Gå til innhold

Islam og Jesus

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Pedro skrev:

Sahih Muslim 287

Der fant jeg et smutthull i dine "troverdige" kilder. Muslim heter ikke Sahih til fornavn det er Bukhari som heter Sahih Bukhari. Både Muslim og Bukhari levde 200-300 etter Muhammeds (fvmh) død. Muslim er eleven til Bukhari.

Muslim Abu' lHussain Asakir-ud-Diin Muslim bin Hajjaj al-Qushayri al-Naisaburi

Bukhari

Fullnavn: Muhammad bin Ismail bin al-Mughirah al-Bukhari.

Ellers kan dere lese denne artiklen om disse to Hadithskriverene som såkalte "islamkritiker" bruker så mye:

http://home.no.net/islamnor/hist.bukharimuslim.html

PS answering-christianity teamet består av kristen araberer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo da, Gest. Jeg har snakkt mad mange troende muslimer og spurt dem om saker og hendelser beskrevet i Koranen. Ingen av dem har det minste peiling på sin egen religion og blir enten flaue eller agresive.

Ingen av dem har vært klar over at Muslimene besatte Spania i 777 år, eller kjente til Wiens beleiring. Spør en muslim hva han synes om kryssamputering av hender og føtter, og han trekker på skuldrene og sier at det står jo i koranen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salih_Bukhari
  Sitat
Jo da, Gest. Jeg har snakkt mad mange troende muslimer og spurt dem om saker og hendelser beskrevet i Koranen. Ingen av dem har det minste peiling på sin egen religion og blir enten flaue eller agresive.

Ingen av dem har vært klar over at Muslimene besatte Spania i 777 år, eller kjente til Wiens beleiring. Spør en muslim hva han synes om kryssamputering av hender og føtter, og han trekker på skuldrene og sier at det står jo i koranen.

Vel jeg vet hvilket år begge gangene mamelukkene beleirte av Wien er og at Spania ble styrt av muslimene. Du har enten møttet og pratet med ulærd muslimer kan være albaner eller var det ikke muslimer i det hele tatt :roll: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å skriv tull. Dere har en fenomenal evne til å bortforklare alt som ikke passer. Imamene har bruk for massene som uten kritisk tenkning, adlyder koranen. De færreste muslimer i Norge gidder å lese Koranen, fordi den er ulogisk oppbygget og gir ingen mening i år 2004.

Analfabetismen er dessverre utbredt i mange muslimske land, som du vet, og derfor kan mullahne med enkelthet manipulere massene til å hate vestlig dekadense og oppfordre til Jihad. Se hva som skjedde i Falujah igår. Sivile forbrente kropper slept gjennom gatene. Det finnes ikke én muslimsk domstol som reagerer på slike forbrytelser. Ofrene var kafirer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...