Gå til innhold

skal jeg legge dette bak meg?

Anbefalte innlegg

Gjest kristina
Skrevet

Hei! Jeg oppdaget for snart tre uker siden da kjæresten min hadde glemt å logge seg ut fra face at han hadde klina i fylla med en annen jente på et utested i starten av juni.(En samtale mellom en kompis og han) Jeg ringte jenta og fikk det bekreftet, men hun sa de ikke hadde gjort mer. Jeg ble sittende på hans profil og fikk snoka (vet det er feil, men når magefølelsen er sånn er det umulig å la vær :/..)meg til å finne ut gjennom kompisen som var der denne kvelden at det bare var klining.

Denne jenta ble han venn med på facebook i sommer og jeg følte det var noe der.. Så pratet jeg med en annen kompis og lata som jeg var kjæresten min, og han sa beroligende ting som ; "trodde du var en kjærestegutt" etc. innrømte at det var meg litt ut i samtalen. Så gikk det to uker, jeg roet meg med at det bare var klining, og det var en utrolig dårlig periode den tiden, og det kunne jeg tilgi. Hun hadde også skrevet til han på facebook og da var han ganske kald. Dette i juli.

Men så kommer jeg over (det stod faktisk åpent foran meg, mens han satt på andre siden av bordet, på min pc) at han kompisen som beroliget meg sist var så glad fordi han skjønte det var jeg som skrev, og ikke kjæresten min. Begrunnet det med at det var bra jeg ikke fikk vite at alle kompisene visste det, for det kunne være vondt for meg. Skrev ikke noe som ansa at det skulle vært mer enn sex.

Dette gjorde meg skeptisk igjen, og jeg konfronterte kjæresten min igjen, og meldte jenta. Fikk svar om at hun hadde fortalt sannheten, og at hun slet veldig med sin nye type nå, så håpet jeg kunne slutte kontakte henne nå.

Så ser jeg at kjæresten min har skrevet fra sin tlf (dette er en ekstratlf som ligger her nå, han er borte et par dager) rett etter jeg skrev til henne denne gangen: "Bare drit i å svar" til denne jenta.. og da blir jeg kjempeskeptisk igjen, for da har jo de kontakt. Dette er bare et par dager siden. Jeg så ikke noe mer de hadde skrevet.

Han forklarte meg istad at hun hadde sagt at hun var sliten og sleit selv og ikke orket bli blandet inn i det mellom meg og han mer. Og det var jo det samme hun sa til meg, så det stemmer sikkert. Jeg merker bare at jeg har blitt helt gal av det her, er liksom helt opphengt i å finne ut at de har hatt sex. Selvom jeg faktisk egentlig tror de ikke har hatt det. Uff, stolte 100% på han, så dette knakk meg skikkelig..

Lurer egentlig bare på hva andre tror? og om jeg kanskje skal legge dette på hylla nå? er litt redd for å miste han hvis ikke.. vi har hatt det bedre enn noensinne de siste mnd. Er jeg litt gal og går jeg over streken? Har sagt til kjæresten min at jeg vil legge dette bak meg, men så finner jeg ut av sånne ting hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det er greit av kjærester å kline med andre.

MEN jeg synes heller ikke det er greit å snoke og gi seg ut for å være kjæresten din i samtale med andre, og blande inn både fjern og nær. Og i tillegg mase på den andre dama. Jeg er i mot utroskap, og synes det er så respektløst av noen å gjøre ting de vet sårer den andre. Jeg synes faktisk at du dro dette veldig langt, seøv om han gjorde boe galt. Du må finne ut om du takler at han kliner med andre eller ikke, slutt å prøve å finne ut om det er noe mer. For ellers kommer du til å bli gal og ødelegge forholdet fordi du aldri gir deg..

Skrevet

Både han og hun har jo bekrefta mange ganger at det bare var klining. Ikke at det nødvendigvis er greit, men når du godtar det og det er såpass lenge siden burde du klare å legge det bak deg. Alle sier jo at det var alt som skjedde, og nå driver du nærmest med stalking av denne jenta. Hun har jo ingenting å tape på å si sannheten, så det virker som hun sier akkurat det som har skjedd.

Tror du bare torturerer deg selv når du på en måte ikke vil ha den sannheten de gir deg.

• Liker 1
Skrevet

TS: du er ørlite granne gal.

Om dette er din vanlige modus eller om det er situasjonen som gjør det vet du sikkert selv.

Men det er dårlig gjort at deg å stalke denne jenta. Hun er ikke i forhold med deg og det en DIN kjæresteDU må snakke med. Det er kun han som er ansvarlig ovenfor sine handlinger, ikke henne.

Når det er sagt, så er det også dårlig gjort å drive å late som om du er kjæresten din når du snakker med vennene hans. Hvis du fortsetter i dette sporet så vil du bli kjent som den "gærne jenta" i gjengen.

Anonym poster: 7678f713a8e6de03d52de1e959cfc925

• Liker 1
Skrevet

Det er på tide å legge dette bak seg ja, og du bikker littegranne over på the crazy side.

Få dette på avstand en liten stund, ta deg en liten ferie hos en venninne eller foreldrene dine. Det er ikke bra for noen av dere at du holder på sånn.

Gjest kristina
Skrevet

hehe, takk. jeg er ikke slik i vanlig modus, og det var faktisk godt å høre at dere mener jeg er litt gal nå. føler det selv også.

da legger jeg det bak meg, og nå skjønner jeg også bedre hvorfor denne jenta kontaktet kjæresten min nå nylig. takk for svar :) lett å bli blind i sånne situasjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...