Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2004 #1 Skrevet 1. mars 2004 Satte inn min første ring på fredag, gikk fint. Hadde da så vidt begynt å blø. Men, nå er mensen stoppet helt opp. Bare litt lyse brunt i truseinnlegget, og jeg pleier blø ganske kraftig. Hvordan kan dette ha seg? Kan ikke fatte at jeg er gravid heller, har brukt kondom konsekvent, og har ikke merket noe uhell. Er dette normalt?? :-?
Labella Skrevet 1. mars 2004 #2 Skrevet 1. mars 2004 Jeg fikk også veldig redusert blødning da jeg satt inn p-ringen, både i den første og senere sykluser. Sannsynligvis er alt som det skal være, men er du i tvil kan du jo ta en test for sikkerhets skyld.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2004 #3 Skrevet 1. mars 2004 Har du nettopp satt den i? Da ville jeg bare tenkt at hormonene hadde en virkning på kroppen allerede - derfor varer mensen kortere enn "normalt!..
Mrs. B Skrevet 1. mars 2004 #4 Skrevet 1. mars 2004 Da jeg satte inn min første p-ring stoppet mensen allerede etter 2. dagen, så det er nok ganske vanlig tror jeg. Etter det har mensen stort sett vart normal lengde, noen ganger litt kortere.
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2004 #5 Skrevet 2. mars 2004 Tusen takk for svar! Da har jeg slått meg til ro med at alt nok er en normal reaksjon på hormonene. Hadde vært litt mer stressa hvis jeg hadde slurva med kondomene tidligere ja...
-ida- Skrevet 2. mars 2004 #6 Skrevet 2. mars 2004 Jeg har ikke mensen lenger etter at jeg setter inn ringen. Får den på onsdager og den blir borte igjen på fredag når jeg setter den inn igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå