Gå til innhold

Samboer krangler med MINE barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er enda en helg over, denne gangen endte det med at min samboer for ut av huset, smelte døren etter seg mens han sa jeg fikk ringe når drittungene mine hadde dratt til sin far.

Akk det er skjønt å leve med mine og dine, takk og pris for at vi ikke har våre.

Anonym poster: 260b6be6b9ebb854acb661bd229d5b7c

Videoannonse
Annonse
Gjest Dream89
Skrevet

Skjønner at man kan bli sint eller at man trenger en pause men man må passe munnen sin når det gjelder andre sine barn. Han gikk over streken der.

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

To spørsmål:

1. Hva kranglet de om.

2. Hvorfor er du i lag med en mann som ikke går overens med barna dine?

• Liker 15
Skrevet

Jeg hadde aldri kunnet være sammen med en mann som pratet på den måten om mine barn.

• Liker 7
Skrevet

Da er enda en helg over, denne gangen endte det med at min samboer for ut av huset, smelte døren etter seg mens han sa jeg fikk ringe når drittungene mine hadde dratt til sin far.

Akk det er skjønt å leve med mine og dine, takk og pris for at vi ikke har våre.

Han virker utrolig ivrig etter å torpedere dette forholdet! Den sikreste metoden er altså og kødde det til med parterens barn. Har opplevd det selv, og man holder det ut bare en liten stund.

Avvikle det, det finns voksne mennesker som har litt forståelse for at om man velger en med barn, så får man disse på kjøpet.

• Liker 1
Skrevet

Du kunne vel skrevet litt mer om hva de krangler om og hvor store barna er.

Måten han reiste på kan tyde at dette ikke er første gangen og at han er temmelig lei.

Har du prøvd å løse problemene de har eller har du bare latt de holde på?

Anonym poster: 4b4f3b0a29f2f72286586ef401055109

• Liker 5
Gjest Surrehodet
Skrevet (endret)

.

Endret av Surrehodet
Skrevet

Høres ut som du har fått et ekstra barn å ta vare på, TS.

Blir slitsomt i lengden. Barna burde han takle selv, og skyldes frustrasjonen hans ting han burde tatt opp med deg så - ja, så burde han tatt det opp med deg.

Blir skeptisk når impulsen er å løse problemer på den måten du beskriver. Som mor trenger du en voksen person å støtte deg til, ikke enda et pubertalt hankjønn å være mamma for.

• Liker 3
Skrevet

Høres ut som du har fått et ekstra barn å ta vare på, TS.

Blir slitsomt i lengden. Barna burde han takle selv, og skyldes frustrasjonen hans ting han burde tatt opp med deg så - ja, så burde han tatt det opp med deg.

Blir skeptisk når impulsen er å løse problemer på den måten du beskriver. Som mor trenger du en voksen person å støtte deg til, ikke enda et pubertalt hankjønn å være mamma for.

For alt vi vet så kan han ha prøvd å ta opp problemene med ts i mange år og bare stanget hodet i veggen.

Syns ts gir for lite informasjon til at vi kan dømme han sånn helt uten videre.

• Liker 4
Skrevet

Men om han BOR SAMMEN MED DEG (det er hans hjem også!) så har han jo mye han skulle sagt. Tar du og ungene dine hensyn til samboeren din, og får han irettesette barna?

• Liker 4
Skrevet

Dette innlegget ble ikke laget for at dere skulle dømme noen som helst, det var bare en utblåsning jeg hadde.

TS

Skrevet

Dette innlegget ble ikke laget for at dere skulle dømme noen som helst, det var bare en utblåsning jeg hadde.

TS

SAKLIG!!

• Liker 5
Skrevet

SAKLIG!!

?

Mener du at du er i din fulle rett til å få vite grunnen til at jeg var frustrert?

Det ønsker jeg ikke å utdype her, jeg var irritert og trengte en utblåsning.

At du har brukt noe av din dyrebare tid på å lese tråden gir deg ingen rett til å ROPE!

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

In Sovjet Russia, pointless thread reads you.

• Liker 16
Skrevet

For alt vi vet så kan han ha prøvd å ta opp problemene med ts i mange år og bare stanget hodet i veggen.

Syns ts gir for lite informasjon til at vi kan dømme han sånn helt uten videre.

Ja, stakkars fyr, godt han har deg til å forsvare seg da, tenk om samboeren til AnonymBruker fikk et dårlig rykte på seg her inne på KG. Uff, stakkars mann - hvem er han forresten?

Jeg dømte ikke, jeg sa "det høres ut som..." og "måten hun beskriver ". Skal man ta enda flere forbehold forsvinner både tenner og sjel ut av alle innlegg her inne. Satser vanligvis på at folk har hjerne nok til å lese hele innlegget, hvis ikke blir det så KJEDELIG at hele poenget med å utveksle tanker på et forum forsvinner.

Når det er sagt så syns jeg Katten er den som foreløpig har kommet med det mest fornuftige utsagnet her, utviklingen i tråden tatt i betraktning.

• Liker 3
Gjest Eurodice
Skrevet

TS

Hva er poenget med denne tråden, da? Når man skriver her, må man regne med å få forskjellige reaksjoner. Jeg trodde det var derfor man skrev, jeg.

• Liker 7
Skrevet

In Sovjet Russia, pointless thread reads you.

:hoho:

Skrevet

Ja, stakkars fyr, godt han har deg til å forsvare seg da, tenk om samboeren til AnonymBruker fikk et dårlig rykte på seg her inne på KG. Uff, stakkars mann - hvem er han forresten?

Jeg dømte ikke, jeg sa "det høres ut som..." og "måten hun beskriver ". Skal man ta enda flere forbehold forsvinner både tenner og sjel ut av alle innlegg her inne. Satser vanligvis på at folk har hjerne nok til å lese hele innlegget, hvis ikke blir det så KJEDELIG at hele poenget med å utveksle tanker på et forum forsvinner.

Når det er sagt så syns jeg Katten er den som foreløpig har kommet med det mest fornuftige utsagnet her, utviklingen i tråden tatt i betraktning.

Hun fikk det svaret hun fisket etter. Kun av deg. Nemlig at samboer er en tosk.

• Liker 3
Skrevet

?

Mener du at du er i din fulle rett til å få vite grunnen til at jeg var frustrert?

Det ønsker jeg ikke å utdype her, jeg var irritert og trengte en utblåsning.

At du har brukt noe av din dyrebare tid på å lese tråden gir deg ingen rett til å ROPE!

Syns du det er merkelig at du får svar av ulike slag når du starter en tråd?

Neste gang får du opplyse om at du bare får ut frustrasjon og at vi bare kan hoppe videre til neste tråd fordi du vil helst ikke ha noen svar.

• Liker 3
Skrevet

Kjøre TS. Skaff deg en dagbok (blogg). Gjerne en lukket en. Så kan du blåse ut alt du vil uten å få svar.

Anonym poster: ebdbccd1ab3911ac4faa67fb9672f72e

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...