AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #1 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg ble sammen med en jeg hadde kjent i 8 år, han har hatt problemer med x dama helt sia de ble sammen.. hun ble gravid etter en mån, og det ble slutt, de prøvde etter at ungen kom til verden men det funket ikke, hun var utro og slo han... han og jeg fikk god kjemi og ble sammen. og han viste ikke om det var han som var far. i 3 måneder var vi sammen, og da så han ikke barnet sitt.han sa at han elsket meg etter en uke, og etter en mån fridde han til meg.han sa han aldri hadde hatt så sterke føleser for noen og aldri hatt det så bra. også reiste han i dåpen og da så han at ungen lignet på han, samme dagen, satte han seg i bilen og var på tur til meg. plutselig hørte jeg ikke mer, moren ringte etter 2 timer og sa at han hadde snudd og at han var usikker.. 4 dager senere ringte han meg og sa at han var ikke klar for ett forhold nå,han ville bygge opp ett vennskapsforhold til x dama og ett forhold til ungen.. og jeg har ikke hørt ett ord på 2 uker.. hva gjør man i en slik situasjon ? var det bare ord? det går ikke ann og sende mel til han fordi han vil ikke svare.. og han er hos x en sin hele tiden pga barnet.. har forståelse for det siden barnet er 5 måndter... men å fri og alt til en annen en , også bare snu, og attpåtil har vi kjent hverandre i 8 år.. men han er bare 21 år... er det noen som har noen gode råd ? Anonym poster: 97571bd61978994be08c9209b586149e
Cho Kon It Skrevet 28. oktober 2012 #2 Skrevet 28. oktober 2012 Han virker som en løs kanon og en vinglepetter, hadde jeg vært deg hadde jeg vært glad for at jeg "dodged the bullet". 10
-Ishtar- Skrevet 28. oktober 2012 #3 Skrevet 28. oktober 2012 Det er ganske drøyt å si at man elsker noen etter ei uke og fri etter en måned. Dette går litt for fort for meg og hadde nok ringt en varsel bjelle hos meg. Tror du ikke skal ta det så tungt, han virker litt her og litt der, og helt ute av stand til å være på et sted og holde seg der... 3
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2012 #4 Skrevet 28. oktober 2012 Eh, - "en mån" siden? Første gang jeg har hørt... Du kan nok avskrive han der, ja. Sikkert til det beste for din del, for øvrig.
globalagogo Skrevet 28. oktober 2012 #5 Skrevet 28. oktober 2012 Tror han var tynget av kjærlighetssorg og trengte en skulder, jeg. Dessverre. 1
kvinne26 Skrevet 28. oktober 2012 #6 Skrevet 28. oktober 2012 hmmm, ja, det er bare det at jeg får ikke tankene ut av hodet.. han bor 4 timer unna meg og jeg sa opp leiligheten og alt, og har bodd på det samme stedet der han bor for 3 år siden.... men ja, det gikk ganske fort.. siden han sa han elsket meg etter en uke, så fridde han etter en måned, så skulle vi flytte sammen etter 2, også skulle vi gifte oss i 2014... ble litt forvirret selv... men jeg forsto at han brydde seg siden han pendlet hver helg og alt det der.. men han var veldig slik at han sa at han elsket meg 6 ganger om dagen, og når x en sendte han mail og sa at han ikke brydde seg om ungen, begynte han og gråte og sa han var redd for å miste meg... og jeg er vist 3 personen han har fridd til, men det lengste han har vært forlovet er 3 måneder.... syns bare det er veldig rart å gå fra : jeg elsker deg overalt, du er alt for meg, nå er vi forlovet osv.. også plutselig 5 dager senere, er alt over... og han nekter og snakke med meg.. ang barnet, viste han ikke om han var far fordi det var 2 andre som gikk rundt og sa at de var far til barnet.... Deres råd er å ikke gi han tid, og bare glemme han ? jeg har hørt fra venner at det er nesten umulig for de to og ordne opp i forholdet, og det varer bare 3 uker, så er det slutt..... men de prøver kansje en gang til pga barnet ?? kan ikke sjønne at han vil gå tilbake til x en som har gjort så mye , og ikke være sammen med meg og han lovet å komme å hente tingene sine og snakke med meg og min datter, men han nekter og snakke med meg.. han er en veldig stille person av seg og snill... så jeg syns det er merkelig at han bare droppet all kontakt....
kvinne26 Skrevet 28. oktober 2012 #7 Skrevet 28. oktober 2012 Tror han var tynget av kjærlighetssorg og trengte en skulder, jeg. Dessverre. han hadde kjærlighetsorg for x en og prøvde å rømme ut fra alt med meg ?
-Jiinxs- Skrevet 28. oktober 2012 #8 Skrevet 28. oktober 2012 Who cares. Han høres helt skadeskutt ut.
globalagogo Skrevet 28. oktober 2012 #9 Skrevet 28. oktober 2012 han hadde kjærlighetsorg for x en og prøvde å rømme ut fra alt med meg ? Det kan jo være : / Jeg vet ikke
Gjest Elissima Skrevet 28. oktober 2012 #10 Skrevet 28. oktober 2012 Eh, fridd til 3 personer?? Allerede her hadde varselklokkene begynt å dingle hos meg iafall. Å fri til noen er en ganske alvorlig sak, Samme at han sa "jeg elsker deg" osv så fort som han gjorde. Tror det beste for deg er å holde deg unna en fyr som er så vinglat! Må jo være bedre å finne deg en fyr som ikke er så fram og tilbake?
kvinne26 Skrevet 28. oktober 2012 #11 Skrevet 28. oktober 2012 Han virker som en løs kanon og en vinglepetter, hadde jeg vært deg hadde jeg vært glad for at jeg "dodged the bullet". ditt råd er å bare glemme det hele ? og ikke gi han tid ? ja, han har aldri gjort noe slik før da... men det er en j spesiell oppførsel, fra og fri og bli borte etter en mån etter at man har fridd...
Jolene Skrevet 28. oktober 2012 #12 Skrevet 28. oktober 2012 Dere virker begge to ganske så umodne uten å tenke på de to barna dere begge har. Hva med å bli litt voksen å tenke på din datter først? Ikke bare dine behov?
kvinne26 Skrevet 28. oktober 2012 #13 Skrevet 28. oktober 2012 Eh, fridd til 3 personer?? Allerede her hadde varselklokkene begynt å dingle hos meg iafall. Å fri til noen er en ganske alvorlig sak, Samme at han sa "jeg elsker deg" osv så fort som han gjorde. Tror det beste for deg er å holde deg unna en fyr som er så vinglat! Må jo være bedre å finne deg en fyr som ikke er så fram og tilbake? jeg viste ikke dette før etterpå.... han hadde fridd til en, også fridde han to ganger til barnemoren, men de var bare forlovet i 3 måneder...også fridde han til meg 9 måneder etter siste gang han fridde til henne.... også har vi kjent hverandre i 8 år.. så vi kjenner hverandre godt.. men jeg syns han var litt ung før.. men ble litt sjokkert når jeg hørte det der.. han var ikke fram og tilbake med meg.. men det er tyderlig at han kansje ikke vet helt hva det vil si å fri.. jeg er veldig glad i han.. men akkuart nå føler jeg absolutt ingenting, har aldri vært borti en slik situasjon før... jeg vet bare at han er en skikkelig føleses menneske, og blir veldig knytt til den han er sammen med.....
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #14 Skrevet 28. oktober 2012 DET HETER "EN MÅNED" ...Irriterende med skrivefeil... Anonym poster: 66472fcdb67aa1c37a8e597fa2ed695d 2
kvinne26 Skrevet 28. oktober 2012 #15 Skrevet 28. oktober 2012 Dere virker begge to ganske så umodne uten å tenke på de to barna dere begge har. Hva med å bli litt voksen å tenke på din datter først? Ikke bare dine behov? ja, jeg forstår hva du tenker.. han har kjent min siden hun var ett år.. men hun blir ikke innvolvert før det er alvor, så hun møtte han bare ett par ganger.. Barnet er viktigst og går alltid først...
Mus-Katt Skrevet 28. oktober 2012 #16 Skrevet 28. oktober 2012 TS: Tror nok noen gir deg pepper pga skrivefeilene dine. Uansett, hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd å være glad du er kvitt han. Han virker jo ikke stabil i det hele tatt. Vil du ha en mann som drar i fra deg, si at dere har felles barn, og han finner ut av at han ikke vil mer? Nei, stå opp for deg selv og hold deg borte. Det finnes mange bra mannfolk der ute, ikke ta til takke med en slik fjott.
Gjest BettyBoop Skrevet 28. oktober 2012 #17 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg ble sammen med en jeg hadde kjent i 8 år, han har hatt problemer med x dama helt sia de ble sammen.. hun ble gravid etter en mån, og det ble slutt, de prøvde etter at ungen kom til verden men det funket ikke, hun var utro og slo han... han og jeg fikk god kjemi og ble sammen. og han viste ikke om det var han som var far. i 3 måneder var vi sammen, og da så han ikke barnet sitt.han sa at han elsket meg etter en uke, og etter en mån fridde han til meg.han sa han aldri hadde hatt så sterke føleser for noen og aldri hatt det så bra. også reiste han i dåpen og da så han at ungen lignet på han, samme dagen, satte han seg i bilen og var på tur til meg. plutselig hørte jeg ikke mer, moren ringte etter 2 timer og sa at han hadde snudd og at han var usikker.. 4 dager senere ringte han meg og sa at han var ikke klar for ett forhold nå,han ville bygge opp ett vennskapsforhold til x dama og ett forhold til ungen.. og jeg har ikke hørt ett ord på 2 uker.. hva gjør man i en slik situasjon ? var det bare ord? det går ikke ann og sende mel til han fordi han vil ikke svare.. og han er hos x en sin hele tiden pga barnet.. har forståelse for det siden barnet er 5 måndter... men å fri og alt til en annen en , også bare snu, og attpåtil har vi kjent hverandre i 8 år.. men han er bare 21 år... er det noen som har noen gode råd ? Anonym poster: 97571bd61978994be08c9209b586149e vær glad du er kvitt han du..
-Jiinxs- Skrevet 28. oktober 2012 #18 Skrevet 28. oktober 2012 Forkortelsen på måned er mnd, ikke mån. Siden du forsetter å skrive det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå