Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest blah blah
Skrevet

Jeg har et ansikt som jeg tror er rundt, eller kanskje ovalt. Jeg vet ikke helt siden det er vanskelig å sammenligne med bildene man finner på nettet da de ansiktene er tynne.

Er overvektig og har dobbelthake.

I dag har jeg langt hår. Det er i og for seg kjempefint, tykt med litt fall. Ser sunt ut, men begynner å bli litt gråhåret ved tinningene.

Siden jeg alltid, så lenge jeg kan huske, har hatt langt hår så føler jeg at det er på tide å endre dette.

Det er slitsomt å ta vare på det lange håret, og jeg vil gjerne ha det en god del kortere, men kommer neppe til å gå for helt kort hår.

Så jeg trenger noen tips til frisyrer, gjerne bilder...siden jeg ikke aner hva jeg burde gå for.

Skal jo selvfølgelig ha en dialog med frisøren, men er redd for å bare gå for det første hun sier uten å ha tid til å tenke meg godt gjennom det først.

(Har drømt om å barbere på den ene siden av hodet, en liten bit over øret og litt bakover...men dette blir kanskje litt barnslig for en kvinne på over 30 år?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et ansikt som jeg tror er rundt, eller kanskje ovalt. Jeg vet ikke helt siden det er vanskelig å sammenligne med bildene man finner på nettet da de ansiktene er tynne.

Er overvektig og har dobbelthake.

I dag har jeg langt hår. Det er i og for seg kjempefint, tykt med litt fall. Ser sunt ut, men begynner å bli litt gråhåret ved tinningene.

Siden jeg alltid, så lenge jeg kan huske, har hatt langt hår så føler jeg at det er på tide å endre dette.

Det er slitsomt å ta vare på det lange håret, og jeg vil gjerne ha det en god del kortere, men kommer neppe til å gå for helt kort hår.

Så jeg trenger noen tips til frisyrer, gjerne bilder...siden jeg ikke aner hva jeg burde gå for.

Skal jo selvfølgelig ha en dialog med frisøren, men er redd for å bare gå for det første hun sier uten å ha tid til å tenke meg godt gjennom det først.

(Har drømt om å barbere på den ene siden av hodet, en liten bit over øret og litt bakover...men dette blir kanskje litt barnslig for en kvinne på over 30 år?)

Har ikke noe godt svar på åssen frisyre du bør ha. Jeg har langt hår, og kommer aldri til å klippe det. Men har du lyst til å barbere den ene siden, bør du gjøre det. Jeg synes ikke du er for gammel. Om du venter, får du kanskje aldri gjort det, det skal mer til å tørre å gjøre det når man er over 40.

Gjest blah blah
Skrevet

Ja, det er jo sant. Jo eldre jeg blir, jo vanskeligere blir det jo å gjøre noe drastisk :)

Kom på at ansiktet mitt er nok ganske likt til hun som ble valgt først i Jakten på Kjærligheten (Tor Magnes? frier)

Bare at jeg har litt mer fett, litt mer dobbelthake.

Så om noen andre har noen tips, så kom gjerne med det

Skrevet

Vet du, jeg har ikke peiling på hvem det er.

Jeg var egentlig ganske fin da jeg tok alt håret, og jeg har veldig rundt ansikt.

Du trenger jo ikke ta så mye på siden, slik at du kan skjule det når du vil :)

Gjest blah blah
Skrevet

Ja, kjenner ei som er veldig rund i ansiktet og har helt kort hår. Hun hadde ikke kledd noe annet.

Men jeg kan ikke ha så kort.

Tenkte å ikke ta så veldig mye på siden(e), slik at jeg har muligheten til å slippe ned håret og gjemme det om jeg barberer. Men så tenkte jeg på resten av håret.

Det må iallefall bli kortere. Nå rekker det meg ned til korsryggen og jeg er så sliiiiten av dette håret.

Kanskje klippe av en del i lengden og klippe det opp litt. Kanskje forme tuppene slik at det ikke blir rett av, men en slags V-klipp.

Må ha noe som er ekstremt lettstelt, da jeg ikke har noen peiling på hårstell. Skal helst ha et hår som jeg ikke trenger å gjøre noe med bortsett fra vaske det (og føne på kalde dager)

Skrevet

Ja, kjenner ei som er veldig rund i ansiktet og har helt kort hår. Hun hadde ikke kledd noe annet.

Men jeg kan ikke ha så kort.

Tenkte å ikke ta så veldig mye på siden(e), slik at jeg har muligheten til å slippe ned håret og gjemme det om jeg barberer. Men så tenkte jeg på resten av håret.

Det må iallefall bli kortere. Nå rekker det meg ned til korsryggen og jeg er så sliiiiten av dette håret.

Kanskje klippe av en del i lengden og klippe det opp litt. Kanskje forme tuppene slik at det ikke blir rett av, men en slags V-klipp.

Må ha noe som er ekstremt lettstelt, da jeg ikke har noen peiling på hårstell. Skal helst ha et hår som jeg ikke trenger å gjøre noe med bortsett fra vaske det (og føne på kalde dager)

Det er det jeg også mener, ta litt på siden, slik at du kan dekke det til om du vil. Og om du klipper det andre håret kortere, så tar det ikke like lang tid å spare det ut. Gå til en frisør du stoler på og forklar hele greia.

Å klippe det kortere og litt opp høres smart ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...