Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har truffet "drømmemannen" på nett.

Jeg er 21 og han er 27.

Jeg har gått ut av et langtidsforhold for et par mnd siden, pga at mannen (som var 23) var alt for umoden. Har sett meg om etter en mann med et stabilt liv og som er voksen i tankegangen..

Møtte altså denne fyren på nett, har pratet endel. I helga ble det nesten til at vi møttes (begge satt hjemme og kjedet seg og vi bor bare 10 min unna hverandre). Han sa at jeg kunne komme opp til han, men siden vi begge hadde drukket kom jeg meg ingen vei..

Men, jeg har aldri datet på nett, er forresten litt flau over det.. Og har aldri tatt steget til å møte noen, som jeg bare har sett noen bilder av og de har bare sett noen bilder av meg. Frykten for at han skal syns jeg er stygg (eller ikke like atraktiv som på bildene) og ikke like meg, er enorm!

Går mye på byen og har mange kompiser som nesten alle har prøvd seg, og sier jeg kan få hvem jeg vil.. Men jeg ser jo ikke bra ut 24/7 jeg heller. Greit, jeg ser jo etter en voksen mann, og han vil forhåpentligvis/bør ikke være så overfladisk, men det har jo med førsteinntrykk å gjøre!

Er sikkert ikke bare utseende som er årsak til at jeg er scared to death, men at det skal bli kleint og hva vi skal finne på? En middag blir litt for, eh.. kleint for min del?

Sikkert noen inne som har kommet over denne kneika, og har noen gode tips?

Er normalt en morsom og utatvendt jente, men å møte noen jeg aldri har møtt før og det har jo bygd seg opp forventninger, tror selv jeg kan bli vanskelig!

Videoannonse
Annonse
Gjest Tidssone
Skrevet

Han har fått fatt i en mye yngre dame og er sikkert lykkelig av den grunn.

Dessuten. Det er jo ikke noen gigakrise dersom det ikke skulle funke.

Gjest -Ninni-
Skrevet

Prøv å finne på noe litt uhøytidlig. Gå en tur eller noe sånt, så slipper dere å sitte og stirre hverandre inn i øynene, men kan prate om det dere ser osv. Blir gjerne litt mer avslappet sånn. Ikke vær så opptatt av utseendet, prøv heller å slappe litt av og ha det hyggelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...