Gå til innhold

KJEKKE gutter med dårlig selvtillit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner meg virkelig ikke på dem? Hva er greia?

De er dritdeilige og jeg blir kåt bare av å se på dem, men likevel så har de dårlig selvtillit? "Noen gutter bare er sånn". Serr? Foreal? Hvorfor??

Anonym poster: 3fb565626dbba8c7e1c04ff68e794535

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møtte selv en syyykt kjekk fyr i helga, og jeg la merke til at han hadde litt dårlig selvtillitt.. for han drev å unnskyldte om ting og tang jeg ikke brydde meg om i det hele tatt....

Men så tenker jeg at jeg er jo litt sånn selv... Folk kan si at jeg er så mye pen dem bare orker, men når jeg ser på meg selv i speilet så finner jeg alltid feil:P

Anonym poster: 725aed6201d69d47a428150d96df2534

Skrevet

Jeg liker de sånn jeg!

• Liker 4
Skrevet

Fordi selvtillit og hvordan man ser ut ikke nødvendigvis henger sammen?!

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker de sånn jeg!

Hvordan i all verden kan du like dem sånn??

Anonym poster: 33135b41327b41ffb8cae4695759e66d

Skrevet

mye bedre med en som er litt søt og sjenert, enn en kvalming som tror han er noe. :)

• Liker 18
Skrevet

Jeg er glad min verden ikke består av mennesker hvis oppfattelse tilsier at godt utseende = god selvtillit.

I min verden har folk noe på innsiden også.

Faktisk.

• Liker 3
Skrevet

Er som søgni sier. Hvordan andre oppfatter ditt utseende er ikke relevant.

Selvtillitt handler om hvordan man selv oppfatter seg selv.

Kanskje har han blitt mobbet?

Kanskje har han visse ting ved kroppen han ikke liker?

Det er så mange faktorer som spiller inn at det er umulig å si hvorfor han har dårlig selvtillit selvom du finner han attraktiv.

• Liker 1
Skrevet

For da er de ikke høye på pæra og tror de kan få hvem som helst her i landet! Som Myosotis sier her så er det mye bedre at de er litt sjenerte enn at de tror de er noe:)

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Er det selvtilliten eller selvfølelsen du snakker om ? :klo:

Ut i fra det du skriver så høres det for meg ut som du tenker på unge menn/gutter med lav selvfølelse.

Litt definisjoner egenhendig 'stjært' fra tanketrener.com:

Selvtillit er vissheten om at du kan eller er dyktig i noe, mens selvfølelsen forteller hvem du er, vissheten om at du er verdt noe. Når vi har god selvfølelse, så vet vi hvem vi er, vi takler motgang bedre og vi sammenligner oss ikke med andre hele tiden. Vi liker oss selv og takler å ikke være perfekte, vi har en indre trygghet som gjør at vi følger valgene vi tar og er ikke redde for å mislykkes. Vi vet at vi er bra nok og gjør vårt beste.

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har nettopp blitt kjent med en gutt, men på facebooken har han bare slettet flere og flere bilder, nå har han bare 5 bilder han viser offentlig, og jeg legger merke til at han alltid gjemmer ansiktet sitt når noen tar bilde. + han nekter å ta på cam når vi skal skype osv

Og han er jo såå kjekk og deilig! *sukk*...

Skrevet

Selvtilitt og selvfølelse er et ekstremt spennende tema synes jeg, og spesiellt det at mange automatisk tenker at man har både god selvtilitt og selvfølelse fordi man ser bra ut. Det er så mange forskjellige personligheter som kommer frem pga god eller dårlig selvtilitt og selvfølelse.

Jeg tror f.eks at selvtilitt er noe man kan late som man har, noe man ser på veldig mange menn som drar på seg dress, kjøper champagne og later som om de har fine titler på jobben sin, men at selvfølelse kanskje er vanskeligere å "fake"?

En pen/kjekk mann som ikke tror han er noe bare fordi han er kjekk synes jeg personlig er sjarmerende.. :)

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg skjønner meg virkelig ikke på dem? Hva er greia?

De er dritdeilige og jeg blir kåt bare av å se på dem, men likevel så har de dårlig selvtillit? "Noen gutter bare er sånn". Serr? Foreal? Hvorfor??

Anonym poster: 3fb565626dbba8c7e1c04ff68e794535

er ikke alle som vet det selv vettu
  • Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg har ektremt selvltilitt på visse ting, noe man vil merke om man diskuter historie eller biologi med meg, men når det kommer til utseende mitt og sosiale saker, er den langt fra bra.

• Liker 1
Skrevet

Det har sikkert noe med personens fortid å gjøre. Det kan være ting fra oppveksten, enten i familien eller på skolen, det er som regel i oppveksten mesteparten av personligheten blir formet. Som bettyboop sier, det er ikke sikkert de er klar over det. Hvis den dårlige selltilliten er i veien har de kanskje ikke så mye erfaring med jenter, og ikke fått høre fra andre enn mora si at de er kjekke.

Anonym poster: 798fc295c32265b1cb8e3379f81d3d79

Skrevet

Utseendet og selvtillitt har ikke så mye med hverandre å gjøre, egentlig. Selvtillit handler jo mye om erfaringer. Har en person opp igjennom oppveksten blitt fortalt at h*n er stygg, så er det det personen tror på, uansett om det kommer andre seinere i livet som sier at h*n er pen.

Skrevet

Det verste som fins er gutter som vet de er kjekke og oppfører seg deretter. Det er utrolig usexy. Da liker jeg dem heller litt sjenerte og med lav selvtillit!

• Liker 5
Skrevet (endret)

Det er på samme måte som det finnes damer som får mitt hjerte til å hoppe, men som selv tror de er null verdt. Trist er det at de ikke selv skjønner hvor flotte de er.

Jeg kjenner menn som er høye, veltrente, intellektuelle, kulturelt interesserte, velstående, velutdannede, velkledde, kjekke, men som likevel tror de er verdt mindre enn en random brautende slask som slenger om seg med eplekjekke kommentarer til damer en sen lørdag. Trist det også.

Til en av disse måtte jeg dra en analogi. Om vi er i militæret, så er du en offiser eller en feltlege. Militæret vil være villige til å ofre mange for å spare en som deg. Likeså gjelder det alt annet. Du er en rang over alle andre. Slik er det bare.

Endret av Pene sko...
  • Liker 3
Skrevet

Fordi da blir han lettere å få er det hun egentlig mener.

Anonym poster: bf9b2e4b451ab1c9488676ec6341de78

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...