Gå til innhold

Fra Venner til kjærester og så til venner igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Hva tenker dere om en sånn situajson?

Jeg og "eksen" starta som venner, første 6 mnd. av relasjonen vår var basert på et nært vennskap som også var fysisk ( ikke kun sex, men også masse kos og nærhet) Vi hadde det egentlig veldig bra sammen, ingen store forventninger eller krav til hverandre, bare det å være gode med hverandre og å ha noen.

Vi levde var vel på mange måter som et par, uten å ha den forpliktelsen og det skulle heller ikke bli noe forhold.

Så bestemte vi oss for å bli sammen, for å gi det en sjanse. Etter et par mnd som par er det nå slutt. Det fungerte dårlig, ble for mye press rett og slett, for å fylle rollen som kjæreste på riktig måte.

Jeg vet at dette forholdet var midlertidig, at dette ikke er personen jeg skal satse på i fremtiden uansett, visst hele tiden. Vi er begge mennesker som trives alene, og trenger tid hver for oss. Ikke forholdsmennesker noen av oss. Samtidig har vi behov for den nærheten vi fikk fra hverandre, tryggheten.

Men forhold mellom oss to går bare ikke!

Saken er nå at vi ikke kan treffes, fordi vi trenger tid på å komme over hverandre. Vi har møttes, kjemien er der, hun sier hun ikke føler noe men jeg vet jo at det er tøft å gi slipp på meg. Noe er der enda. Det jeg savner er ikke vår status som kjærester, men det fine vi hadde. I hovedsak før vi ble et par.

Jeg tenker nå på å prøve å gå tilbake til der vi var før vi ble sammen. Altså gode venner, som omgås og har en fysisk kontakt. Jeg aner jo ikke om hun vil dette, men er jo et tilbud om å fortsatt ha meg i livet sitt som før, uten forhold.

Ble litt langt dette, men noen som har synspunkter? Er jeg helt gal som vil dette?

Anonym poster: 177657970e830b786837cbd06beca850

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg kan forstå deg, men det er ikke sikkert at det er det som er best for henne. Dessuten, hva hvis du møter en annen jente du vil satse på? Hva da? Tror du det finnes jenter som akseptere at kjæresten har et slikt vennskap med en annen jente? Selv om det er vanskelig nå, så vil det være til det beste i det lange løp.

Anonym poster: 51f93fb85f2862105ca661313f5609dd

Skrevet

Jeg vet med meg selv at jeg ikke er i noen situasjon hvor jeg kommer til å møte noen med det første. Det er ikke hun heller. Selvfølgelig kan man jo bli overraska, og da må man jo ta det som kommer.

Skjønner bare ikke hvofor to mennesker som har det så bra sammen skal kutte alle bånd, kun fordi forholdet ikke fungerte.

Vet ikke helt hvordan jeg kan nærme meg henne igjen. Etter bruddet er det jo oppstått en viss påtatt avstand.

Anonym poster: 177657970e830b786837cbd06beca850

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...