Gå til innhold

2 åring i basseng

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva bruker dere på 2 åringen i bassenget? armringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting, her også.

Anonym poster: 7d999669eb317b538fc08804daceec56

Skrevet

Armringer. Mine har ikke kunnet svømme på den alderen.

Skrevet

Mitt barn har akkurat begynt med armringer, h*n blir 4 år. Jeg har ikke brukt noen ting, har alltid hold barnet, tatt imot når h*n har hoppet fra kanten. armringer er knotete til en 2 åring syns jeg, tenkter at det er bedre å bli kjent med vannet hvordan det føles uten at man det de store armringene i veien.

Skrevet

Armringer, da er han mye friere og kan kave rundt som han vil. Men nå er vår 2 åring utrolig tøff i vannet og hadde aldri funnet seg i at vi måtte holde i han hele tiden. Har badet siden han var 3 måneder.

Anonym poster: 56a0f20f579dfdc077b2ce78ddf8ed32

Skrevet

Nei, ikke sant. Syns jeg ser mine ha villig lekt i armene til mor i bassenget.

Skrevet

Armringer og/eller badering. Hun (nærmer seg tre) er ikke redd vannet og hopper uti når hun får muligheten. Var mye travlere når vi ikke brukte noe.

Skrevet

Halvannet her, og hun bruker armringer. Hun vil "svømme" selv, så her hopper hun fra kanten uten at vi tar i mot og plasker seg bort til stigen, klatrer opp og hopper uti igjen.

At mamma eller pappa alltid skal være der og ta i mot er ikke noe gøy, "gjøre selv"-genet er visst godt utviklet...

Skrevet

Ingenting. Han klenger seg på meg som en blodigle, han er "redd" i basseng. Men tenkte å se om jeg kunne finne en sånn "badedrakt" med flyteelementer i

Skrevet

Mi har brukt armringer siden i sommer, hun ble nettopp 2 år. Hun klatrer ned og opp av bassenget og styrer seg selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...