Gå til innhold

Har en greie med dørvaktmenn(generelt store og sterke menn). Noen flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en greie med dørvaktmenn. De er store og sterke, og jeg elsker store og sterke menn. Men jeg tør ikke å legge an på noen av dem da :sjenert:

De trenger ikke være 2 meter høye eller noe, men jeg elsker breiskuldra menn.

Noen flere som meg? Hva skal man si til en dørvakt for å få napp? :gjeiper:

Anonym poster: fe7eca5a22ceb2099fbf3ee804933806

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dørvakter? Seriøst? De fleste av dem er stokk dumme og maktsyke. Typiske mobbeofre som "skal ta igjen" og vise sin makt på sin patetiske måte...

• Liker 7
Skrevet

Dørvakter? Seriøst? De fleste av dem er stokk dumme og maktsyke. Typiske mobbeofre som "skal ta igjen" og vise sin makt på sin patetiske måte...

Blitt avvist i døra eller? :P
  • Liker 6
Skrevet

Ikke de jeg har møtt ihverfall.. Kjenner noen som er det som absolutt ikke er dumme. Veldig snille er de også, men de har allerede dame.

-TS

• Liker 1
Skrevet

Blitt avvist i døra eller? :P

Nei, ikke på lenge. Men mange av dem er totalt uegnet som dørvakter.

Skrevet

De fleste av dem? Jeg kjenner en og annen person som har jobba som dørvakt... De er verken dumme eller maktsyke, men de har ofte bra draget på damene. Kanskje det er det du ikke liker?

• Liker 4
Skrevet

Stereotypen om dumme og maktsyke dørmann eksisterer av en grunn. De finnes, men mange av dem er bare vanlige folk som jobber og tilfeldigvis har størrelsen og andre kvaliteter som gjør dem egnet som dørvakter.

Anonym poster: a20a8d0a70d6fabb01bdffa3e420d874

• Liker 1
Skrevet

Jeg har litt samme greia som deg TS ;)

Må bare starte med å si at de dørvaktene jeg kjenner absolutt ikke er dumme, men skal si meg enig i at en del av de kan fremstå som noe maktsyke, men de typene finner vi like gjerne innfor politiet eller fengselsvesnet, så det er ikke noe utpreget dørvaktfenomen.

Når det gjelder spørsmålet ditt TS, tror jeg ikke det er så veldig lett å hooke opp med en dørvakt som er på jobb. De er på jobb, og skal forholde seg profesjonell, i samme suppa er du sannsynligvis beruset og lite sjarmerende for en som er edru.

Hvis du vil ha et tips så er det mange menn i muskelmann yrker som nødvendigvis trener. Å komme i kontakt med folk på treningssenteret er mye enklere enn når de er på jobb ;)

Skrevet

Finnes jo en del som liker vaktbikkjer også.

Og bor man i en getto så kan det sikkert være greit.

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg liker store menn!

Ikke nødvendigvis dørvakter, men muskuløse menn; jatakk!

Skrevet

Jeg har litt samme greia som deg TS ;)

Må bare starte med å si at de dørvaktene jeg kjenner absolutt ikke er dumme, men skal si meg enig i at en del av de kan fremstå som noe maktsyke, men de typene finner vi like gjerne innfor politiet eller fengselsvesnet, så det er ikke noe utpreget dørvaktfenomen.

Når det gjelder spørsmålet ditt TS, tror jeg ikke det er så veldig lett å hooke opp med en dørvakt som er på jobb. De er på jobb, og skal forholde seg profesjonell, i samme suppa er du sannsynligvis beruset og lite sjarmerende for en som er edru.

Hvis du vil ha et tips så er det mange menn i muskelmann yrker som nødvendigvis trener. Å komme i kontakt med folk på treningssenteret er mye enklere enn når de er på jobb ;)

Hehe, jo. Men jeg er ikke så ofte veldig beruset når jeg er på byen. Drikker med måte jeg :)

Men det er vel sant det du sier om at han er på jobb osv..

Men hvordan hooker man opp noen på treningssenteret da? :gjeiper:

Har vært en del ganger at menn har snudd seg etter meg på senteret, men det er aldri noen som tar initiativ. Tanker derfor at jeg må gjøre det selv!

-TS

Skrevet

Hehe, jo. Men jeg er ikke så ofte veldig beruset når jeg er på byen. Drikker med måte jeg :)

Men det er vel sant det du sier om at han er på jobb osv..

Men hvordan hooker man opp noen på treningssenteret da? :gjeiper:

Har vært en del ganger at menn har snudd seg etter meg på senteret, men det er aldri noen som tar initiativ. Tanker derfor at jeg må gjøre det selv!

-TS

Vel.. eh.. har ikke noe konkret svar, men må jo bare prate med folk da. Du kan jo f.eks spørre om hjelp med spotting, eller om noen kan se på om teknikken din ser ok ut. Personlig er jeg oversosial og havner alltid i snakk med folk, så blir men kjent med venner av de og venner av dem igjen osv. Blir ofte et lite miljø på treningssenter hvor mange kjenner hverandre, hvertfall om man er der ofte.

Skrevet

Stereotypen om dumme og maktsyke dørmann eksisterer av en grunn. De finnes, men mange av dem er bare vanlige folk som jobber og tilfeldigvis har størrelsen og andre kvaliteter som gjør dem egnet som dørvakter.

Anonym poster: a20a8d0a70d6fabb01bdffa3e420d874

Jeg har selv sett dørvakter bli lagt i jern av politiet. Og det har vært flere saker som har handlet om dørvaktvold mot gjester. F.eks. 6 dørvakter som banker opp en fyr, de slår og sparker mens han ligger nede. Jeg opplevde også at dørvakter systematisk kastet ut nesten hele gjengen jeg var ute sammen med. En fordi han satt på en stol og drakk øl, en annen fordi han holdt av plassen min mens jeg var på toalettet. Selv har jeg opplevd å bli kastet ut av dørvaktene fordi jeg satt rolig på en stol og drakk øl mens jeg pratet med vennene jeg var ute med, og ikke gjorde andre noe ubehag på noen måte. Var heller ikke full, jeg snøvlet ikke, kunne gå helt rett. Ble ikke videre blid, da, og sånt skaper frustrasjon og irritasjon. Jeg sendte en ganske krass epost dagen etter, og fikk vite at utestedet hadde hatt problemer med det vaktselskapet, og at utestedet har skiftet vaktselskap grunnet dårlig dømmekraft fra dørvakters side. Men når mange av dørvaktene har IQ på linje med bavianer, kan man ikke vente annet. Hjelper ikke med store muskler hvis hjernen er på størrelsen med en ert. Eller det eneste som er i toppetasjen er et tomrom med et skilt som sier "Ledig plas til leie". Det verste med de mange dørvaktene er at selv når det er så åpenbart at de tar feil, så nekter de å innrømme noenting eller endre mening, for da mister de "respekt". Det gjør at man blir irritert, for man føler seg da urettferdig behandlet, og da kan det bli ampert, fordi man føler seg urettferdig behandlet. Og de idiotene til dørvakter skjønner ikke dette.

For all del, det finnes gode dørvakter som er normalt oppegående mennesker, tar kloke avgjørelser, og behandler gjestene sine bra. Men mitt inntrykk er at de dessverre er i mindretall.

Anonym poster: fe7468d040af99914a71086af5edef8d

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville ikke akkurat satset på noe 'seriøst' med en door man, i England kalles mange av dem "door whores" nettopp pga deres flørtete oppførsel. Dette er jo selvsagt individuelt, men det er jo en litt spesiell jobb som sikkert har sine spesielle søkere som målgruppe..

Men det finnes da sikkert muskuløse menn i andre settinger. Jeg har møtt en del :P

Bare vær klar over at det gjerne er en del underliggende grunner for at musklene må være så svære, og hvorfor dette er en sentral del av imaget...

Anonym poster: 2b81e447172f38b79033e7e14265123f

• Liker 1
Skrevet

De gangene jeg har fått tilsnakk eller blitt kjørt hjem av politiet, har det alltid endt med at jeg har begynt å legge an på de. Også vakter ja. Var på en festival i sommer, ble kjent med samtlige barske vakter de tre dagene det sto på for å si det slik. Nærmest overfalt de. Alle barskinger med makt bør passe seg for meg.

Skrevet

Jeg ville ikke akkurat satset på noe 'seriøst' med en door man, i England kalles mange av dem "door whores" nettopp pga deres flørtete oppførsel. Dette er jo selvsagt individuelt, men det er jo en litt spesiell jobb som sikkert har sine spesielle søkere som målgruppe..

Men det finnes da sikkert muskuløse menn i andre settinger. Jeg har møtt en del :P

Bare vær klar over at det gjerne er en del underliggende grunner for at musklene må være så svære, og hvorfor dette er en sentral del av imaget...

Anonym poster: 2b81e447172f38b79033e7e14265123f

Ja, man må jo bare lure på hva kvinner finner så attraktivt med horebukker som banker dem opp? :klo:

• Liker 1
Skrevet

Husker fra min tid i den jobben at jeg synes det var veldig hyggelig å bygge en relasjon med gjestene over lengre tid da. Så om du er keen på å bli kjent med en som har det som yrke så gå innom titt og ofte gjerne i mindre travle tider.

De fleste jentene/kvinnfolka er som regel bare ute etter å manipulere seg til en fordel og 2 til neste dag eller neste helg. Om du er genuint interessert så er det viktig å forstå at du må ikke fremstå som lik de med helt andre intensjoner.

Skrevet

De dørvaktene jeg kjenner er familiemenn med barn. :vetikke:

Anonym poster: 296ccc0d21b622253a89cb23489c9f92

Skrevet

De dørvaktene jeg kjenner er familiemenn med barn. :vetikke:

Anonym poster: 296ccc0d21b622253a89cb23489c9f92

Og gode som gull?

• Liker 1
Skrevet

De fleste av dem? Jeg kjenner en og annen person som har jobba som dørvakt... De er verken dumme eller maktsyke, men de har ofte bra draget på damene. Kanskje det er det du ikke liker?

Dette var nytt for meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...