theAteam Skrevet 28. oktober 2012 #1 Skrevet 28. oktober 2012 har en nabo som vet "alt" om musikk ... når jeg hørte på sangen california kingbed av rihanna, kom han over for å brife med hvor fine riff det er i den sangen, og har ingen anelse hva dette betyr! :D Noen som vet hva et "riff" er og hvor det finnes i california kingbed?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #2 Skrevet 28. oktober 2012 Forbinder ''riff'' med gitarsolo... Om det i det hele tatt stemmer, og om det finnes slikt i den sangen, aner jeg ingenting om :gjeiper: Anonym poster: 5f0befbd3cde5e32cbc8011ced8625fe
Gjest avocadoen Skrevet 28. oktober 2012 #3 Skrevet 28. oktober 2012 (endret) har en nabo som vet "alt" om musikk ... når jeg hørte på sangen california kingbed av rihanna, kom han over for å brife med hvor fine riff det er i den sangen, og har ingen anelse hva dette betyr! :D Noen som vet hva et "riff" er og hvor det finnes i california kingbed? Litt vanskelig å forklare, men det handler om mønsteret i sangen. Du kan svare med at du synes "halo" har fine riff den og. På wikipedia står det " Richard Middleton samme år beskrev riff som en kort rytmisk, melodisk eller harmonisk figur gjentatt for å gi en strukturell ramme" Det er vel det jeg mener riff er, men det er ulike meninger om det Endret 28. oktober 2012 av avocadoen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå