Gå til innhold

Hva faen, hun drepte hunden sin.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninna mi kjøpte i fjor en hund til sønnen sin som maste. Hun har hele tiden klaget på det, ofte når vi har vært sammen så klager hun på hunden "beistet bæsjer over alt" "den dritthunden" "å der har vi deg din jævel" når han kommer bort til henne er ting hun bruker og si. Hun viser tegn på å hate hunden, men jeg har aldri sett at hun har vært slem med den. Hunden er veldig leken av seg og har skjedd før at den har tatt maten hennes.

I dag så var jeg hos henne på kaffebesøk og plutselig så rappet hunden et kakestykke fra tallerkenen hennes. Da sa hun "nei, nå er det nok, den hunden skal bort", så løp hun inn på kjøkkenet. Da hun kom tilbake så stod hun med hendene bak ryggen også sa hun "kom da bisken, kom her så skal du få noe godt" med en veldig snill stemme. Hunden kom og hun tar plutselig frem en kniv og stikker den brutalt til døde. Jeg rakk ikke en gang å reagere før hun satte i gang og ikke så jeg kniven hller.

Er glad sønnen hennes ikke var hjemme. Kan dette anmeldes? Det er vel ulovlig? Dette er ei venninne gjennom lang tid så vet nesten ikke helt hva jeg skal gjøre nå, hva skjedde med henne? Jeg har har aldri sett henne sånn før. Jeg dro hjem og sa jeg ikke årket og være der. Burde jeg snakke med mannen hennes først eller bare anmelde med en gang? Jeg er faktisk usikker på om hun kommer til å si sanheten til han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

............. jeg vt ikke hva jeg skal si, men vær så snill og vær ærlig, kødder du? Kjeder du deg på en søndag kveld og du har diktet opp dette? Det kan ikke være sant, kan det det?

Hvis jeg hadde vært deg, hadde jeg ringt lege og politi, på denne psykoen.............

Anonym poster: 4f4dd8fd143393ca142696046a306892

• Liker 28
Skrevet

Anmeld det.

• Liker 5
Skrevet

Herregud, meg igjen, jeg hadde klikket pg hylt, tatt fra henne kniven og spurt om hun var fucka i huet, hvem faen gjør sånne ting!?

Skrevet

Dette har jeg store vanskeligheter med å tro på. :ninja:

Selvfølgelig er det ulovlig å knivstikke ei bikkje!!

• Liker 1
Skrevet

Om dette virkelig er sant, så ring både politi og barnevern!

Anonym poster: d15b4fc2ff5cbe2b9897dac8c0838f7a

• Liker 4
Skrevet

Hvis dette er for real så JA, anmeld!

• Liker 1
Skrevet

............. jeg vt ikke hva jeg skal si, men vær så snill og vær ærlig, kødder du? Kjeder du deg på en søndag kveld og du har diktet opp dette? Det kan ikke være sant, kan det det?

Hvis jeg hadde vært deg, hadde jeg ringt lege og politi, på denne psykoen.............

Nei, jeg kødder ikke. Man kødder ikke med drap og dyreplageri.

Men går man til politiet kontakter ikke dem i såfall lege? Er sjokkert over det hele for hun har aldri vist noe tegn sil slik oppførsel før. Man blir vel ikke syk over natten heller og ville man ikke sett tegn?

Skrevet

Er ikke noe morsomt altså. Ikke sant du kødder?

• Liker 1
Skrevet

Men går man til politiet kontakter ikke dem i såfall lege? Er sjokkert over det hele for hun har aldri vist noe tegn sil slik oppførsel før. Man blir vel ikke syk over natten heller og ville man ikke sett tegn?

Det skal ikke du bekymre seg over. Gå til politiet du.

Skrevet
<br />

Selvfølgelig er det ulovlig å knivstikke ei bikkje!!<br />

<br />

Nå var det mer et spørsmål til meg selv, men er bare så sjokert over hva hun gjorde.

Jeg var der og det høres ille ut, men det er enda verre. Hun lokket faktisk hunden til seg.

Synes også forresten det er ganske dårlig gjort å rope troll. Jeg har det ikke akkurat så veldig lett nå. Det var helt forferdelig å se på.

Skrevet

Dette er det drøyeste jeg har lest her inne noensinne, og jeg har lest en del.

Ring politiet ja, og fortell dem alt sammen, de vil nok ta med seg en lege og dra på hjemmebesøk til henne.

• Liker 1
Skrevet

Alle sammen, vi går ut fra at dette er sant, ts bekrefter at hun hverken troller eller lyver, så vi må behandle denne saken som om den er reell.

HVIS jeg var ts og så dette, hadde jeg fått en hard mental smell selv, ts sier hunikke har det lett, la oss ikke beskylde henne for trolleri noe mer.

Føler med deg, fy faen for en opplevelse..

• Liker 2
Skrevet

Grunnen til at folk har vanskelig for å tro dette er at det er så hinsides drøyt. Så om det er sant, kan jeg ikke skjønne hvorfor du ikke har løpt ned på politistasjonen for lenge siden.

• Liker 5
Skrevet

Åh fy...jeg håper også at du kødder, for dette er..herregud, jeg har ikke ord.

Anmeld. Og ring mannen hennes.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ringt politiet så fort jeg kom ut av døra hennes, men du må tydeligvis vente, lage en tråd om det og kanskje vurdere det.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ringt politiet så fort jeg kom ut av døra hennes, men du må tydeligvis vente, lage en tråd om det og kanskje vurdere det.

tror det kalles sjokk.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...