AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #1 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg har lav fettprosent, så jeg trenger ikke å tenke på kaloriunderskudd og cardio-trening m.t.p. at fettet må bort før eventuelle muskler kan synes. Om jeg trener magen beinhardt i en mnd., vil jeg i det hele tatt se forandring på magen? Vet at resultater ikke kommer over natten altså, bare så det er sagt :-) Anonym poster: 86ad5dc43baf922ba844486526b4d7cc
Envy Skrevet 28. oktober 2012 #2 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg har lav fettprosent, så jeg trenger ikke å tenke på kaloriunderskudd og cardio-trening m.t.p. at fettet må bort før eventuelle muskler kan synes. Om jeg trener magen beinhardt i en mnd., vil jeg i det hele tatt se forandring på magen? Vet at resultater ikke kommer over natten altså, bare så det er sagt :-) Anonym poster: 86ad5dc43baf922ba844486526b4d7cc Der har du svaret. Ting tar tid. Om du trener magen hardt hver dag i en måned, vil jeg tro du ikke vil se store forskjellen. Musklene brytes ned ved trening, og må få næring og tid til å bygge seg opp, før man bryter dem ned igjen. Ergo, bryter man ned samme muskelgruppe gang på gang daglig, vil den sannsynligvis svekkes.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #3 Skrevet 28. oktober 2012 Der har du svaret. Ting tar tid. Om du trener magen hardt hver dag i en måned, vil jeg tro du ikke vil se store forskjellen. Musklene brytes ned ved trening, og må få næring og tid til å bygge seg opp, før man bryter dem ned igjen. Ergo, bryter man ned samme muskelgruppe gang på gang daglig, vil den sannsynligvis svekkes. Mente ikke at jeg skulle trene hver dag. 3 ganger i uken ca. Anonym poster: 86ad5dc43baf922ba844486526b4d7cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå