AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #1 Skrevet 28. oktober 2012 Ønsker å finne på noe koselig med min samboer og har sett på tur med color fantasy. Har dere noen erfaringer med dette? Burde man bestille med halvpensjon eller noen av de andre tilleggene? Burde jeg ta 5 stjerners lugar fremfor 3 stjerners? Kom med alle erfaringer! Ønsker å vite om det er mye å gjøre, prisnivå o.l Anonym poster: 9c090b204ff50b8b1d5b3bfe94ed6c9a
ToveM Skrevet 28. oktober 2012 #2 Skrevet 28. oktober 2012 Ville absolutt spandert på meg 4 eller 5 stjerners, da er det vel og inkludert frokost. Det løfter absolutt turen med en oppgradert lugar. Vi har alltid pleid å bestille koldtbord den ene veien.
marsy Skrevet 7. november 2012 #3 Skrevet 7. november 2012 Ønsker å finne på noe koselig med min samboer og har sett på tur med color fantasy. Har dere noen erfaringer med dette? Burde man bestille med halvpensjon eller noen av de andre tilleggene? Burde jeg ta 5 stjerners lugar fremfor 3 stjerners? Kom med alle erfaringer! Ønsker å vite om det er mye å gjøre, prisnivå o.l Anonym poster: 9c090b204ff50b8b1d5b3bfe94ed6c9a Lugarene med utsikt mot promenadegaten, eller havet er å foretrekke. Oppgraderer dere til 4-stjerners får dere mer plass, gratis minibar og frokostbuffet, så hvis differansen ikke er enorm, hadde jeg gjort det. Det er mange spisesteder ombord, så dere kan fint vente med å bestemme måltider til dere er ombord. Det er alt fra dyrere gourmet til buffet og pizzeria eller tapas. Det er en pub, to cocktailbarer og et stort showrom (med bar) der de har show hver kveld, Det er også nattklubb ombord. Noen butikker på handlegaten også (vanlig taxfree, klær, sko, smykker og parfymeri)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå