vel alltid nappe under, aldri over...?!

Anonym poster: 18fbe2750ecb1231d31f7adcc9b866aa

Gjest Wanderlust
Skrevet

Det stemmer! Da ser du fort veldig bekymret ut.

Skrevet

tusen takk for gode svar! :) ja, hørt noe om det jeg å..

Skrevet

Hvis du må nappe over for å få en fin form, så gjør du jo bare det. Det er ingen regel som sier at man ikke kan gjøre det uansett, man må bare gjør det som passe best til sitt ansikt.

Jeg anbefaler deg å få profesjonelle til å gjøre det første gangen, så kan du vedlikeholde det selv.

Anonym poster: d97f29a7c0808b3f80149bcb19c9be23

• Liker 1
Gjest Wanderlust
Skrevet

Jeg så veldig bekymret ut i tidlig i tenårene, for å si det sånn! ;)

Skrevet

Finnes også mange gode instruksjonsvideoer på youtube :)

Skrevet

haha, ja deet er ikke så lett det der! Er vel ikke aleine om å ha gått i øyenbrynsfella! hehe

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Man kan fint nappe over også ved behov, men det er lettere å drite seg ut da ved å ødelegge den naturlige formen fullstendig, så det er en grei regel for nybegynnere å ikke gjøre det.

Jeg ville gått til en proff første gangen, så kan h*n forme dem og så kan du bare vedlikeholde etterpå. Har ei venninne som alltid fikk kjeft av frisøren sin (øyenbryn var visst hans greie), til slutt gikk hun med på å legge ned pinsetten i et par måneder og la de gro helt ut og så har han formet dem til perfeksjon. De var ikke så ille fra før, men nå er de superflotte og det er egentlig ganske sprøtt hvor mye det påvirker helhetsinntrykket!

Skrevet

Ja! øyenbrynene gjør så utrolig mye! har i det siste fått så utrolig dårlig selvtillit i det siste! så nå måå jeg bare få fikset bryna! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...